Suosittele nuorta taiteilijaa, joka tekisi iloisia lastenhuoneeseen sopivia teoksia!
Tai suosittele verkossa olevaa galleriaa, josta voisi ostaa esim. grafiikkaa? Lastenhuoneiden seinät tarvitsevat piristystä, mutta en kykene ripustamaan sinne ihan mitä tahansa julisteita. Maksaa ne Anttilastakin ostetut kehystetyt julisteet.
Kommentit (37)
eläiaiheista tykkää ja ihmisfiguureistakin kyllä. On menoa ja meininkiä.
Hänen iloiset työnsä istuisivat kivasti lastenhuoneeseen.
Ei tee grafiikkaa vaan guassia ja akryylia, jotain hänen töitään saa painokuvinakin.
Täytyy perehtyä vähän tarkemmin nyt. Kahdessa huoneessa ihan alastomat seinät ja jotenkin tympisi iskeä sinne vain jotain kuvaa koiranpennusta tai hello kittysta.
Ap
Teemu Mäki tekee ihanan pirteitä eläiaiheista tykkää ja ihmisfiguureistakin kyllä. On menoa ja meininkiä.
Tapoin erään kissan vuonna 1988, erästä videoteostani varten.
Olin hankkinut kissan eläinsuojeluyhdistykseltä, muka lemmikikseni ja luvannut pitää siitä huolta. Oikeasti hankin kissan kuitenkin vain tätä outoa taidekäyttöä varten.
Vuotta myöhemmin eläinoikeusaktivistit haastoivat minut oikeuteen kissan pöllimisestä ja eläinrääkkäyksestä.
Oikeudessa minut tuomittiin sakkoihin eläinrääkkäyksestä, sillä kissan lopettaminen vei minulta 6 sekuntia ja kolme kirveeniskua. Tuomioistuin kuitenkin näki videolta, että eläinrääkkäys oli tahatonta ja johtui, kuten he sen ilmaisivat, "taitamattomuudesta ja kissan lopetukseen käytetystä liian pienestä kirveestä."
Suomen elokuvatarkastamo kielsi sen videoteoksen julkisen esittämisen, jossa kissantappokohtaus on. Tarkastamo piti teosta kissantappokohtauksen vuoksi "epäsiveellisenä ja raaistavana".
http://www.teemumaki.com/essayskissa.html
Teemu Mäki tekee ihanan pirteitä eläiaiheista tykkää ja ihmisfiguureistakin kyllä. On menoa ja meininkiä.
Tapoin erään kissan vuonna 1988, erästä videoteostani varten.Olin hankkinut kissan eläinsuojeluyhdistykseltä, muka lemmikikseni ja luvannut pitää siitä huolta. Oikeasti hankin kissan kuitenkin vain tätä outoa taidekäyttöä varten.
Vuotta myöhemmin eläinoikeusaktivistit haastoivat minut oikeuteen kissan pöllimisestä ja eläinrääkkäyksestä.
Oikeudessa minut tuomittiin sakkoihin eläinrääkkäyksestä, sillä kissan lopettaminen vei minulta 6 sekuntia ja kolme kirveeniskua. Tuomioistuin kuitenkin näki videolta, että eläinrääkkäys oli tahatonta ja johtui, kuten he sen ilmaisivat, "taitamattomuudesta ja kissan lopetukseen käytetystä liian pienestä kirveestä."
Suomen elokuvatarkastamo kielsi sen videoteoksen julkisen esittämisen, jossa kissantappokohtaus on. Tarkastamo piti teosta kissantappokohtauksen vuoksi "epäsiveellisenä ja raaistavana".
<a href="http://www.teemumaki.com/essayskissa.html" alt="http://www.teemumaki.com/essayskissa.html">http://www.teemumaki.com/essayskissa.html</a>
mutta mä en voinut vastustaa kiusausta! Sori
Muuten ei kyllä olisi hajuakaan ko herrasta, jos ei olisi tuota tempaissut.
No probs!
Ap
Viivi Kemppainen Hänen iloiset työnsä istuisivat kivasti lastenhuoneeseen.
Muuten ei kyllä olisi hajuakaan ko herrasta, jos ei olisi tuota tempaissut.
No probs!
Ap
Sen verran pinkkejä on teokset...
Kaiken ei ole pakko toki olla pinkkiä :) On myös kiva kannattaa nuorta suomalaista taiteilijaa, koska taiteen tekeminen ja sillä elo ei ole helppoa.
Itse olen pöytälaatikkopiirustelija ja tykkään katsella kaunista, tai ainakin minua taitavampien kätten töitä. Laitan kaikki ehdotukset ylös ja tutkailen. Kiitos! Nyt aika unille.
Ap
En itse ole "hörhöillyt" mutta entä jos annat taaperoiden tehdä taidetta.
Katsoin dokkarin mussä oli esim mustikkahilloa, tms. ja lapset sai lähmyyttää pitkin paperia... valitset mieleiset sävyt, leikkaat värit kappaleiksi ja ostat muuhun sisustukseen sopivan kehyksen....????
Salmelan taidekeskuksen vuoden nuori taiteilija.
OMAT LAPSESI!???! Veetuttaa nämä "Mun luonnonvalkoisessa lastenhuoneessa on luonnonvalkoinen haaleabeigeraidallinen matto sekä kaksi beigeä nallea ja kolme vanhan roosan väristä palikkaa ja kiva taiteilijan tekemä grafiikkavedos jossa on lammas ja joka maksoi 17 001 euroa jotka sointuu mun asuntomessualuekotiin".. Helvetti antakaa lasten olla lapsia, leikkiä leluilla ja sisustakaa lapsia varten värikkäästi älkääkä itseänne varten valkoisella.. Koti on kaikille ei vain aikuisille.
Meillä on ihan tavallinen koti ja tarkoitukseni on ostaa ihan kohtuuhintaista grafiikkaa seinälle. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, ettei 1v saisi olla 1v ja 2v ikäisensä.
OMAT LAPSESI!???! Veetuttaa nämä "Mun luonnonvalkoisessa lastenhuoneessa on luonnonvalkoinen haaleabeigeraidallinen matto sekä kaksi beigeä nallea ja kolme vanhan roosan väristä palikkaa ja kiva taiteilijan tekemä grafiikkavedos jossa on lammas ja joka maksoi 17 001 euroa jotka sointuu mun asuntomessualuekotiin".. Helvetti antakaa lasten olla lapsia, leikkiä leluilla ja sisustakaa lapsia varten värikkäästi älkääkä itseänne varten valkoisella.. Koti on kaikille ei vain aikuisille.
En itse ole "hörhöillyt" mutta entä jos annat taaperoiden tehdä taidetta.
Katsoin dokkarin mussä oli esim mustikkahilloa, tms. ja lapset sai lähmyyttää pitkin paperia... valitset mieleiset sävyt, leikkaat värit kappaleiksi ja ostat muuhun sisustukseen sopivan kehyksen....????
Mutta toistaiseksi en niistä jaksaisi oikein mitään värkätä.
niin Annika Hiltusella on ihania naivistisia maalauksia. Googlaa!
Ei tee grafiikkaa vaan guassia ja akryylia, jotain hänen töitään saa painokuvinakin.