Miksi olette juuri nyt kotona ettekä biletämässä tai teillä ei ole vieraita?
Kommentit (24)
Eikä ole ollut mitään syytä kutsua vieraitakaan.
Ja koko päivä oltiin kyläilemässä, joten omalla porukalla on kiva olla nyt.
a) olen vanha -> ei jaksa
b) olen masentunut -> tympii
ja on ihanaa, ettei tarvitse olla missään tai tavata ketään.
raskaana viikolla 39+ ja on muutenkin ihan normaalia olla vaan kotosalla lauantai-iltana. Vähän kyllä pohdittiin josko suorastaan käytäs vuokraamassa miehen kanssa leffa illalla :)
nyt tacot uunissa, nam.
on ihanaa olla kaksistaan kotona ilman velvollisuuksia näyttää hyvältä. Löhöillään sohvalla, luetaan kirjaa, mies pelaa tietokoneella, tehdään hyvää ruokaa...:) Mä en ihan oikeesti kaipaa bilettämistä, tää on paras tapa rentoutua!
ja vieraat taas lähtivät juuri.
Tosin harvinaista minulla tuo riekkuminen näillä vuosin :D
18-vuotiaana oli toisin, ei sitä enää keski-ikäisenä kolmevitosena huvita juosta jossain baarissa, se juna meni jo. Ja onneksi meni :)
Koska oon vasta toipumassa eilisestä bilettämisestä tulleesta krapulasta ja heräsin nelisen tuntia sitten...
Kaveri kyllä soitti äsken, että meen illemmalla sinne katsomaan leffaa ja paistamaan pizzaa. En oo kauhean menevällä tuulella nyt niin ei mikään aktiivisempi meno kiinnosta.
Ne keillä on lapsia, ei luultavasti biletä tai kutsu ketään kylään, koska lapset vie kaiken energian ja turha kutsua ketään, jos ne rääkyy siinä vieressä kuitenkin koko ajan ettei kuule jutella eikä kohta kukaan jaksa tullakaan kun ei ne mukulat osaa käyttäytyä. Pitäis jaksaa siivotakin ennenkuin kutsuu ketään ettei juoruiltaisi. Niillä on myös paskat miehet, joiden mielestä omien sosiaalisten suhteiden hoitaminen on asia, joka kuuluu vain iseille, ei äidille. Hiekkiksellä ehtii istua arkenakin. Sit kun lapset on isompia että jotain jaksais tehdäkin, kaikki viikonloput menee kuskatessa niitä jonnekin jalitsuturnauksiin tai leipoessa kakkuja harrastusmyyjäisiin. Tätä odotellessa.
ja ollaan lähdössä mökille saunaan.
Tämä ilta tehdään pikkuhommia kuten reissukamojen purkamista ja ollaan vaan
Mietin kyllä että olisin lähteny terassille yhelle, mutta en kehtaa pyytää ketään mukaan.
mies on pelaamassa, poika kavereiden kanssa leffassa, huomenna tulee vieraita ja eilen oltiin museoreissulla kavereiden kanssa.
Koska ei kiinnosta. =D Olen "bilettänyt" viimeksi vuosi sitten ja silloinkin taisin mennä yhdeltätoista kotiin. Vieraita (ryyppäämismielessä) meillä käy äärimmäisen harvoin, en oikein tykkää sellaisista illanvietoista mitkä miehen kavereiden mielestä on hauskaa. Itselläni ei ole tällä paikkakunnalla kavereita.
ei voisi vähempää kiinnostaa joku biletys. Olen paljon mielummin kotona.
vettä sataa, joten ei oikein kiehdo lähteä mihinkään täältä kotoa.
aika harvoin meillä käy vieraita ja vielä harvemmin käydään itse bilettämässä. Päivällä käytiin kyllä sukuloimassa :P
Koska ostin eilen uuden hyvän kirjan ja haluan lukea sitä rauhassa.
reilu tunti sitten heräsin ja nyt syön "aamupalaa." Menen taas yöksi töihin.