Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis minkälainen nainen / mies avaa ja lukee kumppaninsa tekstiviestejä?

Vierailija
27.06.2012 |

oikeesti???? Mielestäni erittäin sairasta ja rumaa. Ei tulisi ikinä kuuloonkaan että tsekkaisin mieheni tekstiviestejä kun / jos hän ei ole läsnä ja voi - sitä vihaa mitä tuntisin jos hän lukisi mun....Minkälainen suhde ylipäätänsä tämmöinen olisi??? Aivan sama kuin jos avaisi toisen postia....

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni on vaikka paskalla, hänelle tulee viesti ja mies huutaa, että lue mulle mitä siinä lukee.

Vierailija
2/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lue se. Meillä ei ole salaisuuksia mitä toinen ei tiedä. Minkä vuoksi ap kilahtaisi? Enkä suutu jos mies lukee mun postia tai päinvastoin... miksi pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mitään salaisuuksia, mitä ei toiselle voisi näyttää tai kertoa... Ihme touhua minusta ennemminkin tuo salailu...

Vierailija
4/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen sähköpostikin tai siis yhteinen siitä tuli kun availin sitä miehen luukkua yhtenään ja aloin jakamaan osoitetta muille. :)

Ei ole minun vika jos parisuhteessasi on asioita jotka ei kestä päivänvaloa.

Nim. avaisitko kulta postini!

Vierailija
5/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotteko myös kavereillenne, että mies saattaa sit lukea viestinne?

Vierailija
6/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuu salaisuuksista jne. Mielestäni ei ole ollenkaan kyse siitä, onko joku salainen viesti tullut vai ei tai onko jotain mitä ei kestäisi päivänvaloa (tss) vaan semmoisesta asiasta joka on henkilökohtainen, ei yksinkertaisesti kuulu tehdä niin vaikka on oma mies / vaimo. Eri asia jos mies pyytää lukemaan mutta on niitäkin jotka automaattisesti tsekkaa toisen viestejä.

Vierailija
7/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuu salaisuuksista jne. Mielestäni ei ole ollenkaan kyse siitä, onko joku salainen viesti tullut vai ei tai onko jotain mitä ei kestäisi päivänvaloa (tss) vaan semmoisesta asiasta joka on henkilökohtainen, ei yksinkertaisesti kuulu tehdä niin vaikka on oma mies / vaimo. Eri asia jos mies pyytää lukemaan mutta on niitäkin jotka automaattisesti tsekkaa toisen viestejä.

Ihmisillä vaan on niin erilaiset moraalikäsitykset vai miksikä tätäkin nyt sanois.

Mun mielestä jos salaa kyttää toisen postit ja viestit on ihan vaan säälittävä kyylä. Aika heikoissa kantimissa on oma itsetunto ja koko parisuhde.

Vierailija
8/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo availen postit, jos ne on avaamattomana pöydällä. Saanpahan kirjekuoret jo siivottua paperinkeräykseen, kun mies ei niitä koskaan sinne laita. Samalla näen oliko kaikki laskuja vai oliko mukana mitään tiedotteita. Miehelle ei ole tässä kahdeksan vuoden aikana tullut vielä mitään muuta postia kuin työpostia. Muutama hääkutsu siihen päälle, mutta niissähän on sitten minun nimi myös mukana.

Tekstiviestit on yleensä hälyytyksiä, minkä mies tietää jo viestiäänestä. Minä sitten poistan sieltä sen tekstitiedotteen, jos satun olemaan lähempänä puhelinta. Tietenkin tulee myös muita viestejä, mutta ei niissäkään mitään salaisuuksia ole.

Ja viimeksi eilen kirjoitin miehen sähköpostilla: mies sanoi mitä haluaa kirjoitettavan, minä lisin omat kommenttini ja alle laitoin molempien nimet, kun kerran olin sitä tekstiäkin sohinut. Kirjoitan pidemmät sähköpostit usein miehen puolesta, koska olen nopeampi kirjoittaja ja parempi tekstien muotoilemisessa.

Terv. Mielenvikainen

Vierailija
9/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luen mieheni viestejä, salaa.

En tiedä mitä etsin - jotain.

Vierailija
10/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetunto, ja erittäin mustasukkainen ihminen. Se on sitten eri asia, jos toinen osapuoli on pyytänyt katsomaan postinsa.

Vierailija
11/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puoliso lukisi toisen tekstiviestin tai avaisi postia. Oikeesti?? Mielestäni noin voimakkaat tunteet noin tyhjänpäiväisestä asiasta kertoo todellisuudentajun hämärtymisestä.

Vierailija
12/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetunto, ja erittäin mustasukkainen ihminen.

kuin että aina ollaan muka vain etsimässä viestejä joltain salarakkailta :-) Yritäpä keksiä keinoja miten voisit kehittää mielikuvitustasi. Jospa vaikka aloittaisit siitä, että lukisit jotain muutakin kuin tätä aaveetä.

Vierailija
13/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkälainen ihminen tuntee vihaa, jos puoliso lukisi toisen tekstiviestin tai avaisi postia. Oikeesti?? Mielestäni noin voimakkaat tunteet noin tyhjänpäiväisestä asiasta kertoo todellisuudentajun hämärtymisestä.

Vierailija
14/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolle tulee viestejä kavereilta joissa kysytään oluelle, puhuu siellä salaisuutensa.

Minun ystävät taas kun lähettää viestejä niin miestä ei kiinnosta niitten sisältö. Jos mahdollista niin jättää kokonaan kuulematta kun koitan kertoa mitä draamaa jollain on Jussi-Petterin kanssa.

Viitonen

Vierailija
15/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetunto, ja erittäin mustasukkainen ihminen.

kuin että aina ollaan muka vain etsimässä viestejä joltain salarakkailta :-) Yritäpä keksiä keinoja miten voisit kehittää mielikuvitustasi. Jospa vaikka aloittaisit siitä, että lukisit jotain muutakin kuin tätä aaveetä.

*REPS* + *KOPS*

Vierailija
16/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ei tarvitse salailla mitään.

Ollaan oltu yhdessä yli 20v. ja ikinä ei ole tarvinnut kummankaan salailla mitään...ihan saa vapaasti avata toisen postit, jos kiinnostaa niin puhelimet ja tietokoneet on ihan vapaasti "selattavissa"...ei ole mitään salasanoja ym. mitä toinen ei tietäisi.

Ihan arkea, että se joka hakee postin myös avaa ne.

Kaikki ei ole niin paskantärkeitä "omista asioistaan"! Me ollaan kumppanit ja perhe :)

Vierailija
17/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai esim. luvan kanssa. Meillä on joskus ollut tilanne että meis on tehnyt jotain missä kädet ovat likaantuneet, ja on saanut tekstarin ja pyytänyt minua katsomaan keneltä se on ja myös lukemaan viestin.

Vierailija
18/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kiinnostaa? Samoin miehelle ei minun viesteillä ole merkitystä. Vaikka parisuhteessa ollaankin, kai silti saa säilyttää yksityiselämääkin.

Vierailija
19/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on liian vahva sana, mutta jos esim. kaveri kirjoittaa minulle hyvin henkilökohtaisia asioitaan koskevan viestin joka on tarkoitettu vain minulle, niin minusta rikkoo kaverini yksityisyyttä jos mieheni lukisi kyseisen viestin.

Siis minkälainen ihminen tuntee vihaa, jos puoliso lukisi toisen tekstiviestin tai avaisi postia. Oikeesti?? Mielestäni noin voimakkaat tunteet noin tyhjänpäiväisestä asiasta kertoo todellisuudentajun hämärtymisestä.

Vierailija
20/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä palstalla on se, että naiset lukevat salaa kumppaninsa kännykät/sähköpostiviestit, ja tätä pidetään vielä täysin hyväksyttävänä. Jos tuon vertaa ei luoteta siihen puolisoon niin miksi sitten edes olla yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi