Tuliko rinnoistasi raskausaikana maitoa? Tyttö vai poika?
Mulla pojan kohdalla tuli petari ihan valtoimenaan. Tytöstä en muista
Kommentit (11)
Tytöstä oli leveä maha ja pojasta kapea sekä pystysuora. Tytöstä tuli kilojakin 27kg ja pojasta n. 14kg.
Vierailija kirjoitti:
Tytöstä oli leveä maha ja pojasta kapea sekä pystysuora. Tytöstä tuli kilojakin 27kg ja pojasta n. 14kg.
Tytön odotusaikana oksentelin puoliväliin ja oli paljon pahoinvointia, pojasta alkuvaiheessa vähän, lähinnä etovaa oloa ja kuvotusta mutta en oksentanut kertaakaan.
Tyttöä odottaessa maistui suklaa ja poikaa odottaessa ei erityisiä ruokahimoja paitsi porkkanaraaste jossakin kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Olen poika (mies).
Taisin kysyä raskausajasta. Oletko ollut raskaana vai puhuitko äidistäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Olen poika (mies).
Taisin kysyä raskausajasta. Oletko ollut raskaana vai puhuitko äidistäsi?
Älä viitsi höpöttää.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko iso tyttö? Itsellä on tullut parisen kymmentä kiloa aina ja pieni tyttö ja iso poika. No poika meni kyllä yli ajalle että varmaan sen 3,5 kg ois ollu jos ajallaan tullut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko iso tyttö? Itsellä on tullut parisen kymmentä kiloa aina ja pieni tyttö ja iso poika. No poika meni kyllä yli ajalle että varmaan sen 3,5 kg ois ollu jos ajallaan tullut.
ap
Ei tullut, ihan normaalikokoinen 48cm 3,5kg tämä tyttö. Syntyi noin viikko ennen laskettua aikaa. Poika syntyi 4 päivää ennen laskettua aikaa ja oli 52,5cm sekä 4kg. Molemmat synnytykset sujuivat hyvin.
Ihan ennen synnytystä tuli muttei runsaasti, sai pojan (2) molempien synnytysten jälkeen runsaasti maitoa, pyysivät luovuttamaan sitä.
Tytöstä tuli, pojasta ei.