Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on järkyttävin asia, minkä olet kuullut puolisoosi liittyen

Vierailija
15.11.2014 |

Joko joltain hyvin hänet tuntevalta tai häneltä itseltään?

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin tämä: minulle tultiin kertomaan, että miestäni viedään ambulanssilla keskussairaalaan, oli saanut vakavan sähköiskun töissä.

Vierailija
42/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on sukupuolihetpes.
Sai sanottua n. 5 min sen jälkeen kun oli juuri lauennut suuhuni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä joskus kertoili, että oli pari vuotta aiemmin harrastanut heroiininpolttelua, ja että ex-tyttöystävänsä oli kuollut huumeisiin. Tuli mulle todella yllätyksenä, koska tyyppi vaikutti niin normaalilta eikä todellakaan miltään narkkarilta, (en olis sellaiseen kajonnut).

Noh, sama tyyppi myöhemmin avautui että onkin bi-seksuaali, ja että on tuuppinut muuan yhteistä ystäväämme takalistoon. En ole homofobinen mutta kieltämättä se (+ sen ainainen "vittu kun elämä on niin vaikeaa"-asenne) aiheutti sen, että mielenkiinto miestä kohtaan laimeni ja suhde loppui.

Vierailija
44/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa kyseessä oli tuolloin jo exä. Kertoi, että on lähes 100% varma, että hän on ystäväparinsa lapsen oikea isä, pariskunnan mies piti lasta omanaan, vaikka heillä oli aikaisemmin vaikeuksia saada lapsia ja raskaaksitulemksen aikana seksi minimissä. En tehnyt mitään, sillä uskon, että tuon lapsen on paljon parempi kasvaa rakastavassa ja tasapainoisessa ydinperheessä kuin miestään pettäneen naisen kanssa yksin, vastuuttoman ja lapsellisen exäni lapsena.

Vierailija
45/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:15"]

Makasi junaraiteilla humalassa itsari mielessä (masentunut terveysongelmistaan jotka jarruttaa koulutusta ja uraa). Tuli sentään järkiinsä ennen junan tuloa ja lähti sairaalalta hakemaan apua. Itse olin kotona raskaana ja 2v lapsen kanssa...

[/quote]

Olet selkeästi ainakin osannut valita hienon isäehdokkaan lapsillesi! Ihan oikeasti, miksi kukaan vapaaehtoisesti lisääntyy tuollaisen kanssa?

[/quote]

Sinä et selkeästi ymmärrä että ihan jokaisen kohdalla elämä voi heittää eteen mitä vaan ja tilanteet ja ihmiset muuttuu. Oltiin oltu yhdessä 8v ennen ekan lapsen syntymää ja tällästä vastaavaa ei oo koskaan tapahtunut. Tietysti itsestäkin typerältä tuntuu että kukaan ja varsinkaan perheellinen haluaa tappaa itsensä, mutta ajatus tyttärestämme taisi kumminkin olla se miksi sinne sairaalaan lähti.

Vierailija
46/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaveri on pannut avokkia perseeseen. (Ennen kuin alettiin seurustelemaan)

JOtenkin tulee tuo mieleen aina kun tyyppiä näkee, jotenkin on vaan niin homoa perseen rassaaminen.

Vierailija
47/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa seurustellessa selvisi, että hänellä oli lähestymiskielto omaan exäänsä. Tuossa vaiheessa olin jo raskaana. Myöhemmin erottiin väkivaltaisuuden, uhkailujen ja juopottelun takia.

Vierailija
48/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:11"]Vastustaa homoliittoja ja inhoaa läskiä.
[/quote]

KAIKKI miehet inhoavat läskiä naisessa.

Vierailija
49/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:11"]Vastustaa homoliittoja ja inhoaa läskiä. [/quote] KAIKKI miehet inhoavat läskiä naisessa.

[/quote]

ei muuten inhoa, monet inhoaa hoikkia naisia kun on niinkun teinipoikaa panis. Kohtuudella läskiä on just hyvä.

Vierailija
50/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:11"]Vastustaa homoliittoja ja inhoaa läskiä. [/quote] KAIKKI miehet inhoavat läskiä naisessa.

[/quote]

ei muuten inhoa, monet inhoaa hoikkia naisia kun on niinkun teinipoikaa panis. Kohtuudella läskiä on just hyvä.
[/quote]
Kaikki miehet inhoavat läskiä.

Vierailija
51/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:28"]Mieheni oli rääkännyt kisssanpentuja kuoliaaksi. oli ollut n. 12- 14v.
[/quote]

Jättäisin heti.
Tuollainen asia on minulle ehdoton ei. Aivan sama vaikka olisikin ollut lapsi niin tehdessään.

Vierailija
52/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oli murtanut exänsä nenän eron tuoksinnassa. Aluksi otin mieheen etäisyyttä mutta kun syy paljastui niin ymmärsin miestä kyllä paremmin kuin hyvin miksi sen teki. Mekin ollaan tapeltu monesti, mutta ikinä ei mies ole käynyt aggressiiviseksi (toisin kuin häpeäkseni minä)

Vierailija
53/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:03"]

Ettei muista lukeneensa yhtään naisen kirjoittamaa kirjaa. Kyseessä muuten kaikin puolin fiksu ja naisia kunnioittava, sukupuolten samanarvoisuuteen uskova mies. Ei kuulemma ole ollut mitenkään tahallista. Ja on vieläpä kohtuullisesti kirjoja lukenut. En vieläkään tajua tätä.

[/quote]

Mä veikkaan, että on lukenut, mutta ei ole vain huomannut sitä. Onko mies koulutettu? Hankala uskoa, että on selvinnyt lukematta naisen kirjoittamaa kirjaa esimerkiksi peruskoulusta, toisen asteen koulusta, ja varsinkaan korkeakoulusta.

Itse luen kohtuupaljon(?), eli 1-2 kirjaa viikossa, ja en kyllä ihan oikeasti aina paina kaikissa kirjoissa päähän onko kirjoittaja mies vai nainen, ja kaikista ulkomaisista ei voi nimen perusteella edes päätellä ellei ottamalla ota selvää.

Vierailija
54/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmoitti eräänä aamuna että kokee olevansa nainen ja haluaa vaihtaa sukupuolta. Mistään en olisi tuollaista osannut arvata, mies oli niin miehekäs kuin vain voi olla ja asia tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Vierailija
55/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä isänsä oli tehnyt. kertoi humalassa. emme ole puhuneet asiasta.

Vierailija
56/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:28"]Mieheni oli rääkännyt kisssanpentuja kuoliaaksi. oli ollut n. 12- 14v.
[/quote]

Jättäisin heti.
Tuollainen asia on minulle ehdoton ei. Aivan sama vaikka olisikin ollut lapsi niin tehdessään.
[/quote]

Jep, kertoo paljon muutakin ihmisestä... Hyi s**tana

Vierailija
57/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:28"]Mieheni oli rääkännyt kisssanpentuja kuoliaaksi. oli ollut n. 12- 14v.
[/quote]
Mun isä oli kännipäissään tehnyt nuorena samaa...tuli surullinen olo kun kuulin

Vierailija
58/142 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:09"]

Minä en heteromiehenä ikinä ottaisi miesprostituoitua sänkyyni. Olenko mä nyt jotenkin syrjivä sitten? En haluaisi mieshierojaakaan. Johonkinhan se raja on vedettävä, enkä mä kaipaile miesten kosketteluita missään muodossa, eikä kyse ole edes mistään homophobiasta.

[/quote]

Mikä on homophobia? Homofobian serkku?

Vierailija
59/142 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:25"]

muistakaa että esim. Harry Potter -kirjojen kirjoittaja on nainen!  jos olette niitä sattuneet lukemaan.

[/quote]

Ja naiskirjailijoiden käsialaa on myös mm. kymmenen pientä neekerinpoikaa, veljeni leijonamieli, salainen puutarha, poikani kevin, kuinka surmaisi satakielen, nälkäpeli -kirjat, frankenstein, valkoinen oleanteri, tyttö ja helmikorvakoru, lahjakas herra Ripley, koko Viisikko -sarja, Nancy..

Onhan noita ihan oikeasti paljon.. puhumattakaan oppikirjoista tai lastenkirjoista. Jos joku "paljon lukeva" ei ole yhtään naisen kirjoittamaa kirjaa lukenut, niin kyse on joko siitä ettei oikeasti lue paljon, tai siitä ettei ole vain noteerannut että kädessä naisen kirjoittama kirja.

Vierailija
60/142 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 18:13"]

Tuosta lapsen hylkäämisestä. En näkisi asiaa noin musta-valkoisesti. Jos isä on huijattu isäksi, niin silloin minä naisena jopa hyväksyn isän valinnan. Vastuun joutuu kantamaan kuitenkin elatusmaksujen merkeissä.

[/quote]Lopettakaa noi huijaus jutut. Mies voi aina käyttää kortsua tai olla panematta. Ja tuskin se alkoholisti on äidiksi halunnut.Turha on miehen pakoilla vastuuta. Ja jos on ollut ei alkkari itse olis pitänyt huolehtia lapsesta. Ei lasta jätetä kärsimään minkään "huijauksen" takia.Miehenkin on aina kannettava vastuunsa. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Kyse on aina lapsesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän