Ikävä ystävääni...mutta miten toimia, unohtaako vai ei?
Minulla on ollut 15v ajan ystävä, mutta välimme katkesi joku aika sitten...tai ei katkennut, mutta ei juuri pidetä enää yhteyttä. Syy on hänen miehensä käytös. Mies kähmi minua muutaman kerran yhteisissä illanvietoissa ja täysin hermoni menettäneenä sitten vastasin kaverini vierilupyyntöön, että kiitos mutta en halua tulla. Hän kysyi syytä ja en ensin kertonut, mutta sitten vaati kertomaan. Kerroin mitä oli tapahtunut (ja näitä on kuulema ollut ennenkin, kohdistunut vain toisiin henkilöihin)ja siitäkös välit sitten meni. Hän ei syytä minua tapahtuneesta ja todellakaan en ollut syyllinen, mutta emme ole enää sellaisissa väleissä kuin ennen. Mitä tekisit tilanteessa, unohtaisit vai yrittäisit jotenkin jatkaa ystävyyttä (se on selvää, että perheinä emme enää tapaa...olisi varman liian kiusallista molemmille perheille)?
Kommentit (2)
koskaan lounaalle tms ei ole ehtinyt kun olen pyytänyt ja myös aiemmin laittanut viestiä, että halusin väliemme aäilyvän jo lastemmekin takia (olemme kummeja ristiin). Toki ymmärrän, että tilanne ei ole hänen kannaltaan kiva, etenkin kun mies jos joskus aiemmin julistanut miten ihailee minua (minä kyllä silloin sanoin murheen murtamalle ystävälleni, että ei ole minkäänlaista pelkoa, sillä hän ei ole minun makuuni ja muutenkaan), mutta toisalta voi tietysti olla, että mies on syöttänyt ties mitä pajunköyttä kuinka olen ollut ensin kiinnostunut ja siitä syystä luuli että voisi puristella tmv :( Inhottava tilanne....
ap
ap
voisin vaikka laittaa viestin jotain että olet mulle rakas ystävä ja haluaisin pitää yhteyttä kaikesta huolimatta...jne... eli jotenkin kertoisin että haluaisin edelleen olla ystäväni kanssa tekemisissä vaikkakaan ei perheenä...