Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noi ByggMaxin mainokset on niin white trash -henkisiä

Vierailija
27.06.2012 |

että uh-huh.

Jäähän se puljun nimi mieleen mutta ei mitenkään laadukkaana.

Onkohan strategia tietoinen ja ikään kuin salaa ovela vai vain järkyttävää ammattitaidottomuutta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska noi hahmot on etäännytetty todellisuudesta. Nehän on fiktiivisiä, joten se ressukkamaisuus ei ole riipaisevaa vaan sille voi nauraa.

ap

Eikö olisi Motonetiltä reilumpaa laittaa mainoksiinsa komeita kavereita? Mainoksissa tuntuu että on pakko laittaa nää hahmot alemmaksi kuin asiakaskunta. Ilmeisesti tällainen asetelma myy, mutta samalla yritys näyttää mitä mieltä se on asiakkaistaan.

Jos myydään haaveita ja unelmia niin silloin hahmot on yleensä komeita ja kauniita.

mutta Motonetin asiakaskunta on miehet. Niihin puree paremmin huumori.

Kummelihahmot edustaa standardoitua nauruvitsihuumoria. Ne on siis laadukkaita hahmoja, koska ne edustaa laadukasta =tunnettua huumoria. Laatu ei tarvitse olla hahmojen habituksessa vaan siinä ilmiössä. KUmmelityyppi on tavallaan laatuhahmo samalla tavalla kuin josku komea hahmo on.

Monelle mihelle komea hahmo ei ole samastumiskohde vaan kilpaileva hahmo, joka sohii sitä omassa sielussa olevaa narsistista haavaa. Siksi komea hahmo ei toimi kuin statusesinemainonnassa varman päälle. Muussa mainonnassa turvallisempaa on luottaa huumoriin.

Byggmaxissa ei ole laadukkaita fiktiivisiä hahmoja eikä komeita sisäsiistejä hahmoja.

ap

Vierailija
22/23 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika tavallisen oloisia suomalaisia; ehkä se prätkäpariskunta on hieman erilainen, mutta mitä se haittaa... Kun toi mainoksen viesti on kuitenkin se, että BM on halpa... Tuskin elittii menee rautakaupasta toiseen halvemman puutavaran metrihinnan perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika tavallisen oloisia suomalaisia; ehkä se prätkäpariskunta on hieman erilainen, mutta mitä se haittaa... Kun toi mainoksen viesti on kuitenkin se, että BM on halpa... Tuskin elittii menee rautakaupasta toiseen halvemman puutavaran metrihinnan perusteella?

pöhlöiltä. Apua, olenko mä joku elitisti?

Mut mun mielestä sekin yksi niistä, joka sanoi, ettei rahan takia käy BM:ssä (joku vanhempi äijä) vaikutti vähintäänkin alkoholistilta.

Miks mulle tulee sellainen mielikuva?

Kun mun mielestä kaikki mun kaverit, mukaan lukien tehtaassa duunissa olevat, on ihan älyttömän hyviä suustaan ja älykkäitä. ei ollenkaan bm-mainosten oloisia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän