Saas nähä koska naapurit tekee meistä ls-ilmon
Nyt kun se vaikuttaa olevan muotia, niin en yhtään epäile, että joku keksisi tehdä sen meistä.
Puolitoistavuotias on alkanut taas vähän uhmailla ja on keksinyt uuden tyylin ilmoittaa mielipahastaan. Kirkuu ja huutaa "ÄLÄ ÄLÄ ÄLÄ", potkii seiniä ja paiskoo ovia (ainakin yrittää). Sitten kun nappaan syliin rauhoittumaan, ettei vahingoita itseään tai meidän omaisuuttaa niin huutaa kuin tapettava sika.
Varmasti kuullostaa aika kaameelta naapurin korviin :) No toivotaan, että tää uhmailu jakso on yhtä lyhyt kuin edellinenkin.
Kommentit (32)
mitä meininkiä, onneksi mun lapset ei ole olleet tommosia rähinöitsijöitä, en kyllä olis jaksanutkaan.
Hehän eivät voi tietää todellista tilannetta, mutta asia kuulostaa heidän korvissaan pahalta.
jos en päästä lasta keikkumaan ja juoksemaan sänkyynmenon jälkeen. En siis tosiaankaan läpsi, nostan vain takaisin sänkyyn. En ole niissä tilanteissa vihainen vaan ihan rauhallisesti toimin, en tiedä mistä on tuon läpsimisen keksinyt!
Asutaan rivarissa mutta onneksi meillä naapurit on niin vanhoja ja huonokuuloisia etteivät kuule mitään edes silloin jos meillä porataan seiniä. Meidän kämpän entisillä asukkailla oli joskus ollut sellaiset bileet että sinne oli jouduttu kutsumaan poliisit melun takia ja naapurit eivät olleet kuulleet mitään. :)
Tuossa tilanteessa naapureilla olisi aihetta tehdä se ilmoitus. Hehän eivät voi tietää todellista tilannetta, mutta asia kuulostaa heidän korvissaan pahalta.
resurssit ovat äärilleen venytettyjä, jos tuollaisen takia naapurit soittelevat ls-ilmoituksia.
Jos naapurista kuuluu sellaisia ääniä, että voisi olettaa siellä lapsen kärsivän pahoinpitelystä, niin mikä sen parempi syy on ilmoitukseen? Miten ihmiset voivat olla näin kylmiä ja välittämättömiä?
Jos naapurista kuuluu sellaisia ääniä, että voisi olettaa siellä lapsen kärsivän pahoinpitelystä, niin mikä sen parempi syy on ilmoitukseen? Miten ihmiset voivat olla näin kylmiä ja välittämättömiä?
viikottain tekemässä ilmoituksia esimerkiksi perheestä jossa on muutama alle kouluikäinen. Tokihan sitä voi tehdä jos niin kovaa huolettaa, mutta turhaahan se on. Täälläkin kun on niin paljon valittajia näistä verovarojen väärinkäytöstä, niin miksette säästä ja käy kysymässä naapurilta mitä mekkalaa siellä teillä pidetään. Reaktiosta voi tehdä sitten omat johtopäätökset olisiko se ilmoitus oikeasti paikallaan vai ei.
"Apuaaaa, poliisiii!" Siis esim. uloslähtiessä, kun piti pukea, tai illalla nukkumaan mennessä, kun ei olisi halunnut vielä nukkua vaan riehua... Hampaiden pesu oli kanssa jossain vaiheessa vaikeaa, ja kiva kun tota huusi vessassa, josta kaikki kuului varmasti pitkin.
Ilmoitus kuulemma kannattaa tehdä, jos vähänkään epäilyttää. Hyvin usein on kuulemma ihan tosi hädästä kyse.Ei se nyt ihan normaalia ole, että parivuotias huutaa, että miksi läimäyttelet. Mistäpä tuon ikäinen voisi edes tietää sanan, ellei ole siitä kokemusta.
että lasta itseään on kielletty läimäyttelemästä? Meillä ainakin otettiin "äiti älä LYÖ!!!" käyttöön samoihin aikoihin, kun lapsi itse oli innostunut läpsimään muita.
Mistäpä tuon ikäinen voisi edes tietää sanan, ellei ole siitä kokemusta.
että lasta itseään on kielletty läimäyttelemästä? Meillä ainakin otettiin "äiti älä LYÖ!!!" käyttöön samoihin aikoihin, kun lapsi itse oli innostunut läpsimään muita.
Mistäpä tuon ikäinen voisi edes tietää sanan, ellei ole siitä kokemusta.
kaupassa lapsi kiljaisi että "äitiii, sää löit mua" ja tosissaan en ollut edes lähellä vaan ihan sanallisesti käskin olla rauhallisemmin. :)
Pitääkö vaan ajatella, ettei asia minulle kuulu? Pitääkö vaan ajatella, että siellä varmaan vaan lapsi kiukuttelee, vaikka olisikin kyse jostain muusta?
olipas siinä innokas naapuripoliisi. Itse olen asunut tässä kerrostalossa reilu kaksi vuotta, enkä ole vieläkään törmännyt kaikkiin naapureihini. Ovinaapurit tiedän, mutta niitäkin näkee tosi harvoin. Yläkertaan on ainakin äänistä päätellen muuttanut lapsiperhe, mutta heihinkään en ole törmännyt kertaakaan rapussa ja ovat asuneet puolisen vuotta tuossa.
Ap