Sanokaa mulle, mistä saan kopsattua tollain harmaaksi "lainauksen"??
Jos haluan vastata ja lainata siis ed. tekstiä niin miten saan sen kopsattua tollain harmaaksi?
Kommentit (59)
ketjusta sen lainattavan viestin (ei tietenkään aina ole alin). Sitten sen ruudusta vastaa viestiin, jonka jälkeen avautuu "lainaa alkuperäistä viestiä". Lukee tämän kirjoitusosion yläpuolella oman otsikkosi alla harmaassa palkissa.
niin siinä otsikon kirjoitusalueen ja viestin kirjoitusalueen välissä on painike nimeltä "Lainaa alkuperäistä viestiä". Siitä kun painat, niin viesti lainaantuu. Se näkyy harmaana sitten, kun olet lähettänyt viestin ja viestisi tulee ketjuun.
Voih kiitos, nyt osaan:)
niin se ei "lainaannu", vaan se pitää copypasteta sinne hakasten väliin itse
[ijos viestissä vastaus on otsikossa]
Okei, kiitos. Miksi tossa on kahdet hakaset??
Okei, kiitos. Miksi tossa on kahdet hakaset??
harmaantunutkaan, en osaakaan. ap
ketjusta sen lainattavan viestin (ei tietenkään aina ole alin). Sitten sen ruudusta vastaa viestiin, jonka jälkeen avautuu "lainaa alkuperäistä viestiä". Lukee tämän kirjoitusosion yläpuolella oman otsikkosi alla harmaassa palkissa.
osaa onnistuu, mutta ei jos koitan saada otsikon mukaan. ap
No ei
niin se ei "lainaannu", vaan se pitää copypasteta sinne hakasten väliin itseOkei, kiitos. Miksi tossa on kahdet hakaset??
eli ei heti sinne hakasten väliin
hakanen i hakanen, sen jälkeen se kopio
No ei
niin se ei "lainaannu", vaan se pitää copypasteta sinne hakasten väliin itseOkei, kiitos. Miksi tossa on kahdet hakaset??
eli ei heti sinne hakasten väliin
nyt ei onnistunut mullakaan
testi
Lainaa alkuperäistä viestiä
Vastaa viestiin
mä osaa. Siis ensin otsikon kopiointi ja sitten liittäminen halasten väliinkö? Vai mieten? ap
En mä osaa. Siis ensin otsikon kopiointi ja sitten liittäminen halasten väliinkö? Vai mieten? ap
sitten kun se teksti tulee, niin huomaat, että tekstin alussa on "hakanen i hakanen" sen jälkeen lisäät sen otsikon siihen copy pastella, heti siihen alkavan lainauksen perään. et siis lisää sinne ekan ja tokan hakasen väliin, vaan tokan hakasen jälkeen.
kun avaat, paina ensin sitä "lainaa alkuperäistä viestiä"
En mä osaa. Siis ensin otsikon kopiointi ja sitten liittäminen halasten väliinkö? Vai mieten? ap
sitten kun se teksti tulee, niin huomaat, että tekstin alussa on "hakanen i hakanen" sen jälkeen lisäät sen otsikon siihen copy pastella, heti siihen alkavan lainauksen perään. et siis lisää sinne ekan ja tokan hakasen väliin, vaan tokan hakasen jälkeen.
Enmä osaa. Siis ensin otsikon kopiointi ja sitten liittäminen halasten väliinkö? Vai mieten? ap
kun avaat, paina ensin sitä "lainaa alkuperäistä viestiä"
niin lisäät sen otsikon ekan hakasparin (hakanen i hakanen)jälkeen, ennen sitä tokaa hakasparia
testi
Enmä osaa. Siis ensin otsikon kopiointi ja sitten liittäminen halasten väliinkö? Vai mieten? ap