Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aaargghhh!!! Miten tyhmä tuo tuleva ex-mies voi olla!?

Vierailija
27.07.2012 |

Viime joulukuussa käytiin meidän suhteen viimeiset "neuvottelut" ja ero jäi ainoaksi mahdollisuudeksi. Silloin päätettiin, että mies muuttaa muualle. Erinäisten käytännön asioiden vuoksi takia varsinaisen eron järjestyminen on venynyt ja venynyt ja mies on asunut talon toisessa siivessä omissa tiloissaan.

Tänään se ihmettelee sitten että "mihin mä meen".

Sanoin, etten todellakaan tiedä eikä ole mun asia tietää. Mies ruikuttaa että "mutkun mulla ei oo muuta paikkaa".

Helvetti sillä olis ollu PUOLI VUOTTA aikaa järjestää asumisensa. Kysyin miksei ole järjestänyt niin se sanoo että "mä luulin että sä et oo tosissas, että sä vaan uhkailet".

KUINKA TODELLISUUDESTA VIERAANTUNUT tuo äijä oikein on hyvät siskot??!!! Että ihan vain huvikseen olisin vetänyt tämän helvetin erorumban kaikkine paperisotineen ja muineen läpi. Se on ittekin vääntänyt nimensä yhteen sun toiseen paperiin niin miten se voi luulla että tässä leikitään jotain. Aikuinen johtavassa asemassa oleva akateemisesti koulutettu fiksu mies!

MITÄ SE OIKEIN AJATTELEE?! Käsittämätöntä vetelyyttä joka saa mut raivoihinsa.

Nyt se istuu tuolla ulkona pihakeinussa ja soittaa ÄIDILLEEN ja valittaa että "se olikin tosissaan, mistä mä nyt asunnon saan".

Ei härregyyd.....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se selvästi yrittää.

Vierailija
2/3 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan idiootilta kyllä kuulostaa se mies. Huomaa vaan käytöksestään kuinka itsestäänselvyytenä on sinua pitänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan idiootilta kyllä kuulostaa se mies. Huomaa vaan käytöksestään kuinka itsestäänselvyytenä on sinua pitänyt.