Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muahahaa... Ihanko todella suomalaisetkin aikuiset naiset haluavat hääpäivästään "prinsessapäivän"?

Vierailija
30.06.2012 |

Jotenkin huvittavaa ja järkyttävääkin, kun lukee näitä hää-aiheisia keskusteluja, huomata että morsiamilla on mielessä vain minä-minä-minä ja MINUN hääpäiväni. Kukaan ei saa sitä pilata ja voi että, kun se menee pilalle niin helposti (jonkun vauva itkee, lahjoja tulee liian vähän tai vääränlaisia, vieraita tulee liikaa tai liian vähän, rahaa ei tule tarpeeksi, lapset juoksevat ja meluavat, anoppi tuo vääränvärisen kukkakimpun jne...)

Miten aikuiset naiset voivat näin sokeutua prinsessahuumassaan? Missä on sulhasen toiveet, missä on aito ilo avioliitosta ja halu tarjota juhlat suvulle ja ystäville? Kukaan ei ole maailmannapa, ei edes se morsian, ei edes hääpäivänään. Huh huh...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toki joku raja hössötykseen, mutta mitä pahaa siinä on, että haluaa ehkä ainutkertaisen juhlapäivänsä onnistuvan??

Ketäs sen morsiamen pitäisi ajatella omana juhlapäivänään? Useimmiten myös sulhanen haluaa antaa morsiamelleen sen yhden "unelmapäivän".

Vierailija
2/8 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että nämä prinsessamorsiamet ovat jo yhden kahden lapsen äitejä, asuneet avoliitossa vuosia ja sitten ollaan prinsessana ja kaikkien täytyy muistaa ja palvoa kun rinsessa pääsee vihdoin ja viimein naimisiin

hah hah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin aikoinaan kaasona tuollaisissa häissä ja se oli kyllä ikimuistettava kokemus eikä missään positiivisessa mielessä. En olisi koskaan uskonut että aikuinen nainen käyttäytyy niin käsittämättömällä tavalla. Morsian itki varmaan 10 kertaa ennen häitä milloin mistäkin syystä... Yksi kerta johtui siitä että kirkkoharjoituksissa yksi toinen henkilö sai hänen mielestään liikaa huomiota.

Minun olisi pitänyt palkita hänet tästä kaasona olemisesta sillä, että hän olisi saanut vastaavan määrän huomiota meidän häissämme. Me emme sitten pitäneet koskaan sellaisia riittävän isoja häitä eikä hän ollut kaasona, joten hän rupesi itkemään.

Vierailija
4/8 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä juoksisin lujaa karkuun.

Vierailija
5/8 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toki joku raja hössötykseen, mutta mitä pahaa siinä on, että haluaa ehkä ainutkertaisen juhlapäivänsä onnistuvan??

Ketäs sen morsiamen pitäisi ajatella omana juhlapäivänään? Useimmiten myös sulhanen haluaa antaa morsiamelleen sen yhden "unelmapäivän".

eikös se prinsessamorsian voisi lohkaista jotain ajatusta myös niille vieraille, joita kutsuu omiin juhliinsa?

Toki saa haluta päivänsä onnistuvan, mutta millä hinnalla? Täytyykö juhlasta todella rakentaa pikkutarkka performanssi morsiamen maun mukaan, miksi sellaiseen kutsua vieraita ollenkaan. Vieraathan vain saattavat pilata tyhmyyksissään koko jutun prinsessiiniltä, tuoda vaikka vääränvärisen kukan tai olla liian rumissa vaatteissa.

Vierailija
6/8 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä juoksisin lujaa karkuun.

jutellaan vähän aikaa vaikka lapsista tai ruuan laitosta. Ystäviä emme ole olleet enää pitkiin aikoihin ja alamäki alkoi kyllä noista häistä. Valitettavasti :(

Vierailija
7/8 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri häät ovat niin erityinen tapahtuma? Ihan samalla lailla lapsen syntymä, syntymäpäivät (täytät vain kerran 10, 18, 20, 30 tai 50), valmistujaiset, nimiäiset/ristiäiset, yms. ovat ainutkertaisia - nimiäisetkin, vaikka tulisi useampia lapsia, niin sen yhden lapsen kohdallahan on vain ne yhdet nimenantojuhlat.

Joten miksi juuri häiden pitää onnistua tietyn kaavan kautta, niin että performanssi onnistuu etukäteen laaditun kässärin mukaan? Miksi juuri häiden pitäisi olla se elämän kohokohta?

Vierailija
8/8 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi nykyään juhlin mieluummin ylppäreitä ja synttäreitä. Niissä sentään se aihe on ja pysyy. Häissä mies on mopsin osassa kun kahden lapsen äiti haluaa prinsessapäivän. Ja parin vuoden päästä erotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi