Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummat mahakarvat! Millä voi vaalentaa tai poistaa?

Vierailija
29.06.2012 |

Mulla alkoi ilmaantua muutama vuosi sitte tummia karvoja mahaan. Karvat ei oo paksuja, onneks, mutta tummuus vaivaa kamalatsi! En kehtaa mennä rannalle, ennenku jokainen karva on poistettu. Auringonvalossa näkyy vielä niin selkeästi. Olen pari kertaa poistanut veetin voiteella ja toiminut ihan hyvin, kerran sheivasin ja kadun sitä. Muuten käytän epilaattoria samalla, kun poistan säärikarvat. Epilaattori ei kuitenkaan toimi hyvin mahassa ja on hidasta. Olenkin alkanut miettiä jos vaalentaisi, mutta onko mitään hyviä tuotteita millä vaalentaa? Veetillä taisi joskus olla, muttei kuulemma myydä enään suomessa? Palstoilta luin, että jotkut käyttää rial merkkistä hiusten vaalentamiseen tarkoitettua vaalennusainetta, onko siitä kokemusta, onko ensinäkää fiksua?

Otetaan kokemuksia vastaan, kiitos!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on aika paljon karvoja mahassa,ja olen siis pian 15v.tyttö. Minulla karvat mahassa ovat kumminkin ohuita ja pientä nukkamaista vain,mutta silti häiritsee.pieni viiva menee napaan asti ohutta karvoitusta ja se häiritsee eniten!! Ainakin kesäisin haluaisin käyttää napapaitoja ja olen käyttänytkin koko viime kesän ,kunnes huomasin noi karvat mun mahassa!! Ärsyttää tosi paljon!! Kun tässä joskus poikien kanssa hengaan,niin pelkään että he huomaavat ne. Ajattelin kyllä vaalentaa ne ..mutta olisiko mitään vaalennus juttuu ja mistä saisi ostettua???

Vierailija
2/2 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla testosteronin liikatuotantoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme