Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siinä meni pienokaisen elämä pilalle, kiitos vaan "rakas" isoisä :´(

Vierailija
28.06.2012 |

"Molemmat ovat vaikeasti, pahasti vammautuneita".

Tuo siis Iltalehdestä suora lainaus.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhutaan että mielenterveysongelmainen, oli siepannut lapsen salaa ollessaan kyläilemässä. Ilmeisesti viimeaikaiset perhesurmauutiset olivat inspiroineet hullua miestä. Huom, kyseessä vain huhut Vantaalla.

Vierailija
22/26 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just noin tekisi jos voisi. Isä on siis narsistista pahempi versio, kaunainen ja katkera, eikä suo toiselle onnea, ei edes omalle lapselleen. Isä ei voi sietää toisten onnea, ja yrittää riistää toisen onnen hinnalla millä hyvänsä, aikaa ja vaivaa kaihtamatta.

Isäni on mm yrittänyt hakata mut raskana ollessani, vetänyt mattoa alta opintojen ja työn suhteen, soitellut perättömiä ilmiantopuheluita, uhkaillut minun ja lasteni henkeä.

Isäni tekisi juuri noin kuin tuo junapappa, riistäisi minulta suurimman onneni eli lapset. En voi. Olla tekemisissä isäni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin mies haki lapsen hoitoon. Mistä tiedätte, että mies ei asunut vaimonsa kanssa ja myös mummo olisi ollut hoitamassa lasta.

Mies vain suoritti hakemisen.

Lapsi on ollut ennenkin miehellä hoidossa.

Kuka äiti antaa lapsensa hoitoon nuppivikaiselle?

Antaisitteko te, minä en antaisi ainakaan.

Vierailija
24/26 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin mies haki lapsen hoitoon. Mistä tiedätte, että mies ei asunut vaimonsa kanssa ja myös mummo olisi ollut hoitamassa lasta. Mies vain suoritti hakemisen. Lapsi on ollut ennenkin miehellä hoidossa. Kuka äiti antaa lapsensa hoitoon nuppivikaiselle? Antaisitteko te, minä en antaisi ainakaan.

Linkkiä?

Vierailija
25/26 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammat tietää kaiken sillä me tunnetaan ne tyypit!!! ei niitä juttuja tule edes kaikkia lehtiin!

Vierailija
26/26 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saada mitään apua, ei yhteiskunta anna apua siksi että isä on psykopaatti.