Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin moni mies pettää.. Voiko keneenkään enää luottaa?

Vierailija
30.06.2012 |

Mistä tiedän, olenko minäkin sinisilmäinen idiootti?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen ollut vaimoni kanssa naimisissa 15 vuotta enkä ole pettänyt. En edes halua pettää, minulle riittää tämä yksi nainen. Vaimo on pettänyt minua mutta kertoi itse ja annoin anteeksi.

Vierailija
22/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2012 klo 21:47"]

Nussi time on nussi timeä. Älkää tehkö siitä taas draamaa. Antakaa niiden miestenne nussia keitä haluavat niin jaksavat kotona katsella tympeitä naamojanne.

[/quote]

Joo just. Mutta jos nainen pettää niin on hirveä lutka, joka pitäisi hakata, eikö. Vain miehellä on oikeus pettää, koska hän on sentään mies. Ah tätä kaksinaismoralismia.

Toki siinä tapauksessa, että sallisit naisesi pettävän sinua, tuossa ajattelussa on jotain järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2012 klo 23:17"]

uskollisuutta. Uskolisuus ansaitaan joka päivä ja koko ajan siinä tilanteessa jossa eletään. Uskollisuus ansaitaan joka päivä. Jos nainen ei tätä ymmärrä ja mies pettää, tulee katsoa peiliin.

Sama tietysti koskee myös miehiä.

Asia ei kuitenkaan ole niin, että miehet pettävät ja naiset eivät. Pettämisen syy on yleensä naisessa.

[/quote]

Älä selitä, ihan perus sovinisti/misogynisti sä vain olet. :D Jos mä menisin miestäni pettämään (koska sun logiikalla se ansaitsisi sen), et sä olis sitä mieltä että se on mun miehen vika. Minähän se huora sulle olisin joka tapauksessa.

Vierailija
24/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin taisi olla ennen nykyään naiset kilpailevat keskenään kuinka monta seksisuhdetta kullakin on ollut ennen 25 vuoden ikää. Yhdelläkin yli 20....??? ei kukaan pelkää enää tauteja ajattele ei toivottujen lasten parasta. Noin 40% lapsista syntyy tutkitusti nykyään perheisiin joissa on vain toinen vanhempi läsnä.

Itse miehenä koin vaimoni uskottomuuden 15 vuoden avioliitto vuoden jälkeen. Oli täysin rakastunut työkaveriinsa ja ilmoittanut kaikille sukulaisillekin ja ystävilleen jättävänsä minut ja lapset minulle. Minulle järjestely olisi sopinut aivan hyvin sillä olinhan lapseni kasvanut jo siihen astikin. Vaimoni toimiessa vain lapsien kantajana ja synnyttäjänä. Enempää homma ei häntä kiinnostanut. Lapset olivat ongelma hänelle syntymästä lähtien.

Tein kaikkeni ja hyödynsin kaikkia ja lopulta sain vaimoni muiden ihmisten ja terapeuttien myötävävaikutuksella jäämään kotiin. (Loppujen lopuksi sain kuulla että hänen kaverinsa ei ollut häntä loppu peleissä huolinutkaan ja että olin pilannut hänen elämiensä rakkaussuhteen) Nyt asiasta on kulunut 11 vuotta ja lapset ovat 15- vuoden ikäisiä ja oma elämä alussa. Kohta alkaa siis minunkin vapaus ja mahdollinen uusi rakastava parisuhde.

Pettäjiä ei voi olla vain yksin miehet sillä usein unohdetaan keiden kanssa he sitä puuhaa tekevät. Naisen uskottomuus kun on edelleenkin Suomessa melkoinen Tabu josta ei saa tai uskalleta avoimesti puhua.

Eli miehetkään eivät kaikki ole samanlaisia

Uskollinen kaikesta huolimatta 25 vuotta, joista viimeiset 6 kuukautta ilman seksin seksiä.

ELÄMÄ ON....

Vierailija
25/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll parisuhteessa on joskus niin pahasti vikaa, tai toisen osapuolen käytöksessä, että pettäminen on täysin ymmärrettävää, vaikkei tietenkään suositeltavaa. Itse petin narsistista ja henkistä ja fyysistä väkivaltaa käyttävää miestäni ja erosinkin joksikin aikaa hänestä. Pettäminen sai hänet tekemään työtä perheen ja parisuhteen eteen, nykyisin käymne terapiassa ja meillä menee hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän