Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syvästi järkyttynyt. 13v tyttöni jäi kiinni e-pillereiden syönnistä!

Vierailija
29.06.2012 |

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa koulussakin ollaan pidetty jo seksivalistusta ja eikös nykyään ole jotain kirjoja selittämään lapselle/nuorelle. Jätät semmosen vaikka johonki yöpöydälle tai jotain. Jos et itse pysty puhumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa koulussakin ollaan pidetty jo seksivalistusta ja eikös nykyään ole jotain kirjoja selittämään lapselle/nuorelle. Jätät semmosen vaikka johonki yöpöydälle tai jotain. Jos et itse pysty puhumaan.

Vierailija
44/47 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään lappuset ja kirjaset eivät mielestäni auta tässä asiassa,PUHUA PITÄÄ

Vierailija
45/47 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se jotain kasvatuksesta kertoo, jos LAPSELLA on kotiintuloaika arkisin klo 20 vaiko klo 23. Pillerit eivät myöskään suojaa taudeilta, joten pieni keskustelutuokio on ihan aiheellinen. Täytyisi vanhempien myös tietää, kenen kanssa tyttö nai.

Seksuaalisuuden herääminen ei tarkoita sitä, että sitä seksiä on vapaa harrastamaan. Mistä ihmeen syystä ei kannusteta pidättäytymään seksistä, vaikkei kyse synnistä olisikaan? Miten se haittaa lasta, jos ei opi pitämään polvia ristissä ja odottamaan henkistä kypsymistä? Voihan sille ostaa vaikka dildon, jos vietti on kova.

Vierailija
46/47 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka keskimäärin 13-vuotiaana tytöt alkaisivat harrastaa seksiä! Minä olen lukenut myös tutkimuksia, eikä missään ole tuollaista lukenut. Aika suuri osa tytöistä on jopa lähemmäs täysi-ikäisiä tai ylikin ennenkuin aloittavat seksielämänsä. Jos tuon mukaan keskimääräinen on 13 vuotta, niin kuinka aikaisin sitten se aikaisin aloittava osa aloittaa? 8 v.?

Vierailija
47/47 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani tekivät kohdallani noin..tiesivät kyllä jo pillereistä ja muusta.. Kai he tunsivat tehneensä kaiken mitä pystyivät asiaan liittyen, kun heittivät kirjasen pöydälleni. Jos se saa vanhemmalle paremman mielen omaa toimintaansa kohtaan...en tiedä

Mikä se sitten on oikea tapa...itse olin kyllä tyytyväinen kun ei tarvinnut mitän hirveää kokousta alkaa asian tiimoilta pitämään.

Uskokaa tai älkää, kyllä se nuori joskus tietää mitä tekee. Ja seksihän nyt vaan on luonnollinen asia, ja mielestäni myös nuorella on siihen oikeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi