Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla on kolme miestä, jotka kosiskelevat minua

Vierailija
29.06.2012 |

Olen itse naimisissa ja jostain syystä kolme työkaveria/tuttua ovat vakuuttuneet siitä, että juuri hän saa minut hylkäämään avioliittoni ja elämäni ja valitsemaan heidät.

saan päivittäin tarjouksia "työ"lounaista, leffa- ja konserttikeikoista, yhteisistä oluista työn jälkeen. Pari kertaa olen suuremmalla porukalla heidän kanssa käynytkin jossain, mutta minusta on aivan käsittämätöntä, että jaksetaan vongata. Kaikki komeita jja mukavia sinkkumiehiä; kannattaisiko panostaa johonkin muuhun kuin naimisissa olevaan naiseen...?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ihan varma, että ne haluaa sut loppuiäkseen?

Onhan noita mullakin ollut kerralla useampi vonkaaja, mutta ne on todellakin tahtoneet vain sitä irtotavaraa ilman sitoumuksia.

Vierailija
2/3 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ne ei ole järkeviä. Ja kuka nyt idiootin haluais?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös naimisissa ja on tullut huomattua, kun ystävien kanssa lähden viihteelle

On jotkut miehet sinnikkäästi kimpussa ja ehdottelemassa. Olen kertonut selkeästi että olen naimisissa ja lapsia on, mutta tuntuu että silloin vain yrittävät sinnikkäämmin. Yrittävätkö jotkut pönkittää egoaan, sillä että ovat olleet niin hyviä että saivat varatun kaadettua?