Mikä on järkyttävin asia, minkä olet kuullut puolisoosi liittyen
Joko joltain hyvin hänet tuntevalta tai häneltä itseltään?
Kommentit (142)
Että oli käynyt huorissa. Monta kertaa, yksin ja porukassa. Sen lisäksi pettänyt mua ex-vaimonsa kanssa. Enkä usko että siinä oli edes kaikki. Ei todellakaan ole enää kyllä puolisoni. Hyi v***u että oksettaa taas ajatellakin...
Että on saanut syytteen kuolemantuottamuksesta ja huumausainerikoksesta.
Ettei muista lukeneensa yhtään naisen kirjoittamaa kirjaa. Kyseessä muuten kaikin puolin fiksu ja naisia kunnioittava, sukupuolten samanarvoisuuteen uskova mies. Ei kuulemma ole ollut mitenkään tahallista. Ja on vieläpä kohtuullisesti kirjoja lukenut. En vieläkään tajua tätä.
Oli allekirjoittanut sukulaisensa vaalikampanjan, korkea kirkollinen asema kyseessä. Homoliittojen VASTUSTAJA kyseessä. Puolisoni ei liittoja vastusta mutta kun oli sukulainen.. Noloa.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:03"]Ettei muista lukeneensa yhtään naisen kirjoittamaa kirjaa. Kyseessä muuten kaikin puolin fiksu ja naisia kunnioittava, sukupuolten samanarvoisuuteen uskova mies. Ei kuulemma ole ollut mitenkään tahallista. Ja on vieläpä kohtuullisesti kirjoja lukenut. En vieläkään tajua tätä.
[/quote]
No jos ei vain ole löytänyt yhtäkään naisen kirjoittamaa mikä olisi herättänyt mielenkiinnon? Valitseeko joku muka kirjoja kirjailijan sukupuolen perusteella..?
Vastustaa homoliittoja ja inhoaa läskiä.
Kritisoi avoimesti kavereidensa kanssa läskejä naisia...Sanomattakin selvää, että olin pettynyt.
Toinen nainen ja raskaana vielä- ero tuli.
Mua järkytti kun ilmeni vuoden yhdessäolon jälkeen, että muuten niin fiksulla miehellä on massiivinen ulosottorekisteri!
Huonekaluja, lehtitilauksia, luottokorttimaksuja... Ihan piittaamatonta yli varojen elämistä!
Nyt sai hetki sitten parkkisakot. Muistutin että maksaisi pois, mutta ei todellakaan kuulemma kannata, vaan laittaa ne edellisten jatkoksi!!
Tää on mulle niin vaikea asia niellä, vaikka muuten meillä meneekin loistavasti. Ainakin olen ollut varovainen omien rahojeni kanssa, enkä lähde hänen kanssaan yhteistä pesää rakentamaan juuri tästä syystä.. En halua joutua a) hyväksikäytetyksi, enkä b) maksumieheksi raha-epäselvyyksiin myöhemminkään. Tähän asti olen aina ostanut vaan sitä mihin on varaa.
Mitä tuumaatte tästä?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:03"]
Ettei muista lukeneensa yhtään naisen kirjoittamaa kirjaa. Kyseessä muuten kaikin puolin fiksu ja naisia kunnioittava, sukupuolten samanarvoisuuteen uskova mies. Ei kuulemma ole ollut mitenkään tahallista. Ja on vieläpä kohtuullisesti kirjoja lukenut. En vieläkään tajua tätä.
[/quote]
Mulla on muuten sama juttu. Jotenkin vain ne kirjailijat, joista olen kiinnostunut, ovat aina sattuneet olemaan miehiä. Ja kuitenkin olen lukenut elämäni aikana satoja, ellei tuhansia kirjoja.
Oikeastaan sen ymmärtäminen, että mies ei 48 ikävuoteen mennessä ole joutunut itse ottamaan vastuuta yhtään mistään. Hänen ja exänsä häät järjestettiin valmiiksi, mies ei tehnyt mitään ja kaikki myös maksettiin valmiiksi. On siinä uskossa, että kaikille suku ja ystävät tekevät ja maksavat häät.
Eroakaan ei hoitanut itse, vaan kaverit olivat huomanneet jotain muutosta hänessä ja ilmoittaneet miehen äidille ja äiti oli sitten laittanut pyörät pyörimään.
On juuri sitä ihmistyyppiä, joka ei ymmärrä, että elämässä voi tapahtua yllättäviä asioita ja jotkut niistä vaikuttavat jaksamiseen / mielialaan. Hänellä kun ei koskaan ole mitään ongelmia minkään asian suhteen ollut, niin ei osaa ollenkaan huomioida muita, tämä henkilö ei esim. koskaan tarjoa apua, vaan suorastaan vainoharhaisesti kuvittelee, että häntä hyväksikäytetään ja siihen vedoten kieltäytyy kaikesta. Pitää kuitenkin itsestään selvänä, että kaikki auttavat häntä tai tekevät hänen elämäänsä vielä entistäkin helpommaksi.
Ei ole puoliso, tapaillut olen jonkun aikaa, en enää.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 09:27"] [quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:11"]Vastustaa homoliittoja ja inhoaa läskiä. [/quote] KAIKKI miehet inhoavat läskiä naisessa. [/quote] ei muuten inhoa, monet inhoaa hoikkia naisia kun on niinkun teinipoikaa panis. Kohtuudella läskiä on just hyvä. [/quote] Kaikki miehet inhoavat läskiä.
[/quote]
No ei helvetissä inhoa, kyllä ihan ihmislajin alkuajoista lähti on väsätty sellaisia hedelmällisyyssymboleita, eli niitä läskejä naisia. Willendorfin venus ja silleen. Vähän historiallisemmastakin taiteesta löytyy niitä läskejä vaikka kuinka, joita on aikanaan pidetty suurina kaunottarina. Ja jopa nykymaailmassa ja nykyihanteiden keskellä on miehiä, jotka pitävät siitä, miten ne läskit siihen naisvartalolle usein asettuu. Ja sitten on niitäkin, joilla on fetissi todella, todella läskeihin naisiin. Näin nyt vaan on.
Ihan asiatonta sensijaan keltään ruveta tässä haukkumaan hoikkia naisia. Monet miehet pitää hoikista naisista, ja monet miehet pitää pyöreistä naisista.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:03"]
[/quote]
Mulla on muuten sama juttu. Jotenkin vain ne kirjailijat, joista olen kiinnostunut, ovat aina sattuneet olemaan miehiä. Ja kuitenkin olen lukenut elämäni aikana satoja, ellei tuhansia kirjoja.
[/quote]
No ei hätää, jos on lukenut tuhansia kirjoja, niin luultavasti niistä löytyy joku naisenkin kirjoittama, joka vaan on julkaistu miehen nimellä. Ainakin luulis olevan todennäköistä.
Ja kuka edes tietää jokaisen kirjailijan sukupuolen, jos ei oo tarkemmin perehtynyt, koska eihän nimi sitä aina kerro. Ei nimen perustella tiedä esim., onko fantasiakirjailija Robin Hobb mies vai nainen.
muistakaa että esim. Harry Potter -kirjojen kirjoittaja on nainen! jos olette niitä sattuneet lukemaan.
Mies kertoi viillelleensä itseään niin pahasti syvän masennuskauden aikana, että hän oli joutunut sairaalaan paikattavaksi.
Että se on kaapissa oleva homppeli. Ja niinhän sitten olikin, turhaan itseäni syytin miehen erektio-ongelmista. -.-