Lue keskustelun säännöt.
leikkasin ihanan kananpersetukan kesäloman kunniaksi!
29.06.2012 |
Tykkään, sopii mulle paljon partempi kuin lättänä takaraivo. Sivut leukaperiin eteenpäin pitenevät.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mäkin haluaisin, mutta en mä raski mennä parturiin.