Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut uuden miehen netin kautta ja olemme

Vierailija
25.06.2012 |

käyneet kaksi kertaa treffeillä. hänen kanssaan on äärimmäisen mukava puhua puhelimessa, mutta ulkoinen olemus ei kyllä innosta yhtään.

mitä teen, edellisen miehen lemppasin koska oli liian tyhmä ja yksinkertainen, tässä ei ole sitä vikaa, mutta ulkokuori ei sytytä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa kyse ulkonäöstä, sos. stauksesta tai älystä. Tää on ainoa varma tapa varmistaa suht. onnistunut liitto.

Vierailija
2/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niin vaan oteta...toi edellinen oli mukava, komea mutta niin tyhmä. tämä uusi taas fiksu, mutta vastenmielisen näköinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se oli tuikannut kun aamulla haisi alapää kuin myrkkytynnyri.

Vierailija
4/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä silloin kannata jatkaa.

Vierailija
5/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se alussa ällöttää, niin et usko miten se naama vituttaa siinä vaiheessa, kun ensihuuma on haihtunut, ja tulee kenties erimielisyyksiäkin..

Mä olen monta kertaa tehnyt sen erehdyksen, että olen ummistanut silmäni siltä häiritsevältä ulkonäöltä, ja ajatellut että se luonnehan se voi olla kultainen, ja sehän on kaikkein tärkeintä. Mutta kun sitten selviää, ettei se luonnekaan ole NIIN ihmeellinen..

Vierailija
6/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toisen tarvitsee viedä jalat alta niin, ettet hänen ulkonäöllisiä puutteita edes huomaa :)! Jos toisen näkee heti epämielyttävänä ulkomuodoltaan, tuskin tilanne siitä paranee. Mikä hänessä tökkii? Onko asioita, joita voi helposti muokata vaikkapa parturissa tai vaateostoksilla käydessä?

Vierailija
7/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se oli tuikannut kun aamulla haisi alapää kuin myrkkytynnyri.

tää oli hauska! Toivottavasti löydät yhtä huumorintajuisen.

Älä oikeasti ota rumaa. Siitä ei tule kuin ongelmia ja sitten olet taas varattuna, kun joku oikeasti sopiva olisi tarjolla. Mieluummin ole yksin jonkun aikaa. Hyvää asuntoakin ojutuu kyttäämään pitkän aikaa, samaa kärsivällisyyttä pitää olla miesten kanssa.

Vierailija
8/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käytiin leffassa, mies kysyi, että annatko pusun, kieltäydyin, tosin mulla on kauhee flunssa, johon tarrasin, ettei tartu.

siis puhelimessa on kivaa mutta multa puuttuu se kemia häntä kohtaan, hän on ilmeisesti kemiallinen mua kohtaan...

sekavaa, ap

Vierailija
9/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liian lyhytkin. ehkä se vaan kummittelee mun takaraivossa...en ole ikinä voinut pitää pieniä miehiä seksikkäinä. on samanmittainen kuin minä.

en muuten tota panojuttua kirjoittanut.¨ei olla viellä edes siis pussattu.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi