Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään tuota amppelimansikkaa?

Vierailija
29.06.2012 |

Jos on, niin vinkkejä haluaisin esim. siitä että kandeeko ne rönsyt leikata pois? Järjen mukaanhan ne vie siltä alkutaimelta energiaa, mutta kasvaako niihin rönsyihin mansikoita?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi