Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totesin miehelle "ainaista ruonlaittoa tämä elämä, etkö sä voisi jotain ruokia opetella tekemään"?

Vierailija
24.06.2012 |

Mies vastasi että "miksi, eikö se nyt riitä että 1 osaa sen osa-alueen".

Veti hiljaiseksi :/

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille niin tyypillinen marttyyriksi heittäytyminenhän toimii tunnetusti niin prkleen hyvin.

Halusitko oikeasti asioiden muuttuvan vai halusitko vain valittaa?

Vierailija
22/26 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainoa ruuanlaittaja tässä taloudessa, mies osaa hädin tuskin vettä keittää. Lapsia meillä ei vielä onneksi ole, ja olen huomauttanut asiasta etteikö mies voisi edes jotain perusruokaa opetella tekemään tulevaisuutta varten vai meinaako ruokkia tulevat lapset valmisruualla jos en jostain syystä pääse ruokaa tekemään. Se on ärsyttävää kun olen ollut tekemässä pitkää päivää ja vihdoin pääsen kotiin nälkäisenä ja väsyneenä, (mies maannut koneella koko päivän) ja sitten pitäisi alkaa tekemään ruokaa. Haaveilen aina jos tuo mies opettelisi vihdoin tekemään ruokaa niin tasapuolistuisi nämä hommat. Kerran kysyin miksi ei suostu opettelemaan, vastaus oli "ei ole mitään hyvää syytä." Ilmeisesti minä en ole sellainen syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksu on mieletön ja odotetaan vaan, että ruoka tulisi uunista ja päästäisiin syömään... :P

Minä teen lähinnä keittoruoat ja mies hoitaa peruskotiruoista lähinnä kastikkeet(koska minä en osaa/saa niistä hyviä) ja ns. paremmat ruoat(esim. paistettavat pihvit, lihapullat jne), koska hän on minua paljon parempi kokki... :)

Ihanaa, kun mies nauttii ruoanlaitosta ja tekee siinä kotitöitä missä minäkin - osaa mm. pestä pyykkiä ja siivota...

Vierailija
24/26 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni vuosia niin että mitä tahansa ruokaa teinkin niin kaikki oli miehen mielestä pahaa. Nälkäänsä kyllä söi mutta kaikki oli aina "kauheaa mättöä". Jos kysyin mieheltä että mikä sitten kelpaisi niin sanoi että katto youtubesta ruuanlaittovideoita. Mutkun mun englannintaito ei riitä.

Viimeinen niitti oli se kun olin istunut 5 tuntia koneella etsimässä ohjetta ja sitten laittanut ruokaa 3 tuntia niin mies oikein haukkui että tää on kyllä kaikkein kauheinta mättöä mitä oot ikinä tehnyt. Sitten päätin etten enää yritä ja sen jälkeehn ollaan syöty vaan valmisruokia. Mies ja lapsi ovat tyytyväisiä mutta minä koen itseni huonoksi äidiksi :(

Vierailija
25/26 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdoliista, etteivät osaa edes yksinkertaistakaan puuroa tai keittoa yms tehdä ohjeen mukaan? Suomessahan on jokaisella ollut pakollista kotitaloutta?

Tämä todella ihmetyttää minua. Itse olen monen ulkomaalaisen kanssa deittaillut, mutta jokaisessa suhteessa on mies edes ollut valmis opettelemaan ruoanlaitto, jos ei ole osannut ennestään (yleensä ovat, koska esim. opiskelijana Suomessa on ollut pakko osata)

Jos ei ole mitään oppinut noilla kotittalouden tunneilla eli edes lukemaan niitä helppoja ohjeita, niin miten muu elämä sujuu näiltä miehiltä? Kuinka monta vuotta tarvitsevat oppiakseen esim. laskujen maksut, auton huollot jne.?

Vierailija
26/26 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni vuosia niin että mitä tahansa ruokaa teinkin niin kaikki oli miehen mielestä pahaa. Nälkäänsä kyllä söi mutta kaikki oli aina "kauheaa mättöä". Jos kysyin mieheltä että mikä sitten kelpaisi niin sanoi että katto youtubesta ruuanlaittovideoita. Mutkun mun englannintaito ei riitä.

Viimeinen niitti oli se kun olin istunut 5 tuntia koneella etsimässä ohjetta ja sitten laittanut ruokaa 3 tuntia niin mies oikein haukkui että tää on kyllä kaikkein kauheinta mättöä mitä oot ikinä tehnyt. Sitten päätin etten enää yritä ja sen jälkeehn ollaan syöty vaan valmisruokia. Mies ja lapsi ovat tyytyväisiä mutta minä koen itseni huonoksi äidiksi :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan