Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada tuttavista ystäviä -vinkkejä kiitos!

Vierailija
17.08.2012 |

Olen aika ujo vaikka toisaalta seurallinen. Pelkään, että en ole tarpeeksi kiinnostava ihminen. Olen huono luomaan ystävyyssuhteita sen vuoksi. Miten saisin tuttavistani ja tuttavaperheistä ystäviä, joita voisi kutsua kylään ja tavata muutenkin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kaikilla on niin vilkkaat seuraelämät ja ovat aina jossain juhlissa. Erityisesti tuttavaperheitä kaipaisin/kaipaisimme. Meillä ei ole edes harrastusta, joka yhdistäisi toisiin. Puistoikäistä lastakaan meillä ei ole. -ap


Joskus samalaiset tuntemukset kansassi. Muutamia ystäviä on muttei liikaa koskaan ja olen huono tekemään aloitteita myöskin.

Vierailija
2/7 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet vaan ihminen... niin me muutkin ollaan :) ymmärrätkö. Sitten vaan pyydät ihmisiä kylään tai ehdotat tapaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi hirveän noloa ja tärvelisi tuttavuudenkin. -ap

Vierailija
4/7 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole tarpeeksi kiinnostava.

Toisekseen, jos kutsut ihmisiä kylään, eivätkä he tule, ei sitäkään kannata ottaa itseensä. Voi tietysti olla, että et ole kiinnostava mutta ihmiset voivat olla tulematta myös omista syistään.



Mieti, mitä olisi vaan hauskaa tehdä yhdessä. Ota puheeksi ja katso, mihin se johtaa. Entinen työkaverini ehdotti minulle, että voitais tehdä jotain yhdessä. Me varmaan pelataan korttia tai lautapelejä. Eipä siihen sitten sen kummempaa tarvita.

Vierailija
5/7 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheelle yhteistä Hoplop reissua tms



Pyydät tuttua naista yhdessä shoppailemaan (vaikka jonnekin outlettiin tms pidemmälle jonne kandee mennä samalla autolla)



Sanot ääneen että olisiko kiva mennä porukalla jonnekin



Kysyt ohimennen onko vappu/uusivuosi/loppiaissuunnitelmia ja jos ei, niin kutsut kylään koska teilläkään ei juuri tällä kertaa ole

Vierailija
6/7 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä jos ne sanovat, että ei kiitos? Se olisi hirveän noloa ja tärvelisi tuttavuudenkin. -ap


Keksit jonkun tekemisen, jonka otat puheeksi. Esim. puhutte elokuvista. Jos huomaat, että tykkäätte samoista leffoista tai että molempia uutusleffa kiinnostaa, voit ehdottaa treffejä.

On monia muitakin vastaavia, mitä voi tehdä yhdessä. Älä ota kieltävää vastausta heti itseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kaikilla on niin vilkkaat seuraelämät ja ovat aina jossain juhlissa. Erityisesti tuttavaperheitä kaipaisin/kaipaisimme. Meillä ei ole edes harrastusta, joka yhdistäisi toisiin. Puistoikäistä lastakaan meillä ei ole. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä