Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko liian kokematon 20-vuotiaaksi?

Vierailija
27.06.2012 |

Olen harrastanut seksiä vain kaksi kertaa elämäni aikana, eikä kumpikaan niistä kerroista ollut mitenkään ihmeellinen. Minulla ei siis ole hirveästi kokemusta seksistä, tai varsinkaan hyvästä sellaisesta. En myöskään tiedä, miten itse olla hyvä siinä, miten miellyttää miestä. Pitäisikö minun jo osata jotain kikkoja tai olla kokeneempi? Onko noloa, jos kerron miehelle kokemattomuudestani? Vai onko ihan normaalia, että 20-vuotiaalla on näin vähän seksikokemuksia? Kaikki ystäväni tuntuvat olevan ainakin juttujensa perusteella paljon kokeneempia kuin minä.

Jep, kuulostaa ehkä tosi lapselliselta, mutta tämä mietityttää minua kovasti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomuus on vain hyväksi. Et tiedä kuinka surkeita miehet ovat rakastajina.

Vierailija
2/6 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei koskaan voi olla liian kokematon. Mies voi.

Katsele miehiä rauhassa ja mieti, kenen kanssa haluaisit oikeasti kimppaan. Usko mua, irtoseksi on tosi huono idea naiselle, aina.

Miehet tulevat tappelemaan sinusta, jos et keräile liikaa entisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä vain kaksi kertaa elämäni aikana, eikä kumpikaan niistä kerroista ollut mitenkään ihmeellinen. Minulla ei siis ole hirveästi kokemusta seksistä, tai varsinkaan hyvästä sellaisesta. En myöskään tiedä, miten itse olla hyvä siinä, miten miellyttää miestä. Pitäisikö minun jo osata jotain kikkoja tai olla kokeneempi? Onko noloa, jos kerron miehelle kokemattomuudestani? Vai onko ihan normaalia, että 20-vuotiaalla on näin vähän seksikokemuksia? Kaikki ystäväni tuntuvat olevan ainakin juttujensa perusteella paljon kokeneempia kuin minä.

Jep, kuulostaa ehkä tosi lapselliselta, mutta tämä mietityttää minua kovasti.

Itse olen 24 ja harrastanu sitä 2 eri miehen kanssa enkä koe itseeni mitenkään kokemattomaksi.

Kyllähän noi naispuliset kaverit omalla tavallaan pilkkaavat tota huikeaa mies määrääni ja "kehuvat" sitä kuinka heillä on ollut villi nuoruus ja miehiä ainaki sata per sormi. Mä olen ylpee siitä etten ole kulkenu sakset auki pitkin kyliä ja raahannu joka viikonloppu molempina iltoina eri miestä kotiini...

Mu mielestä sun seksi määrässä ei ole mitään sellasta minkä takia et uskaltaisi sitä kumppanille sanoa ääneen. Eihän se seksi ole mikään itsestäänselvyys, kukaan ei ole seppä syntyessään.

Kerroin nykyiselle miehelleni että hän on mun toinen petikaveri ja mies piti tätä itseasiassa aika "söpönä" ja arvosti sitä etten ole mikään jakorasia, ei meidän suhde siihen kaatunu että olin aika kömpelö niissä hommissa aluksi, enkä kirjaimellisesti tienny mitä tehdä. Se vaan siitä alkoi sitten itsestään luistaa muutaman kerran jälkeen ja nykyään meno sellasta että pois alta oksat ja männyn kävyt, täältä tullaan ;)

Mun mielestäni sä olet hieno nainen! Sitten kun säkin löydät sen niinsanotusti oikean niin usko pois että asiat hoituu omalla painollaan ja tavallaan. Mitä siihen miehen miellytämiseen tulee niin sun täytyy uskaltaa kysyä että mistä hän tykkää, kyllä se sua neuvoo (: tsemppiä tulevaan.

Vierailija
4/6 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajattelet unelmiesi miestä, jonka kanssa viettää koko loppuelämä, toivotko että miehelle on tärkeää että olet kokenut seksin suhteen ja kaikki temput jo hallinnassa? Vai toivotko miestä joka ajattelee että on mukavaa harjoitella niitä temppuja yhdessä kun aikaa kuitenkin on se loppuelämä?

Ja vastaavasti toivotko että mies on täysoppinut ja omaa valtavasti kokemusta tuolla saralla. Vai olisiko kuitenkin parempi mies jolla on vain vähän kokemusta seksistä?

Vierailija
5/6 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä täytän kohta 21v ja oon neitsyt.

revi siitä kokemattomuutta.

Vierailija
6/6 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, nyt on kesä! Kadut, rannat, terassit, tanssilavat, joka paikka on täynnä komeita miehiä ja kauniita naisia. Hanki niitä kokemuksia! Kortsukaupan kautta baanalle!

Saman neuvon anna myös sinulle, kakkonen!