Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelet 1972 syntyneen naisen ja 1980 syntyneen miehen parisuhteesta?

Vierailija
15.08.2012 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vähän enemmän yksityiskohtia suhteesta mielipiteen muodostamista varten, ellet sitten halua mielipidettä vain selvänäkijöiltä.

Vierailija
2/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta nyt pitäisi olla mieltä.

Itse olen 9 vuotta vanhempi omaa miestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä jonkin verran ikäeroa, mutta ei mitenkään mahdottomasti tuossa ikävaiheessa.

Vierailija
4/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskollani ja miehellään on vuoden verran suurempi ikäero. Riippuu ihan pariskunnasta miten tuo ikäero toimii vai toimiiko.

Vierailija
5/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin: naista ahdistaa suhde, haluaa keskustella, mies ei pysty ja vaikuttaa naisen mielestä lapselliselta, lopulta pari eroaa, kun naisen mielestä mies oli niin kakara.

Vierailija
6/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ajattele mitään. Tai okei. Joskus on käynyt mielessä, että onkohan mies ihan sinut sen asian kanssa, ettei ehkä saa koskaan omia lapsia jos sen naisen kanssa meinaa loppu elämänsä olla. Entäs jos iskee vauvakuume ja nainen onkin jo liian vanha saamaan lapsia?

Vierailija
7/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni on samanlaisella ikäerolla pariskunta ollut jo reilut 20 v yhdessä ja suhde vain kukoistaa. Toisin kävi rouvan edellisen liiton, jossa ikäeroa ei ollut juuri lainkaan.

Vierailija
8/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelee se 9 vuotta omaa miestään vanhempi.

näin: naista ahdistaa suhde, haluaa keskustella, mies ei pysty ja vaikuttaa naisen mielestä lapselliselta, lopulta pari eroaa, kun naisen mielestä mies oli niin kakara.

Vierailija
9/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieheni 18 kun meidän suhde alkoi. Kyllä sitä paheksuttiin kylillä, emme antaneet asian häiritä ja hyvä niin. Meillä on hyvä ihana suhde edelleen.

mitäs ajattelet siitä että suhde alkoi sillon kun nainen 32v ja mies 24v?

Vierailija
10/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet varmaan se mun tuntema. ;)

En mä ajatellut silloin mitään erikoista.

Onko sillä sun miehellä ollut koskaan vauvakuumetta?

Vierailija
11/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1998 syntynyt poika ja 2000 syntynyt tytär.

eli he saivat lapset kun nainen oli 26v ja 28v , mies 18v ja 20v

Vierailija
12/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen moniakin tällaisia pareja. Esim. lasten koulukaverin perheessä isä täytti juuri 31 ja äiti 42. Menneet naimisiin 22/33. Neljä lasta, hyvin rakastuneita yhä. Ulkonäöstä tai mistään ei pääteltävissä ikäero. Kummankin suku hyvin konservatiivinen, toinen pappis/uskonnollinen, toinen n. vanha sivistyssuku, mutta eipä heitä boheemeina revittelijöinä pidetä. Rakastuivat, siinä kaikki.

Turha yleistää, ettei miehet voisi kasvaa aikuisiksi tai olisi valmiita isyyteen jo nuorina.

Vierailija
13/13 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ollaan me! Eli minä, nainen, olen -72 ja mun avomies -80. Kiva kuulla, että on muitakin kaltaisiamme. Ei ikäero kyllä ole haitannut pätkääkään. Eikä sen yhteisen lapsenkaan suhteen nyt tyystin myöhäistä ole.