Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko blogeja, jotka ovat kauniita ja niiden seuraaminen on kivaa?

Vierailija
25.06.2012 |

Eivätkä ne aiheuta hirveitä tunnekuohuja joissakin ja pakollista negatiivista mollaamista??

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2012 klo 14:19"]

hän haukkuu ihan kenet tahansa.

Itse seuraan blogeja juuri siksi, että niistä tulee minulle hyvä mieli. Näitä hyvän mielen blogeja ovat esimerkiksi
All I ever wanted...
Char and the city
Madeleine's dream
Kalastajan vaimo
Oma koti valkoinen
Valkoinen Harmaja

Suosikkini oli Adalmina's secret, mutta se lopetti. Lueskelen edelleen sen vanhoja päivityksiä.

[/quote]

Varsinainen psykologi! Huonon itsetunnon omaava ihminen ei yleensä hauku muita, päinvastoin.

Vierailija
22/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään ihan mahdottoman paljon palstalla vihaa keränneestä Chicago-Iidasta. Ihanan isot silmät ja minun silmääni kurvikkaampi vartalo miellyttää. Kommentteja en pysty lukemaan koska ovat ihan sairaita. Lukijaksikaan en uskalla liittyä, pelkään että Iidavihaajat hyökkäävät sitten oman blogini kimppuun :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 00:51"]Minä tykkään ihan mahdottoman paljon palstalla vihaa keränneestä Chicago-Iidasta. Ihanan isot silmät ja minun silmääni kurvikkaampi vartalo miellyttää. Kommentteja en pysty lukemaan koska ovat ihan sairaita. Lukijaksikaan en uskalla liittyä, pelkään että Iidavihaajat hyökkäävät sitten oman blogini kimppuun :/[/quote]
haista sinä iida-fani oma paskasi. puolustelusi meinaa on sitä täynnä.

Vierailija
24/31 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa edellisessä ei ollut, mutta kaunista on sekin, että joku osaa käyttää sanoja näppärästi ja saa nauramaan. Tutustumisen arvoinen blogi, kerta kaikkiaan.

Vierailija
25/31 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö jotain vielä?

Vierailija
26/31 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on tosiaan monia. Itse muutaman kerran katsellut tuota suositunoloista Kalastajan vaimo -blogia, mutta en ole saanu siitä mitään irti. Asuja, yksityiskohtakuvia esineistä ja mainoksia, mainoksia. Tekstiä ei nimeksikään. Ei mun makuuni, mutta en mä sitä nyt vihannutkaan :)

Vierailija
27/31 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaitaliinan blogi! Ihan mahtavan positiivinen ja täynnä monipuolista sisältöä. Harmi ettei asu enää Shangaissa..

Vierailija
28/31 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää huonostikirjoitettua tekstiä, kielioppivirheitä ja pötkötekstiä.
Siksi seuraan vain kahta blogia, joista toinen on ystäväni elämästä Etelä-Ranskassa kertova, suljettu blogi. Hän on viestintäalan ihminen, joten tekstit ovat napakoita ja hauskoja. Kuvat tietenkin hyviä.
Toinen on Sanna from London. Vähän samoista syistä. Sanna kirjoittaa elävästi arjestaan mallina ja opiskelijana Lontoossa.

Vierailija
29/31 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään syystä.
Molemmissa autoissamme automaattivaihteet.
Never again manuaalille.
Sitä paitsi: Suojatien eteen ei ole ongelmaa pysähdellä kun ei tarvitse kepittää jatkuvasti...

Vierailija
30/31 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:54"]Ei mistään syystä.
Molemmissa autoissamme automaattivaihteet.
Never again manuaalille.
Sitä paitsi: Suojatien eteen ei ole ongelmaa pysähdellä kun ei tarvitse kepittää jatkuvasti...
[/quote]
Meni väärään ketjuun

Vierailija
31/31 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään niin syvällistä joka voisi aiheuttaa tunnekuohuja. Ei mitään niin raskasta luettavaa, että ei pystyisi lukea.

http://ihmevilli.blogspot.fi/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän