Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mulle, mistä saan kopsattua tollain harmaaksi "lainauksen"??

Vierailija
30.06.2012 |

Jos haluan vastata ja lainata siis ed. tekstiä niin miten saan sen kopsattua tollain harmaaksi?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

mä osaa. Siis ensin otsikon kopiointi ja sitten liittäminen halasten väliinkö? Vai mieten? ap

Vierailija
22/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä osaa. Siis ensin otsikon kopiointi ja sitten liittäminen halasten väliinkö? Vai mieten? ap

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mä saan ton en sanan sinne harmaalle kanssa erikseen? Mihin kohtaan siis liitän? Koitin hakasten jälkeen, väliin ja eteen, ei onnistu. ap

Vierailija
24/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto miten mä saan ton en sanan sinne harmaalle kanssa erikseen? Mihin kohtaan siis liitän? Koitin hakasten jälkeen, väliin ja eteen, ei onnistu. ap

laita välilyönti sen en sanan jälkeen, niin se tulee erikseen. ihan kuin muutenkin kirjoitettaessa.

Vierailija
25/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vieläkin tätä treenataan, niin kertoisko joku ystävällinen samalla, mitä tarkoittaa jos _sana_ on noin kirjoitettu? Mitä noi alaviivat meinaa?

T. Se joka tuossa alussa neuvoi jo

Vierailija
26/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana sana on alleviivattu.

Vierailija
27/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aivan naurattaa.

Vierailija
28/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihihihihhiiiiii

Vierailija
30/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjusta sen lainattavan viestin (ei tietenkään aina ole alin). Sitten sen ruudusta vastaa viestiin, jonka jälkeen avautuu "lainaa alkuperäistä viestiä". Lukee tämän kirjoitusosion yläpuolella oman otsikkosi alla harmaassa palkissa.

Vierailija
31/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mä saan ton en sanan sinne harmaalle kanssa erikseen? Mihin kohtaan siis liitän? Koitin hakasten jälkeen, väliin ja eteen, ei onnistu. ap

eli lainaus alkaa aina hakanen-i-hakanen, sitten tulee tekstiä, ja päättyy hakanen-kauttaviiva-i-hakanen.

eli

lainaus[/]

Vierailija
32/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lainaus alkaa aina hakanen-i-hakanen, sitten tulee tekstiä, ja päättyy hakanen-kauttaviiva-i-hakanen.

eli

lainaus[/]

Vierailija
33/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihihihihhiiiiii

hehehehehe

Vierailija
34/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuntäällä vieläkin tätä treenataan, niin kertoisko joku ystävällinen samalla, mitä tarkoittaa jos _sana_ on noin kirjoitettu? Mitä noi alaviivat meinaa?

Vierailija
35/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuntäällä vieläkin tätä treenataan, niin kertoisko joku ystävällinen samalla, mitä tarkoittaa jos _sana_ on noin kirjoitettu? Mitä noi alaviivat meinaa?

Vierailija
36/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eheheheheh

hihihihihhiiiiii

hehehehehe

Vierailija
37/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eheheheheh

Vierailija
38/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjusta sen lainattavan viestin (ei tietenkään aina ole alin). Sitten sen ruudusta vastaa viestiin, jonka jälkeen avautuu "lainaa alkuperäistä viestiä". Lukee tämän kirjoitusosion yläpuolella oman otsikkosi alla harmaassa palkissa.

Testi

Vierailija
39/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun avaat, paina ensin sitä "lainaa alkuperäistä viestiä" En mä osaa. Siis ensin otsikon kopiointi ja sitten liittäminen halasten väliinkö? Vai mieten? ap

sitten kun se teksti tulee, niin huomaat, että tekstin alussa on "hakanen i hakanen" sen jälkeen lisäät sen otsikon siihen copy pastella, heti siihen alkavan lainauksen perään. et siis lisää sinne ekan ja tokan hakasen väliin, vaan tokan hakasen jälkeen.

Vierailija
40/59 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Test

kun avaat, paina ensin sitä "lainaa alkuperäistä viestiä" En mä osaa. Siis ensin otsikon kopiointi ja sitten liittäminen halasten väliinkö? Vai mieten? ap

sitten kun se teksti tulee, niin huomaat, että tekstin alussa on "hakanen i hakanen" sen jälkeen lisäät sen otsikon siihen copy pastella, heti siihen alkavan lainauksen perään. et siis lisää sinne ekan ja tokan hakasen väliin, vaan tokan hakasen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän