Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis MITEN pidätte puutarhanne siistinä? Ilman sänkeä, näppylöitä ja punoitusta??

Vierailija
27.06.2012 |

Vai onko se edes mahdollista??

Olis niin kiva joka suihkukerta (eli päivittäin) sipasta turhat kasvustot pois, ja pysyisi näin siistinä. Mutta eihän siitä helkutti tule mitään, kun pari päivää sheivailusta pimpsa on näpyillä!

Ja ON uusi ja terävä gillette terä, ON ajeluvaahtoa, ON lämmintä vettä. Mitä vielä tarvitaan??

Olenko muka yksin tämän ongelman kanssa? Tuntuu, että kaikilla muilla aina siistit alapäät! ;D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivana. En tiedä mitä tekee, mutta ihoni kestää paremmin.

Vierailija
2/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahata 2-3vko välein. Kun karvat lähtee juurineen, ne kasvaa takaisin hitaammin ja hennompina. Tulosta voi täydentää tarvittaessa sheivaamalla, muttei läheskään joka päivä tartte.

Paikat on tosi sileät ja pehmeät pitkään, eikä tarvitse jokapäivä herkkää ihoa rasittaa, saati aikaansa käyttää kyseiseen hommaan:)

Suosittelen!

Vierailija
4/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahata 2-3vko välein. Kun karvat lähtee juurineen, ne kasvaa takaisin hitaammin ja hennompina. Tulosta voi täydentää tarvittaessa sheivaamalla, muttei läheskään joka päivä tartte.

Paikat on tosi sileät ja pehmeät pitkään, eikä tarvitse jokapäivä herkkää ihoa rasittaa, saati aikaansa käyttää kyseiseen hommaan:)

Suosittelen!

Vierailija
5/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta av:lta luin parhaan vinkin:

sinkkipastaa ajelun jälkeen. Joo, jättää valkoista, mutta eipä tule näppyjä.

Vierailija
6/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta av:lta luin parhaan vinkin:

sinkkipastaa ajelun jälkeen. Joo, jättää valkoista, mutta eipä tule näppyjä.

Vierailija
7/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sileää on, ei sänkeä.

Vain kova hermoisille. Aiheuttaa hieman pahoinvointia :)

Vierailija
8/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen!

Itsellä ei ole tässä vaiheessa, joten ihan marketista hankituilla kylmävahaliuskoilla poistelen karvoja itse. Kannattaa harjoitella ensin sääriin, ja ottaa ihan pieni alue kerrallaan (liuskoja voi leikata sopivan kokoisiksi)

Samoin värjään ripset ja kulmat itse kotona, ja laitan kynnet yms, ja uskon olevani ihan huolitellun näköinen. Tottakai kaundeudenhoito on miellyttävämpää hoitaa salongissa kun itse kotona (näin aionkin tehdä, kun on varaa), mutta kosmetologia seuraamalla voi oppia tekemään esim mainitsemani hoidot itse itselleen jopa erinomaisen hyvin! :)

Youtubestakin voi löytää video-ohjeita, ainakin sokeroinnille olen sieltä katsonut.

Vierailija
9/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihan pika juttu, mutta olenkin siisti vain lomalla.

Vierailija
10/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten epiloin. Kerran viikossa. TOIMII!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan