Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on järkyttävin asia, minkä olet kuullut puolisoosi liittyen

Vierailija
15.11.2014 |

Joko joltain hyvin hänet tuntevalta tai häneltä itseltään?

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kertoi joutuneensa nuoruudessaan NAISEN raiskaamaksi. Oli kuulemma maannut jossain ihan sekaisin ja eräs tuttu nainen oli sitten raiskannut. Mieheni sai taudin tästä. Kyllä naisetkin osaavat.

Nykyisin tämä nainen on 3-lapsen äiti. Terveisiä vain sinne Kirkkonummen suuntaan prkl munahaukka.

Vierailija
22/142 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:28"]Mieheni oli rääkännyt kisssanpentuja kuoliaaksi. oli ollut n. 12- 14v. [/quote] Jättäisin heti. Tuollainen asia on minulle ehdoton ei. Aivan sama vaikka olisikin ollut lapsi niin tehdessään.

[/quote]

No, en ole jättänyt. Kaksi lasta, kolme kissaa ja yksi koira ja 19v avioliittoa takana. Hyvin menee:). Kissatkin kaikki elossa toistaiseksi:).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kissanvihaaja. 

Vierailija
24/142 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:11"]Miehen ex väitti mm. miehen raiskanneen ja hakanneen hänet. Nämä paljastuivat onneksi valheeksi, mutta rankkaa oli silloin elää epäluulossa. Ei voinut olla totuudesta varma ilman todisteita. Valehtelun motiivi ei koskaan minulle selvinnyt. [/quote] niin vai olisiko niin että ex puhui totta ja sinä nielit ukkosi "totuuden". No joku oäivähän sä sen saat tietaa puhuiko ex totta vai ei..jos puhui sinä olet seuraava..

[/quote]

Ei, asia selvisi muuta kautta kun mieheltä (en uskonut suoriltaan miehen kiistäessä). Ex selitti muutakin skeidaa ja ne sain todistettua vääräksi ulkopuolisten toimesta. Kaunista se onkiminen ei ollut, mutta oli sen arvoista.

Vierailija
25/142 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toinen nainen on ollut hänelle 2kertaa raskaana.. tehnyt kuitenkin abortin

Vierailija
26/142 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni ajattelisi yhtä omituisesti kuin ketjun vastaaja nro 12, saattaisin harkita eroa. Vastaajan ajatusmaailma on melkoisen suppea. Esimerkiksi: en menisi miesgynelle tai -terapeutille, koska minua on hyväksikäytetty lapsena. Luulisi näitä perusteluja löytyvän, päteviä, lievempiäkin.

t. tasa-arvon kannattaja

Vierailija
27/142 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:31"]Jos puolisoni ajattelisi yhtä omituisesti kuin ketjun vastaaja nro 12, saattaisin harkita eroa. Vastaajan ajatusmaailma on melkoisen suppea. Esimerkiksi: en menisi miesgynelle tai -terapeutille, koska minua on hyväksikäytetty lapsena. Luulisi näitä perusteluja löytyvän, päteviä, lievempiäkin.

t. tasa-arvon kannattaja
[/quote]

Mä voisin käydä mies terapeutilla tai esim hierojalla mutt mies gynelle EN menis. Se olis liian ahdistavaa

Vierailija
28/142 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 08:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:11"]Miehen ex väitti mm. miehen raiskanneen ja hakanneen hänet. Nämä paljastuivat onneksi valheeksi, mutta rankkaa oli silloin elää epäluulossa. Ei voinut olla totuudesta varma ilman todisteita. Valehtelun motiivi ei koskaan minulle selvinnyt. [/quote] niin vai olisiko niin että ex puhui totta ja sinä nielit ukkosi "totuuden". No joku oäivähän sä sen saat tietaa puhuiko ex totta vai ei..jos puhui sinä olet seuraava..

[/quote]

Ei, asia selvisi muuta kautta kun mieheltä (en uskonut suoriltaan miehen kiistäessä). Ex selitti muutakin skeidaa ja ne sain todistettua vääräksi ulkopuolisten toimesta. Kaunista se onkiminen ei ollut, mutta oli sen arvoista.

[/quote]

Ai että oikien ulkopuolisten toimesta..hehän varmaan tietävät mitä siellä kodin seinien takana on oikeasti tapahtunut.Kyllä ihmiset ovat tyhmiä.

[/quote]

Tai sitten sinä olet tyhmä tai vähintään luetunymmärtämisesi on huono. Tuossa lukee, että puhui MUUTAKIN, sellaista mikä muka olisi todistajien läsnäollessa käynyt ja se osottautui palturiksi. Eipä ole pahemmin painoarvoa muillakaan sanomillisaan tuon jälkeen.

Vierailija
29/142 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:04"]Mun mieheni ei suostunut menemään miespuoliselle hierojalle! Siis oikeasti, olin niin järkyttynyt, että olen nukkunut eri huoneessa enkä ole suostunut seksiin sen jälkeen kun tämän kuulin. En tiedä, voinko jatkaa hänen kanssaan. Olo on kuin en enää lainkaan tuntisi häntä.   Olemme olleet naimisissa 18 vuotta, meillä on kolme lasta. Mieheni on aina ollut tasa-arvon kannattaja, kotityöt on jaettu tasan. Hän on pitänyt vanhempainvapaat ja hoitovapaat ja aina hoitanut oman osansa kaikista töistä ja lastenhoidosta. Hän kannattaa tasa-arvoista avioliittolakia ja tuttavapiiriimme kuuluu homoseksuaaleja. Olemme aina yhdessä paheksuneet syrjintää sukupuolen perusteella ja ottaneet vahvastikin kantaa aiheeseen. Ikinä aiemmin en ole nähnyt pienintäkään merkkiä siitä, että hän voisi syrjiä jotakuta sukupuolen perusteella.   Nyt siis olimme ulkomailla ja olimme varanneet hieronnat. Sitten kävi ilmi, että kyseisessä maassa kulttuurisyistä tai ties mistä miestä hieroo miespuolinen hieroja ja naista naispuolinen. Mieheni peruutti hieronnan, koska ei halunnut mennä mieshierojalle! Kun sitten järkytyin tästä suunnattomasti, niin mieheni kertoi ihan pokkana, että hän ei voi sietää sitä, että mies koskettaa häntä. Eli hän ei ole koskaan käynyt miespuolisella parturilla tai hierojalla ja valitsee myös esim. lääkärin ensisijaisesti sukupuolen perusteella (julkisellahan sitä ei aina voi valita). En voi ymmärtää, että tällainen asia tulee ilmi 20 vuoden suhteen jälkeen! enkä voi hyväksyä hänen käytöstään! [/quote] Ethän sä oo tosissas, ethän?

[/quote]

Kuten sanottua: En voi hyväksyä sukupuoleen perustuvaa syrjintää missään olosuhteissa. En alkaisi suhteeseen myöskään sellaisen naisen kanssa, joka ei voisi käydä miespuolisella gynekologilla.

Sen sijaan tiedän ja hyväksyn kyllä sen, että juridisesti hänellä on oikeus tehdä niin. Ongelmani on siis se, että en tiedä pystynkö ja haluanko jatkaa suhdetta hänen kanssaan tämän tiedon jälkeen. Lisäksi olen järkyttynyt siitä, että tämä ei ole tullut ilmi 20 vuodessa.

t. 12
[/quote]

Ongelma on sinussa ei sun miehessä sä oot se ongelmallinen siis mitä vitsiä!

Vierailija
30/142 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 08:00"]

[/quote]

[/quote]

Ai että oikien ulkopuolisten toimesta..hehän varmaan tietävät mitä siellä kodin seinien takana on oikeasti tapahtunut.Kyllä ihmiset ovat tyhmiä.

Vierailija
31/142 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs miesystäväni kertoi exänsä tulleen raskaaksi ja hän sitten potkaisi tätä odottavaa äitiä mahaan, koska ei halunnut lasta..?! Kesken meni raskaus.. Hyi mikä mies

Nykyisestä miehestäni selvisi, että hänellä on ollut edellisiä seksikumppaneita n. 100.. Hieman ällöttää vaikka miestäni rakastankin.

Vierailija
32/142 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelumme alkuaikoina tietysti kerroimme kaikenlaista menneestä elämästämme. Emme ole enää kakaroita, vaan omatkin lapsemme ovat aikuisia tai juuri aikuistumassa. Kaikenlaista molempien elämään mahtuu. 

Mieheni on akateemisesti kouluttautunut, lukenut itselleen kohta neljä ammattia. Hänen vanhemmat ovat akateemisia. MUTTA, kertoi heränneensä sairaalan teho-osastolta oltuaan siellä melkein kaksi vuorokautta tajuttomana, itsemurhayrityksen seurauksena. Elämä vaan oli kaatunut ns. päälle. 

Vierailija
33/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:19"]

Että mieheni ei ole koskaan, siis IKINÄ lukenut ainoatakaan kirjaa alusta loppuun asti. Inhoaa lukemista. Itselle tämä oli järkytys, sillä itse en voisi kuvitellakaan miten erilaista elämäni olisi (ja olisi ollut) ilman kirjallisuutta. Rakastan lukemista.

[/quote]

on se pakosti lukenut jonkun. lapsena tai koulussa

Vierailija
34/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:22"]On imeny kaverinsa munaa ja kaveri imi hänen. Oli just eronnu eksästään jonka kanssa oli silloin kolmevuotias lapsikin.
[/quote]

Siistii!

Vierailija
35/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ensitapaamisemme jälkeen hän oli huoritellut ja pilkannut mua kämppikselleen... Seurusteltiin kolme vuotta ja asuttiin yhdessä ja ehdittiin erota ennen kuin kuulin tuosta.

Vierailija
36/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:06"]Toi tapaus jossa mies hylännyt lapsensa juopolle eksälleen eikä nykyinen muijakaan tee asialle mitään/ei edes kiinnosta.. Kuinka julma voi ihminen olla?!
[/quote]
Samaa olin sanomassa. En hyväksyisi omalta kumppaniltani tuollaista käytöstä, vaan pakottaisin hänet hakemaan huoltajuutta. Lapsia EI jätetä heitteille!!!

Vierailija
37/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lapsena koulukiusaaja. Ei ilmeisesti mikään pahin mahdollinen, mutta kuitenkin. En olisi kyllä ikinä uskonut hänestä...

Vierailija
38/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojajankkaajat lopettakaa, olette pöpejä kaikki.

Vierailija
39/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, järkyttävin ja järkyttävin, mutta olin todella ihmeissäni, kun yhtenä vuonna ehdotin josko lähdettäisi kavereiden kanssa mökille juhannusta viettämään ja paljastui, ettei hän ollut koskaan ollut mökillä. Lisäksi ei ole lukenut yhtään kirjaa ja ennen meidän suhteen alkua oli käynyt YHDEN kerran ravintolassa.

Vierailija
40/142 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kertoi panneensa miestä. (Ennen kun aloimme seurustelemaan) Kyseessä siis transu mutta SILTI.. Olin kyllä aika järkyttynyt..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan