Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä gynekologi kommentoinut alapäätänne missään yhteydessä?

Vierailija
05.06.2012 |

Tuli mieleeni tuosta toisesta alapääketjusta, että onko teillä lääkäri/gynekologi kommentoinut koskaan alapäänne tilaa? Olin kuudennen lapseni synnytyksen jälkeen jälkitarkastuksessa ja jännitin kovasti tutkimusta, minkä vuoksi se ei meinannut onnistua. Lääkäri tokaisi terveydenhoitajalle, että tällä äidillä on niin valtava voima lantionpohjalihaksistossa, ettei tutkimus onnistu, ja pyysi pienintä mahdollista spekulaa. Tuli likainen olo siinä tutkimuspöydällä maatessa, vaikka toisaalta oli mukava kuulla, että lihaksisto on vahva noin niin kuin asiantuntijankin mielestä. (Kyllähän mieheni sitä sanoo päivittäin, mutta siltikin asiantuntijan tahaton lausunto tuntui jälkikäteen mukavalta, vaikka siinä tilanteessa se inhottikin (miesgyne). Niin ja kuulat on ollu ahkerassa käytössä aina, pidän niitä useita tunteja joka päivä arkiaskareiden ja urheilun ohessa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin jälkitarkastuksessa puristelemaan lantionpohjalihaksia sormensa ympärillä ja totesi, että kunnossa ovat.

Vierailija
2/15 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleensä sanonut minulle että koita rentouttaa lihakset;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytystapa arviota tekevä lääkäri vain totesi, että mulla on iso sisälantio mutta sen otin ihan positiivisena asiana sillä olen hyvin kapealantioinen muuten

Vierailija
4/15 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lääkärillä ja hän totesi haluavansa vilkaista rööriäni. Minä siinä asetuin telineeseen ja sanoin vähän hämilläni, että en minä osannut tätä odottaa ja taitaa tuo bikiniraja olla vähän niin ja näin. Lääkäri siihen totesi, että täällä tulee välillä aikamoisia karvaturreja vastaan mutta ei me täällä mistään karvoista välitetä, meitä kiinnostaa se, mitä niiden karvojen jälkeen tulee. Sen jälkeen en ole pahemmin stressannut alapääni näyttämistä lääkärille.

Vierailija
5/15 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin silloin vieläpä synnyttämätön. Mutta lääkäri jätti sen "levittimen" sisääni kun meni hakemaan jotain papa-näytteen ottoon tarvittavaa välineistöä. Sanoin että mulla on tunne että se tippuu alaspäin, ja lääkäri kehotti puristamaan lihaksilla hetken. No eihän se onnistunut ja spekula tipahti lattialle. Sanoi sitten että yleensä tämänkokoinen väline kyllä sisällä pysyykin, harvoin tällaista sattuu :-o

Vierailija
6/15 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkitasrkastuksessa joka kerta

että ei ole laskeumia ja että lihakset on vahvat ja hyväkuntoiset.

seitsemän synnytystä

Vierailija
7/15 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihainen tklääkäri tiuskaisi minulle,että miksi et kertonut että olet synnyttänyt.Raiskaustutkimus kyseessä ja huoneessa hoitajia ja naispoliisi.Silloin kyllä hävetti ja paljon:((

Vierailija
8/15 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtävä tarkastaa että lihakset toimii, ettei ole repeymiä/laskeumia/tulehduksia tms.

Vierailija
9/15 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkitarkastuksessa että on niin piukat paikat ettei synnyttäneeksi uskoisi. Kivaltahan se tuntui ja osaa miehenikin arvostaa!

Vierailija
10/15 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on kehuttu kuinka lantionpohjan lihakset ovat hyvässä kunnossa :) Kolmannen lapsen syntymän jälkeen jälkitarkastuksessa gyne tuumasi että niin on siistit ja hyväkuntoiset paikat,ettei uskoisi minun synnyttäneen ensimmäistäkään alakautta :) Erään papan oton yhteydessä miesgyne vain huudahti alapäästä "voi kuinka kaunis" :D Monasti olen noissa gynentutkimuksissa ollut hieman häpeissään ja arkana,mutta töitähän ne tekee....

Vierailija
11/15 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihainen tklääkäri tiuskaisi minulle,että miksi et kertonut että olet synnyttänyt.Raiskaustutkimus kyseessä ja huoneessa hoitajia ja naispoliisi.Silloin kyllä hävetti ja paljon:((

Vierailija
12/15 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

spekuloita on erikokoisia,ja tämä oli kaivanut kaapista sen pienimmän tietysti koska en varmaan näyttänyt äidilliseltä tai jotain:(( Kyllä hävetti kun kaiken sen nöyryytyksen jälkeen lääkäri nöyryyttää lisää:(( Olisi voinut vain vaihtaa sen spekulan vähin äänin.

Vierailija
13/15 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisistaan riippumatta sanonut "onpas siisti". Kaksi vielä saman päivän aikana. Kai se on uskottava.

Vierailija
14/15 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lääkärillä ja hän totesi haluavansa vilkaista rööriäni. Minä siinä asetuin telineeseen ja sanoin vähän hämilläni, että en minä osannut tätä odottaa ja taitaa tuo bikiniraja olla vähän niin ja näin. Lääkäri siihen totesi, että täällä tulee välillä aikamoisia karvaturreja vastaan mutta ei me täällä mistään karvoista välitetä, meitä kiinnostaa se, mitä niiden karvojen jälkeen tulee. Sen jälkeen en ole pahemmin stressannut alapääni näyttämistä lääkärille.

Miten ihmeessä te ootte näin epävarmoja? Että hui olkoon, oikein karvoja pinpissä? No shit.

Vierailija
15/15 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun neloslapsi oli perätilassa, kehui lantiota hyväksi. Ja tilava se olikin, 4600gr vauva tulla tupsahti ongelmitta perätilassa..

Onneksi ultra-arvio lapsen koosta meni pieleen, olisin joutunut sektioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi