Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saitko juhannusviestejä?

Vierailija
24.06.2012 |

Saitko sinä juhannuksena viestejä, jossa toivotettiin hyvää juhannusta?

Minä en saanut ainuttakaan. Kokeilin nimittäin, että en laita viestiä kenellekään, ellei joku laita minulle, niin laitan tietysti takaisin.

: (

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ekaa kertaa en myöskään saanut yhtään. Yleensä on tullu näitä "hyvää jussia muistakaa nussia" ärsyttävyyteen asti.

Vierailija
2/7 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki oli samalla synttärionnitteluviesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus on siinä missä muutkin arkipäivät meille. Ihmiset tietävät nykyään, että meille on turha lähettää edes joulukortteja. Mies ei niitä lähetä ja minusta ne ovat rahan ja ajan tuhlausta.

Vierailija
4/7 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan niitä, jotenkiin vaivannuttavaa kun nihin ei haluaisi kommentoida mitään. ehkä FB on vähentänyt tätäkin, kun sinne saa laittaa niitä pikkutuhmia viestejä ihan kyllästymiseen asti, jokainen omalle seinälleen.

Vierailija
5/7 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin itse ekana lähettänyt myöskään kenellekään. Vuosia sitten niitä kiertäviä vitsitekstareita ja toivotuksia tuli kymmenittäin, samoin silloin lähetettiin semmoisia kuva-textareita.

Vierailija
6/7 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja senkin mummolta :) Toivotti vaan hyvää juhannusta.

Hyvä, ettei tullutkaan enempää ja mummoltakin oikein herttaista vaan :)

Aina joka hiivatin juhannus, vappu, uusi vuosi jne... tulee niitä tolkuttomia lorutteluja. Nyt ne on onneksi siirynyt fb:iin.

Vierailija
7/7 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut enkä lähettänyt yhtään. En tykkää niistä ollenkaan, toivon mukaan olisivat katoamassa.