Noloin lapsille räyhäämisesi?
Itselläni on, kun olimme kesällä huvipistossa.siellä oli kiva vesivuoristorata, jossa kävin 10v poikani kanssa.itse olisin halunnut toisen kerran härveliin mutta kukaan ei suostunut kaveriksi, enkä kehdannut yksin mennä. Äyskäsin koko sakille että SAAMARIN NÖSSÖT! Kyllä päät käänty!Olipa aikuismaista, hävetti ja pyysin anteeksi... mutta kun oli niin kuuma ja se oli niin kivaa ja oisin tahtonut uudelleen.
Kommentit (11)
(tyttö 3v.) ja hän koko ajan koski tavaroihin kielloistani huolimatta. Lopulta otin niskahaivenista otetta jolloin tyttö siirtyi tiskin ääreen jututtamaan myyjää. Kuulin hyllyjen välistä kun hän selosti oudolle tädille: mun nimi on **** ja tuo on meidän äiti, se otti mua äsken tukasta kiinni tuolla hyllyn takana...
kun sattunut kotona, mutta nyt on muutaman kerran tullut äkäseen komennettua taaperoa että nyt heti ettimään äidille vauvan tuttia ja että minne olet sen piilottanut.
Taapero ressu (2ja vähän päälle) siinä sitten parhaansa mukaan yrittää auttaa äitiä ja ettiä tuttia ja on NIIN viattoman näkönen että...
No sitten olen löytänyt sen tutin kauheen mesoomisen jälkeen juuri sieltä minne olen sen ihan ITSE jättänyt. NOLOA, No tänään kyllä hymyilytti taaperoakin kun äiti siinä sitten pahoittelee että eihän se sun vikas ollutkaan...
Äidin puolustukseksi täytyy kyllä sanoa että on se taaperokin sen tutin kerran jos toisenkin piilottanut huoneeseensa.
On ne niin ihania!
Olimme menossa tyttäreni ja ystäväni kanssa kaupungille syömään.
Tyttärelläni on paljon pakko-oireita, joita hänen täytyy tietyissä tilanteissa tehdä. Yksi tällainen on laskeminen pukeutuessa; hän sanoo yksi ennen ensimmäistä vaatekappaletta, yksi kaksi ennen kuin pukee toisen vaatekappaleen ylleen, yksi kaksi kolme ennen seuraavaa jne.
Hermostuin siinä odotellessamme tyttöä ja tiuskaisin hänelle, että jättäisi jo " iso tyttö" nuo laskemiset ja käyttäytyisi kuten normaalit ihmiset. Lapsi hiljeni ja yritti laskea äänettä, jotta en hermostuisi lisää. Autossa yritin selitellä ystävälleni näitä lapsen pakko-oireita ja kuinka rasittavia ne joskus ovat. Lapsi kysyi siinä sitten, että " äiti, mitä sinä lasket" ja minä vastasin, että en mitään, aikuisilla ei ole tällaisia pakko-oireita.
Ajoin sitten huoltoasemalle, tankkasin auton, suljin bensatankin korkin ja nousin autoon. Kun olin käynnistämässä autoa, tuli mieleeni josko korkki sittenkin jäi auki ja nousin tarkistamaan. Kun lähdimme ajamaan kysyin vielä varmuuden vuoksi ystävältäni olinko varmasti sulkenut bensatankin korkin, koska minulla oli sellainen olo, ettei se tullut kiinni. Ystäväni katsoi minua pitkään ja kysyi sitten, etteikö aikuisilla tosiaankaan ole mitään pakko-oireita.
Ystävälläni on pakko-oireita ja nyt diagnosoitu masennuksen lisäksi pakko-oireinen persoonallisuushäiriö. En ole ihan varma kutsuttiinko häiriötä noin...
Vierailija:
Ystävälläni on pakko-oireita ja nyt diagnosoitu masennuksen lisäksi pakko-oireinen persoonallisuushäiriö. En ole ihan varma kutsuttiinko häiriötä noin...
Eilen räyhäsin, kun olivat leikkiessä levitelleet sängystä tyynyt ja täkit pitkin saunaa ja olohuonetta, vaikka sovimme ettei nyt niin tehtäis. En kuitenkaan kieltänyt leikin aikana asiasta vaan olin tyytyväinen kun sain olla rauhassa av:lla *noloa* Sitten nukkumaan mennessä hermostuin sotkua ja tivasin miksi olivat sotkeneet. Eivät olleet malttaneet olla ottamatt, kun oli ollut niin kivat leikit.
Mua nolotaa aina kun korotan liikaa ääntä ja alan huutaan! -Ymmärtäis jos lapsi olis 10- vuotias ja huutais takasin, vaan kun lapsi on alle 2 vuotias eikä tajua mitä muori väsyneenä karjuu! :(
milloin mistäkin. Nyt poika on alkanut sanomaan, että " äiti älä huula" . Pisti vähän miettimään.... :(
Ja perään sanoi. " Äiti akastan sua!" . Tuli _vähän_ huono omatunto...
meidän alle vuoden ikäinen alkoi toissapäivänä kitistä ja ulvoa kun yritin syöttää hänelle ruokaa. Ensin tiuskaisin että " suu kiinni!"
...ja sitten sekuntin kuluttua yritin laittaa ruokaa suuhun ja sanoin nätisti " suu auki"
Repesin itsekin ihan totaalisesti. Tää on just tätä " suu kiinni ja syö" mites ihmeessä se onnistuu?????
löysin lapseni 8kk rappusten puokivälistä kun olimme käymässä koululla. Kotona ei ole rappusia. ensimmäisenä suutuin 4 v pojalleni että miksi olet nostanut tytön rappusille. Poika hiljaisena en se minä ollut. vaan tyttö meni itse