Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono omatunto kun mies maksoi ruuat ravintolassa ja mua ei taida kiinnostaa tavata enää...

Vierailija
23.06.2012 |

Oon tapaillu tätä miestä vähän aikaa, ja ollut vähän epävarma hänestä, mutta nyt viime treffeillä tuli sellainen olo, että ihan kiva Kaveri. Jotenkin ei siis sytytä ja lähinnä ahdistaa vaan. En tiedä miksi nyt ajattelen vain sitä, että mies maksoi ruokani ja sen takia mun pitäisi vielä yrittää saada tästä suhdetta.. Kohtalotovereita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antanut kun ei pyydettykään...

Vierailija
2/11 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain parinkympin ruoalla ei tässä ole merkitystä. Keksit syitä siihen että joku on ei haluttava jos kohtelee sinua hyvin. Miksi et pidä itsestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annoit maksaa? Toisaalta, jos tilanne oli sellainen että sinulla ei olisi oikeasti varaa syödä ravintolassa ja mies halusi silti että sinne menette, ja siksi tarjosi (ihan niinkuin joku kaverikin voisi tarjota) niin et ole mitään velkaa.

Mut joo, on vaikea sanoa toiselle että ei halua enää tapailla, että "ei tästä mitään tule" kun ei ole mitään konkreettista miksei tulisi. Olen ollut samassa tilanteessa monta kertaa (tosin mitään ruokavelkoja ei ole ollut ;)). Ei siinä pitkittäminen auta.

Vierailija
4/11 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen Michelin-tähden ravintolassa, missä nautit kolmen ruokalajin illallisen juomineen. Jos olit ja mies sattuu olemaan joku työtön / opiskelija, niin ymmärrä murheesi, mutta jos olitte ihan perusmestassa ja mies työssäkäyvä, niin unohda koko juttu! Tollasesta kannata stressiä ottaa.

Vierailija
5/11 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se, joka tarjoaa, tekee sen, koska hänellä on varaa siihen. Eikä sen vuoksi, että saa sitten jurnuttaa, kun ei saanut mitään vastapalvelukseksi. Pitää siis aina tarjota vain sen verran, kuin mitä on oikeasti varaa menettää niin, että ei jää kaivelemaan.

Ymmärrän toki tunteen, että on kiitollisuudenvelassa.

Vierailija
6/11 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän maksanut minun ruuastani, kuin vähän yli kaksikymppiä, mutta siinä tilanteessa en vain saanut sanotuksi, että anna kun maksan omani.. Yleensä kyllä sanon, mutta ärsyttää myös miehet, jotka joskus väkisin tyrkyttävät maksuaan..

Tiedän, ettei tuokaan ole mikään maailmaa kaatava summa, mutta jotenkin ärsyttää tosi paljon! Varsinkin kun on kyse mukavasta miehestä, josta oikeasti haluaisin pitää, mutta joku tässä nyt mättää. Ehkä toivoisin hänelle vähän lisää karismaa!

Vierailija
7/11 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi on hyvä sana. Unohda ruoka ja koeta laittaa suhde poikki kolhimatta pahasti miehen itsetuntoa. Voisitko tästä lähin mainita jättäessäsi ilman erityistä syytä (jos sitä ei tosiaan ole), että näin on käynyt ennenkin?

Vierailija
8/11 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän maksanut minun ruuastani, kuin vähän yli kaksikymppiä, mutta siinä tilanteessa en vain saanut sanotuksi, että anna kun maksan omani.. Yleensä kyllä sanon, mutta ärsyttää myös miehet, jotka joskus väkisin tyrkyttävät maksuaan.. Tiedän, ettei tuokaan ole mikään maailmaa kaatava summa, mutta jotenkin ärsyttää tosi paljon! Varsinkin kun on kyse mukavasta miehestä, josta oikeasti haluaisin pitää, mutta joku tässä nyt mättää. Ehkä toivoisin hänelle vähän lisää karismaa!

Drinks, dinner and a show miehen maksamana on standardi.

Vierailija
9/11 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin on käynyt ennenkin, sillä jostain syystä tielleni tulee aina hyviä miehiä, jotka eivät kuitenkaan sytytä. Luultavasti en siis koskaan pääse hyvään parisuhteeseen. En ymmärrä miten ihastuminen on toisille niin helppoa. Itse vain ahdistun.

Vierailija
10/11 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sillä nyt yhden safkan sunkin värkillä tienaa?

Vierailija
11/11 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antanut kun ei pyydettykään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi