Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis minkälainen nainen / mies avaa ja lukee kumppaninsa tekstiviestejä?

Vierailija
27.06.2012 |

oikeesti???? Mielestäni erittäin sairasta ja rumaa. Ei tulisi ikinä kuuloonkaan että tsekkaisin mieheni tekstiviestejä kun / jos hän ei ole läsnä ja voi - sitä vihaa mitä tuntisin jos hän lukisi mun....Minkälainen suhde ylipäätänsä tämmöinen olisi??? Aivan sama kuin jos avaisi toisen postia....

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on jonkinlainen yksityisyyden suoja myös tekstiviestin lähettäjällä. Lähtökohtaisesti itse olen joskus lähettänyt ystävilleni yms. sellaisia viestejä, joita en haluaisi muiden lukevan. Onkin aika inhottavaa ajatella, että vaikkapa mun työviestejä lukisi jonkun työkaverini mies tai vaimo. Mitä järkeä siinä on? Lähtökohtaisesti tuntuu todella oudolta, että pitää alkaa sellaiseen symbioosiin, että oma yksityisyys häviää. Puhelin ja sähköposti ovat henk.koht viestintävälineitä eivätkä kuulu puolisoille. Tätä mieltä mä olen.

Vierailija
22/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ei tarvitse salailla mitään. Ollaan oltu yhdessä yli 20v. ja ikinä ei ole tarvinnut kummankaan salailla mitään...ihan saa vapaasti avata toisen postit, jos kiinnostaa niin puhelimet ja tietokoneet on ihan vapaasti "selattavissa"...ei ole mitään salasanoja ym. mitä toinen ei tietäisi. Ihan arkea, että se joka hakee postin myös avaa ne. Kaikki ei ole niin paskantärkeitä "omista asioistaan"! Me ollaan kumppanit ja perhe :)

olemassa vaikka ollaankin kumppanit ja perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten salaa. Mieskin lukee mun viestit joskus. En näe asiassa mitään ongelmaa. Itsekin, jos uskoudun jollekin kaverille jostain, en oleta, etteikö hän voisi kertoa asiaa puolisolleen. Mulla ei ole mitään sellaisia salaisuuksia, joita Maija saa kuulla, muttei missään tapauksessa hänen miehensä Mikko.

Vierailija
24/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on jonkinlainen yksityisyyden suoja myös tekstiviestin lähettäjällä. Lähtökohtaisesti itse olen joskus lähettänyt ystävilleni yms. sellaisia viestejä, joita en haluaisi muiden lukevan. Onkin aika inhottavaa ajatella, että vaikkapa mun työviestejä lukisi jonkun työkaverini mies tai vaimo. Mitä järkeä siinä on? Lähtökohtaisesti tuntuu todella oudolta, että pitää alkaa sellaiseen symbioosiin, että oma yksityisyys häviää. Puhelin ja sähköposti ovat henk.koht viestintävälineitä eivätkä kuulu puolisoille. Tätä mieltä mä olen.

Vierailija
25/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan olla selvillä mieheni puuhista ja kenen kanssa pitää yhteyttä, sanomattakin selvää ettei aina ole olleet puhtaat jauhot pussissa. Tahdon vain saada varmuuden, ja mies ei tiedä että olen asioista ottanut selvää itse, eikä mitään ole ilmennyt, voin siis luottaa. joskus niinkin paljon etten enaa halua lukea viestejä.

Vierailija
26/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän on salaa lukenut mun kännykän, sähköpostin yms. en todennäköisesti jatkaisi suhdetta hänen kanssaan. Luottamus on yksi suhteen peruspilareista, ja jos tätä ei ole niin silloin ei ole suhdettakaan. Vaikka yhdessä ollaankin niin silti toisella on oikeus yksityisyyteen.

Vierailija
27/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo availen postit, jos ne on avaamattomana pöydällä. Saanpahan kirjekuoret jo siivottua paperinkeräykseen, kun mies ei niitä koskaan sinne laita. Samalla näen oliko kaikki laskuja vai oliko mukana mitään tiedotteita. Miehelle ei ole tässä kahdeksan vuoden aikana tullut vielä mitään muuta postia kuin työpostia. Muutama hääkutsu siihen päälle, mutta niissähän on sitten minun nimi myös mukana.

Tekstiviestit on yleensä hälyytyksiä, minkä mies tietää jo viestiäänestä. Minä sitten poistan sieltä sen tekstitiedotteen, jos satun olemaan lähempänä puhelinta. Tietenkin tulee myös muita viestejä, mutta ei niissäkään mitään salaisuuksia ole.

Ja viimeksi eilen kirjoitin miehen sähköpostilla: mies sanoi mitä haluaa kirjoitettavan, minä lisin omat kommenttini ja alle laitoin molempien nimet, kun kerran olin sitä tekstiäkin sohinut. Kirjoitan pidemmät sähköpostit usein miehen puolesta, koska olen nopeampi kirjoittaja ja parempi tekstien muotoilemisessa.

Terv. Mielenvikainen

Eipä tulis kyllä mieleen avata toisen posteja (vaikkei meilläkään sen suuremmin salaisuuksia ole...). On vain mielestäni mieheni oma asia ja vastuu avata kun ehtii ja jaksaa.

En myöskään koske toisen kännykkään, vaikkei mitään salaisia viestejä tulekaan mielestäni on mieheni asia kertoa minulle tarpeeliset asiat yms.

Myös s.postit mies saa kirjoittaa itse parhaaksi katsomallaan tavalla, minulle ei ole tarpeen sorkkia toisen posteja ja vastata "paremmin" niihin kuin mies. Sellaisen kuvan viestistäsi sai.

Itseäni inhottaisi jos joku toinen lukisi viestejäni. Ne on tarkoitettu minulle eikä uteliaille kyylille. En minäkään kaikkia "tyttöjenhassutteluja" halua, enkä viitsi, jakaa miehelle. Kiitos ja näkemiin.

Vierailija
28/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toki luen miehen viestin tai vastaan puhelimeen pyydettäessä, mutta en ilman lupaa.

Vierailija
29/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan olla selvillä mieheni puuhista ja kenen kanssa pitää yhteyttä, sanomattakin selvää ettei aina ole olleet puhtaat jauhot pussissa. Tahdon vain saada varmuuden, ja mies ei tiedä että olen asioista ottanut selvää itse, eikä mitään ole ilmennyt, voin siis luottaa. joskus niinkin paljon etten enaa halua lukea viestejä.

Luottamus on sen verran hukassa teidän suhteessanne.

Vierailija
30/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi pieneen mieleenkään avata toisen posteja. Tajuatteko te ronkkijat, että kirjesalaisuus suojelee myös sitä viestin lähettäjää? Teidän puolisoillenne se voi olla ihan OK, että avaatte/tutkitte posteja, mutta lähettäjä voi olla eri mieltä.

Vierailija
31/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä niin monesta ongelmasta yli ja mieheni on kasvanut ihmisenä älyttömästi ja nykyään olemme onnellisia. Tällä tavalla olen vähänniinkuin "selvillä" onko onneni aitoa,enkä siedä epävarmuutta vaan haluan täyden totuuden. viimeksi onneni särkyi siis salasuhteesta, ja kiduttavinta oli tietää että se oli jatkunut selkäni takana. pidän huolen ettei moinen toistu.

T: 27

Vierailija
32/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka lukevat toisten sähköposteja tai tekstiviestejä ilman, että toinen on jostain erityisestä syystä sitä nimenomaan pyytänyt. Normaalioloissa sähköposti ja puhelin ovat ehdottoman henkilökohtaisia.

Vierailija
33/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä niin monesta ongelmasta yli ja mieheni on kasvanut ihmisenä älyttömästi ja nykyään olemme onnellisia. Tällä tavalla olen vähänniinkuin "selvillä" onko onneni aitoa,enkä siedä epävarmuutta vaan haluan täyden totuuden. viimeksi onneni särkyi siis salasuhteesta, ja kiduttavinta oli tietää että se oli jatkunut selkäni takana. pidän huolen ettei moinen toistu. T: 27

mutta miten muka olet onnellinen, jos koko ajan vakoilet miestäsi ja olet epäilevä? Ei se ole onnea - ei ainakaan minun mielestäni. Mä en pystyis olemaan tuollaisessa liitossa. Olis henkisesti aivan liian raskasta ja kuluttavaa. Kaikkea hyvää kuitenkin sinulle.

Vierailija
34/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sellaisia ihmisiä minkään arvoisina jotka lukevat toisten sähköposteja tai tekstiviestejä ilman, että toinen on jostain erityisestä syystä sitä nimenomaan pyytänyt. Normaalioloissa sähköposti ja puhelin ovat ehdottoman henkilökohtaisia.

Vierailija
35/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten sanoin toivon että joku päivä luotan niin paljon että en halua enää lukea niitä. eiköhän sinnepäin olla menossa :)

T:27

Vierailija
36/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin miehen tekstarit, kun olin jo yli kaksi vuotta epäillyt, että nyt on juttua jonkun toisen naisen kanssa. Mies kielsi kaiken, enkä olisi häntä muuten saanut kiinni. Kielsi vielä senkin jälkeen, vaikka puhelin oli täynnä rakkausviestejä toiselta naiselta.

Eipä tuo puhuminen aina auta, kun toinen valehtelee silmät ja korvat täyteen. Piti vain saada varmistus, kun toinen saa tuntemaan itsensä ihan hulluksi, kun vielä vain epäilee rakastamaansa miestä.

Mutta mitenkä sitten, jos on oikeassa kaikkine epäilyksineen?

T: Mielenvikainen

Vierailija
37/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvafoorumin ämmät lukee näköjään. Kantaisin vaimoni junan alle jos lukisi viestejäni.

Vierailija
38/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi että ystäväni mies lukisi minun ystävälleni lähettämän viestin, jossa kertoisin jotain henkilökohtaista asiaani joka on tarkoitettu vain ystävälleni.

Vierailija
39/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää ja puolustelijoita myös. en tosiaan halua että mieheni tarkistaa kännykkäni sen takia, että voi luottaa ja siksi en kyylää hänenkään viestejä. meillä parisuhde on kiinni muista asioista kuin tekstareista. jotenkin hyvin säälittävää touhua leikkiä poliisia oman epävarmuuden vuoksi.

Vierailija
40/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olette (vielä) tuolla tasolla.

Elämä opettaa vielä, eikä kaiken tarvitse olla niin yksioikoista ja mustavalkoista. You'll get there, but don't hurry, it's not all that great :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän