Sanokaa mulle, mistä saan kopsattua tollain harmaaksi "lainauksen"??
Jos haluan vastata ja lainata siis ed. tekstiä niin miten saan sen kopsattua tollain harmaaksi?
Kommentit (59)
Proov Test
kun avaat, paina ensin sitä "lainaa alkuperäistä viestiä" En mä osaa. Siis ensin otsikon kopiointi ja sitten liittäminen halasten väliinkö? Vai mieten? ap
sitten kun se teksti tulee, niin huomaat, että tekstin alussa on "hakanen i hakanen" sen jälkeen lisäät sen otsikon siihen copy pastella, heti siihen alkavan lainauksen perään. et siis lisää sinne ekan ja tokan hakasen väliin, vaan tokan hakasen jälkeen.
Se on älykkyystesti.
Lainattu osa tulee [b] ja [/b]:n väliin (tässä i korvattu b:llä, joka näkyy, oikeasti siinä on i).
Voit tehdä useita lainauksia ja voit jakaa yhden lainauksen osiin ja kirjoittaa niiden väliin.
oma teksti
[b] lainaus 1 [/b]
oma teksti
[b] lainaus 2 [/b]
oma teksti
[b] lainaus 3 [/b]
oma teksti
Siis b:n tilalla i. :)
Ja edellinen näkyy näin (kun b korvattu i:llä)
lainaus 1
oma teksti
lainaus 2
oma teksti
lainaus 3
oma teksti
ketjusta sen lainattavan viestin (ei tietenkään aina ole alin). Sitten sen ruudusta vastaa viestiin, jonka jälkeen avautuu "lainaa alkuperäistä viestiä". Lukee tämän kirjoitusosion yläpuolella oman otsikkosi alla harmaassa palkissa.
joo
sun viestis tässä ihan turha on
turhin ketju -palkinto tälle!
Neroja
miten mä saan ton en sanan sinne harmaalle kanssa erikseen? Mihin kohtaan siis liitän? Koitin hakasten jälkeen, väliin ja eteen, ei onnistu. ap
eli lainaus alkaa aina hakanen-i-hakanen, sitten tulee tekstiä, ja päättyy hakanen-kauttaviiva-i-hakanen.
eli
lainaus[/]
Että minkä ikäinen olet, kun ei näin yksinkertainen asia onnistu? :D
kun avaat, paina ensin sitä "lainaa alkuperäistä viestiä"
En mä osaa. Siis ensin otsikon kopiointi ja sitten liittäminen halasten väliinkö? Vai mieten? ap
sitten kun se teksti tulee, niin huomaat, että tekstin alussa on "hakanen i hakanen" sen jälkeen lisäät sen otsikon siihen copy pastella, heti siihen alkavan lainauksen perään. et siis lisää sinne ekan ja tokan hakasen väliin, vaan tokan hakasen jälkeen.
niin lisäät sen otsikon ekan hakasparin (hakanen i hakanen)jälkeen, ennen sitä tokaa hakasparia
miksi
hippihurraaa
kun avaat, paina ensin sitä "lainaa alkuperäistä viestiä"
En mä osaa. Siis ensin otsikon kopiointi ja sitten liittäminen halasten väliinkö? Vai mieten? ap
copy pastea?
Heh heh, se on pasta. :)
copy pastea?
Juu, copy paste toimii. Huomaatko, kopioin lainauksen?
copy pastea?
Heh heh, tein sen vielä toisenkin kerran.
Ikävää lukea joitain viestejä, kun ei ole lainaukset oikein. On kopioitu iso määrä tekstiä ja sitten omat kommentit on laitettu sinne sekaan.
copy pastea?
Heh heh, se on pasta. :)
copy pastea?
Juu, copy paste toimii. Huomaatko, kopioin lainauksen?
copy pastea?
Heh heh, tein sen vielä toisenkin kerran.
Ikävää lukea joitain viestejä, kun ei ole lainaukset oikein. On kopioitu iso määrä tekstiä ja sitten omat kommentit on laitettu sinne sekaan.
'
onpa kivaaaa
Se on älykkyystesti. :-) Se on älykkyystesti.
Lainattu osa tulee [b] ja [/b]:n väliin (tässä i korvattu b:llä, joka näkyy, oikeasti siinä on i).
Voit tehdä useita lainauksia ja voit jakaa yhden lainauksen osiin ja kirjoittaa niiden väliin.oma teksti
[b] lainaus 1 [/b]
Hähääääää
oma teksti
[b] lainaus 2 [/b]
oma teksti
[b] lainaus 3 [/b]
oma teksti
Siis b:n tilalla i. :)