Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä äidit saa ystäviä?

Vierailija
29.06.2012 |

Mietin jo etukäteen, kenestä saan vauvan kanssa seuraa, kun olemme päivät pitkät enimmäkseen kahdestaan. Varmasti tulee monta kertaa mieleen, että olisipa kiva jakaa tätä vauva-arkea jonkun kanssa, kun mies on töissä. Olisi myös niin kiva ollut olla raskaana samaan aikaan, kuin joku ystäväni tai sisarus, mutta näin ei ole.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin hankalaa, kun ihan pienen vauvan kanssa ei tule edes leikkipuistoon lähdettyä vielä. Kannattaa katsastaa, jos alueellanne on perhekerhoja tai vauvamuskareita, siellä sitä tutustuu.

Itselläni kävi tuuri, kun monet kaverit ja tuttavat ovat saaneet vauvoja heti jälkeeni. Rohkeasti kutsuin kaukaisempiakin facebook-kavereita kahville, kun huomasin vauvan syntyneen. Näin välit lämpenivät joihinkin pitkänkin tauon jälkeen.

Vierailija
2/6 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tykännyt eniten seurakunnan avoimista perhekahviloista, ainakin nyt kahden lapsen kanssa sinne on kiva mennä kun esikoinen saa leikkiä muiden lasten kanssa ja äiti saa aikuista juttuseuraa. Esiklisen kanssa kävin srk.n esikoisvauvakerhossa, se oli myös kiva kerho, tosin ehkä liian yksipuolinen minulle, kun jutut pyöri vaan vauvojen ympärillä.

Kerhot alkaa taas elokuun alussa, kannattaa katsoa seurakunnan nettisivuilta ja jos kuulut kirkkoon, niin seurakuntalehdestä. MLL.n kahviloita on myös, sekä kaupungin asukaspuistotoimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja srk kerhoihin ovat kaikki tervetulleita, myös kirkkoon kuulumattomat. Käymissäni paikoissa on ollut ainakin muslimi ja yksi kertoi olevansa mormoni. Ja tietenkin iso osa on nimikristittyjä....

Vierailija
4/6 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kohta jo 3v. eikä mulla ole yhtään äitikaveria. Harmittaa kyllä lapsenkin takia kun hänellä ei ole ketään leikkikaveria. Käydään kyllä paljon leikkipuistoissa, mutta lapsi enimmäkseen leikkii itsekseen ja vähän arastelee muita lapsia vaikka olen yrittänyt rohkaista leikkimään muidenkin kanssa.

Vierailija
5/6 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sinne leikkipuistoon voi mennä sen vauvankin kanssa. Menet vaan reippaasti juttelemaan. Sitten ne seurakunnan kerhot on kanssa hyvä paikka ja voi tuntua helpommalle mennä sinne kuin hiekkikselle (vaikka sinne hiekkiksellekin voi toki mennä).

Vierailija
6/6 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teilläpäin esikko-kerhoja, jotka on siis tarkoitettu ensimmäisen lapsensa saaneille äideille. Niistä saa hyvin seuraa.