Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele nuorta taiteilijaa, joka tekisi iloisia lastenhuoneeseen sopivia teoksia!

Vierailija
28.06.2012 |

Tai suosittele verkossa olevaa galleriaa, josta voisi ostaa esim. grafiikkaa? Lastenhuoneiden seinät tarvitsevat piristystä, mutta en kykene ripustamaan sinne ihan mitä tahansa julisteita. Maksaa ne Anttilastakin ostetut kehystetyt julisteet.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tuota taiteilijaa, jonka linkin joku jo laittoikin: www.mirvamyy.kuvat.fi.

Mirva Myyryläinen maalaa naivistisia tauluja, jotka sopivat erityisen hyvin juurikin esim. lapsille (itsellä tosin ihan olohuoneen seinällä).

Tekee nopealla aikataululla ja hinnat on kohtuulliset - jopa halvat moneen muuhun verrattuna.

Vierailija
22/37 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perinteistä lastentaidetta mutta kivoja värejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.etsy.com/shop/naokosstoop

Tulevat postitse todella nopeasti ja hyvin pakattuina.

Vierailija
24/37 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut mieleenkään, että voisi joltain taiteilijalta tilata suoraan jotain omalle seinälle. Mitään hintoihin viittaavaa ei löytynyt noista aiemmista linkeistä. Osaako joku arvella voisiko jo muutamalla sadalla saada pienen pientä taulua lastenhuoneen seinälle?

Vierailija
25/37 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pienikin osaa.

Valitse hyvä paperi & välineet

Esim vesiväreillä saa hienoja.

valitse vain 1-3 väriä, lapset tykkäävät sekoittaa

jos paperin laveeraa ensin vedellä, saa utuisia kuvia aikaan.

Ja sitten kunnon kehys, joka sopii tauluun muuhun sisustukseen

Vierailija
26/37 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvista vai seiniin suoraan maalattuja aiheita...

Tyttäreni teki taidekoulussa opettajansa lastenhuoneeseen viidakkoa eläimineen yhdelle seinälle. Koko seinä upeaa kuvitusta.

Hän on maalannut myös ison alueen vedenalaista maailmaa yhdessä muutaman muun nuoren kanssa. Siinä mm. aarrelaiva, aarrearkku helmineen, mustekalat, vedenneito ja kaikkea kivaa ja värikästä mitä meren valtakuntaan sen phjasta ylöspäin kuuluu...kaloja...jne.

Hän on maalannut myös veljensä asunnossa olohuoneeseen ison maalauksen suoraan seinään, sekä makuuhuoneeseen.

Lahjakkaana taiteilijana hän pääsi taidekouluun usean sadan joukosta, joista vain 11 otettiin opettajien seuratessa kolmena päivänä hakijoita taidekoulussa.

Tyttäreni tekemiä kuvia on nähtävissä Elfwoodissa. (www.elfwood.com) Jo 16-vuotiaana hänen töitään hyväksyttiin sinne ja kerran työnsä oli valittu ns. viikon kuvaksi. Nyt hän on 27-vuotias.

Jos kiinnostaa huolellisen ja luotettavan taiteilijan tekemiset, voin lähettää kuvia hänen näyttelyistään ja muista piirroksista, maalauksista...

Mahdollisesta kiinnostuksesta sen verran, että pääseminen teille tulisi olla väliltä aivan Suomen etelää; Helsingistä Tampereen kulmille ja lähikuntiin niissä.

Mahdolliset yhteydenotot minulle

taidemamma@gmail.com

Vierailija
27/37 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niitä tauluja ei nyt oikein taida saada mistään (jos saa niin kertokaa mulle, olisin kiinnostunut itse ostamaan). Hintaakin niillä varmaan on jonkin verran

Maarit Kontiaisella on kivaa grafiikkaa. Itse tykkäisin paljon myös Miina Äkkijyrkän teoksista ja olen miettinyt hänen grafiikkansa hankkimista. Mutta Äkkijyrkkä ei kyllä ole ihan nuori, joten tämä meni nyt vähän vikaan.

Vierailija
28/37 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä euroa kappale. Sit vaan ostat kehykset itse.

Vierailija
29/37 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tuo myyryläinen näkyy tekevän muutamalla kympillä pienempiä tauluja.

Vierailija
30/37 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

minulla on yksi Katja Tukiaisen maalaus, pikkulintu, pinkkiä siinäkin, olen harkinnut myymistä. Olen ostanut sen 2008 Galleria Krista Mikkolasta. Jos olet kiinnostunut, laita ketjuun viestiä.

Vierailija
31/37 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläiaiheista tykkää ja ihmisfiguureistakin kyllä. On menoa ja meininkiä.

Vierailija
32/37 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvista vai seiniin suoraan maalattuja aiheita...

Tyttäreni teki taidekoulussa opettajansa lastenhuoneeseen viidakkoa eläimineen yhdelle seinälle. Koko seinä upeaa kuvitusta.

Hän on maalannut myös ison alueen vedenalaista maailmaa yhdessä muutaman muun nuoren kanssa. Siinä mm. aarrelaiva, aarrearkku helmineen, mustekalat, vedenneito ja kaikkea kivaa ja värikästä mitä meren valtakuntaan sen phjasta ylöspäin kuuluu...kaloja...jne.

Hän on maalannut myös veljensä asunnossa olohuoneeseen ison maalauksen suoraan seinään, sekä makuuhuoneeseen.

Lahjakkaana taiteilijana hän pääsi taidekouluun usean sadan joukosta, joista vain 11 otettiin opettajien seuratessa kolmena päivänä hakijoita taidekoulussa.

Tyttäreni tekemiä kuvia on nähtävissä Elfwoodissa. (www.elfwood.com) Jo 16-vuotiaana hänen töitään hyväksyttiin sinne ja kerran työnsä oli valittu ns. viikon kuvaksi. Nyt hän on 27-vuotias.

Jos kiinnostaa huolellisen ja luotettavan taiteilijan tekemiset, voin lähettää kuvia hänen näyttelyistään ja muista piirroksista, maalauksista...

Mahdollisesta kiinnostuksesta sen verran, että pääseminen teille tulisi olla väliltä aivan Suomen etelää; Helsingistä Tampereen kulmille ja lähikuntiin niissä.

Mahdolliset yhteydenotot minulle

taidemamma@gmail.com

Vierailija
33/37 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelisin naivisti Raija Nokkalaa. Värikkäitä, elämäniloisia töitä. Katso googlen kuvahaulla esimakua aiheesta.

Oon törmänny usein hänen postikortteihinsa, siitä tullut nimi & tyyli tutuksi.

Vierailija
34/37 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään en ole mitään ostanut, kun iski joulun alla rahapula, mutta suunnittelussa on... Edelleen.

Vierailija
35/37 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan perustaa nettisivut. :)

Vierailija
36/37 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://sanna.sokerimuikku.com/

Minä tykkäsin näistä. Sopii mainiosti lasten huoneeseen.

Vierailija
37/37 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta minua kiinnostaa. En tosin tiedä mitä taulua tarkoitat. Pikkulintu nimistä taulua en tukiaiselta tiedä, useita lintuaiheita kuitenkin olen nähnyt. Löytyykö kuva Tukiaisen nettisivuilta Katjat.net ja millaista hintaa ajattelet.

Yritin huutiksesta ostaa vastikään yhtä Tukiaisen taulua mutta hintavaraus ei ylittynyt. Oli ollut monta kertaa myynnissä ja olin ilmeisesti ainut joka oli edes yrittänyt huutaa sitä mikä hiukan yllättikin itseäni.