Lue keskustelun säännöt.
Onko kenelläkään tuota amppelimansikkaa?
29.06.2012 |
Jos on, niin vinkkejä haluaisin esim. siitä että kandeeko ne rönsyt leikata pois? Järjen mukaanhan ne vie siltä alkutaimelta energiaa, mutta kasvaako niihin rönsyihin mansikoita?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla