Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saas nähä koska naapurit tekee meistä ls-ilmon

Vierailija
26.06.2012 |

Nyt kun se vaikuttaa olevan muotia, niin en yhtään epäile, että joku keksisi tehdä sen meistä.

Puolitoistavuotias on alkanut taas vähän uhmailla ja on keksinyt uuden tyylin ilmoittaa mielipahastaan. Kirkuu ja huutaa "ÄLÄ ÄLÄ ÄLÄ", potkii seiniä ja paiskoo ovia (ainakin yrittää). Sitten kun nappaan syliin rauhoittumaan, ettei vahingoita itseään tai meidän omaisuuttaa niin huutaa kuin tapettava sika.

Varmasti kuullostaa aika kaameelta naapurin korviin :) No toivotaan, että tää uhmailu jakso on yhtä lyhyt kuin edellinenkin.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli kamala äläkkä kans tänän aamuna. 2v3kk uhmis pisti kunnolla hanttiin pukemisen kanssa ja mähän en anna vaihtoehtoja. silloin puetaan kun ollaan lähdössä johonkin. Piste! Vaikka asutaan omakotitalossa, niin varmasti raikui naapuriin saakka kun kaikki tuuletusikkunat oli auki. Lopulta hermostuin itsekin ja sorruin korottamaan ääntäni, joten en epäile etteikö sekin olis kuulunut naapuriin saakka. Katotaan kummasta on tehty ilmo ensin! xD

Vierailija
2/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esimurkku 10vee suuttu jostain aivan täysin ja kirkumalla kirku pitkään. Kaverinsa alakerrasta soitti äitinsä käskemänä että mitä meillä oikein tapahtuu....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin pian 2-vuotias kiljuu pikkuasioista kuin sikaa tapettais. 5-vuotias kiljuu välillä samalla tavalla vieläkin pienemmistä asioista.

Kaikki lapset ovat taas ihan mustelmilla ja naarmuilla. Kaksi vanhempaa painivat ja toisella on tälläkin hetkellä silmä mustana. Nuorimmaisella myös kauhea mustelma, kun törmäsi keskimmäisen kanssa.

Lapset ovat ihan järkyttävissä vaatteissa hoidossa tälläkin hetkellä. Meillä on pesukone ollut rikki ja pääsin vasta eilen purkamaan pyykkivuorta. Nyt on käytössä kaikki kaapinpohjimmaiset rönttäkamppeet, kun kaikki muut ovat pesussa.

Ei ole kotona siistiä ja puhtoista, eilen käytiin hampurilaisella kaikki pienintä myöten, olen unohtanut varata neuvola-ajat.

Kyllähän tässä tän palstan mukaan olisi jo paljonkin aihetta huostaanottoon.

Vierailija
4/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai yöllä raivokohtauksia. Takoi päätään pinnasänkyyn ja huusi niin paljon kuin ääntä lähti. Mikään rauhottelu ei auttanu. Lopetti huudon, kun väsyi.

Totesi ystäväni, et luojan kiitos että asuvat oktalossa. Siinä olis naapurit ollu ihmeissään.

Vierailija
5/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostalossa, joten kuuluu naapureille varmasti erittäin hyvin :P Itsekkin joskus väsyneenä saatan sortua myös karjaisemaan ja siinä sitten huudetaan lapsen kanssa yhdessä.

Olen kaikenlisäksi vielä yksinhuoltaja, joten tässä olisi kaikki ainekset kasassa :D

Ap

Vierailija
6/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juttele joskus kohdatessasi naapurille. Kysäise onko melu haitannut ja pahoittele lapsesi uhmaikää. Eiköhän suurin osa ymmärrä ja ei tarvitse ilmoituksia sitten pelätä

Vierailija
7/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli älä ota väkisin kiinni ja pidä siinä, se monesti voi lisätä vain raivoa ja lisätä uhmakohtauksen kestoa. Näin ainakin meillä.

Vierailija
8/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai yöllä raivokohtauksia. Takoi päätään pinnasänkyyn ja huusi niin paljon kuin ääntä lähti. Mikään rauhottelu ei auttanu. Lopetti huudon, kun väsyi.

Totesi ystäväni, et luojan kiitos että asuvat oktalossa. Siinä olis naapurit ollu ihmeissään.

harrasti myös minun lapseni jokunen kuukausi sitten. Hakkasi päätä pinnasängyn päätyyn ja sylissä karjui selkä mutkalla niin kauan kunnes nukahti uudestaan. En tiedä mikä vaihe oli, mutta onneksi ei älyttömän pitkään kestänyt.

Hetki sitten oli myös tällä neidillä iso kuhmu otsassa, kun löi päänsä oven karmiin riuhtaistessaan itsensä irti, enkä pitänytkään tarpeeksi lujaa kiinni.

Ap

Vierailija
9/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huusi uhmaiässä myös äläälä, eiei, aiaiai!! eikä oltu edes samassa huoneessa. neuvolassa sanottiin, että jos naapurit ihmettelee niin anna heille hänen numero :D toivottavasti naapurisi ovat fiksuja ja ymmärtävät, että uhma on menossa.

Vierailija
10/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin pieni niin niskavilloista vietiin uhmista.

Vierailija
11/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nukkumaan menot on silkkaa kurkku suorana huutoa. Välillä herätään yölläkin raivoamaan aivan sata lasissa ja se saattaa kestää kaksikin tuntia. Just tuossa viikonloppuna mietin, että joko naapuri soittaa poliisin paikalle, että siellä ne rääkkää lasta keskellä yötä juhannuskaljoissaan.

Vierailija
12/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin pieni niin niskavilloista vietiin uhmista.

ihmisten "lastensuojelu", mutta mitä ihmeen hyötyä on viedä uhmaavaa lasta niskavilloista? Sehän uhmaa kahta kauheammin ja saa kaupanpäälliseksi vielä kipeääkin.

Minä rajoitan fyysisesti uhmista vain silloin, kun vahingoittaa itseään tai yrittää rikkoa tavaroita. Muuten saa huutaa ihan itsekseen lattialla niin kauan kunnes laantuu, sitten halataan ja pussataan ja jutellaan mikä meni pieleen ja siirrytään toisiin hommiin.

Ap

Vierailija
13/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just oli riita miehen kanssa ja viskasin suutuspäissäni miestä sämpylällä. Mies veti kilarit ja huusi vessassa (mistä kuuluu kuiskauksetkin) useampaan kertaan , et mun pitää lopettaa mun VÄKIVALTAINEN käytös. Siis tyhmäähän se oli, mutta sentään vain sämpylä... AARgh, ahdistaa.

Vierailija
14/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just oli riita miehen kanssa ja viskasin suutuspäissäni miestä sämpylällä. Mies veti kilarit ja huusi vessassa (mistä kuuluu kuiskauksetkin) useampaan kertaan , et mun pitää lopettaa mun VÄKIVALTAINEN käytös. Siis tyhmäähän se oli, mutta sentään vain sämpylä... AARgh, ahdistaa.

terveisin ap, joka teininä myös luuli, että on hyväksyttävää, jos nainen lyö miestä koska on heikompi.

Vierailija
15/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se sämpylä oli pehmeä ja tapaus ainut laatuaan niin en mä ehkä ls-ilmoitusta tekis :D

Vierailija
16/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et teillä on uhmaikä meneillään. Joko ymmärtää tai sitten ei. Mua ihan ahdistaa ja suututtaa välillä noiden uhmat ja raivatit. Hakkaavat toisiaan mustelmille ja riehuvat. Tietyti kielletään,estetään,ohjataan huomkio rauhallisempiin leikkeihin,ulkoillaan. Se riehuminen vaan on heistä hauskinta.

Vierailija
17/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla heittäminen olisi todellakin ollut pahoinpitelyä.

Asiassa täytyy huomioida nyt sämpylän ilmavuus.

Vierailija
18/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ovemme taakse poliisit. Naapurilla kun ei ollut kanttia tulla niin soitti virkavallan. Kyllä oli poliisella hauskaa kun näkivät pikku raivopään kiukuttelemassa. =D

Vierailija
19/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoituksen.

Asuttiin paritalossa ja meillä oli 2 kuukautta vanhat kaksoset. Molemmilla paha koliikki.

Voitte arvata mikä mekkala oli joka ilta kuudesta suunnilleen puoleenyöhön kun molemmat huusivat.

Naapuri itse tuli minulle sanomaan, että teki ilmoituksen, koska huudatamme vauvoja tahallaan.

Juu ihan tahallaanhan me.

Onneksi ei asuta enää samassa paikassa.

kyllä naapurin naama venähti kun ilmoitus olikin aiheeton.

Vierailija
20/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun naapurin nuorimmainen oli neljän vanha, kuului sieltä joka ilta aivan järkyttävää itkua ja huutoa; monta kertaa mietin, että rääkkääkö ne sitä lasta. No, kun omani täytti neljä, en ihmetellyt enää. Sama itku ja huuto raikui meilläkin joka ilta vuoden ajan.