Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy hylätä tuo työtarjous koska ei sillä palkalla elä

Vierailija
29.06.2012 |

1200e jäisi kuukaudessa käteen, ainoa, toki iso, plussapuoli olisi hyvät lomaedut eli kesä-ja heinäkuu kokonaan ja joulukuussa 2vkoa sekä helmikuussa 1vko. Työpäivät olisi normaalia täysipäiväistä eli 8-15.30

Mutta kun on realititeetit otettava huomioon, kun on lapsia ja asuntolaina jne.

Toinen työ mihin olen tullut nyt valituksia on sitä mihin aikanaan valmistuin, työaika on sen 7h40min/pvä ja käteen jäävä osuus n.1700e/kk.

Harmittaa kuitenkin, koska tuo huonopalkkainen työ olisi kiinnostanut todella myös, mutta minkäs teet:/

Vakipaikkoja kumpikin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivelin noita papereitani ja huomasin että mulla onkin vielä 1 6kk kokemus alalta jota ei ole huomioitu työkokemuslaskelmissani eli tuo 8v raja onkin jo ylittynyt! tarkoittaa siis sitä, että saankin vielä 1 palkkaluokan korkeamman liksan (+100e verrattuna siihen mitä luulin liksani olevan)tuossa valitsemassani työpaikassa, *jibiii*!!!

ap

Vierailija
22/26 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, olla av-tyyliin persläpi.

No mutta sori, yrityksesi pilata fiilikseni tmv meni iloisesti ohi, sen verran onnellinen olen mm siitä että sain näin äkkiä edellisen työn loputtua uuden työn (ei mennyt edes 1kk)ja vieläpä ns vakituisen ja nyt vielä tämä ennenaikainen palkan parannus:))

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, olla av-tyyliin persläpi. No mutta sori, yrityksesi pilata fiilikseni tmv meni iloisesti ohi, sen verran onnellinen olen mm siitä että sain näin äkkiä edellisen työn loputtua uuden työn (ei mennyt edes 1kk)ja vieläpä ns vakituisen ja nyt vielä tämä ennenaikainen palkan parannus:)) ap

Vierailija
24/26 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän sanoo sanontakin: mielipide on niinkuin perseenreikä, sellainen löytyy jokaiselta.

Tähän onkin hyvä lopettaa, ai että kun on ihmisellä hyvä mieli :-))

ap

Vierailija
25/26 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelepas jos sosiaali-ja terveysalan ihmisiä,hoitajia sairaaloissa, päiväkodeissa yms ei olisikaan vaan kaikki tuumaisivat kuten sinä ja aloittaisivat lakon. Mietipä sitä seuraavan kerran kun raahaat lapsesi sinne päikkyyn virikkeellistymään tai hakeudut saamaan terveyskeskukseen tai sairaalaan hoitoa ja apua itsellesi tai jollekin perheenjäsenellesi.

Vierailija
26/26 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän sanoo sanontakin: mielipide on niinkuin perseenreikä, sellainen löytyy jokaiselta. Tähän onkin hyvä lopettaa, ai että kun on ihmisellä hyvä mieli :-)) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi