Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaisiko tämä talo AV-raadille? (jos hinnalla ei olisi väliä)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi muuttaa Espooseen, tontti on pieni ja talo liian uusi.

Osittain rumia ratkaisuja, paljon menisi uusiksi.

Minun toivetaloni on niin erilainen, pidän ihan toisentyyppisistä taloista.

Vierailija
2/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin keittiö oli mielestäni kolkko. Lisäksi tarvitsisin jonkun siivoamaan ton kämpän, en jaksaisi itse. Ja inhoan portaita joten kaksikerroksisuudesta miinusta. Joku käytävä näytti ahtaalta, mua rupeaisi ahdistamaan sellainen.

En ehkä ensisijaisena sijoituksena tuota pitäisi, luulen, että löytäisin mieluisemmankin, mutta ihan ok. (siis jos raha ei olisi este)

Oletko ap ajatellut, ettei sellaista lukaalia olekaan, joka kaikkien mielestä olisi optimi? Perheitä, tarpeita ja makuja on niin erilaisia että hienossakin luukussa on aina jonkun mielestä jotain vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivitalosta pidän. On meillä itselläkin, mutta en pidä noin paljon puun sävyistä, esim. katossa ja ikkunanpielet ja osittain seinän sävy.

Ja se takkahan oli makuuni aivan kauhea. Keittiä jotenkin menetteli.

Tässä mielipiteitä näin nopeasti kuvat katottuani.

Vierailija
4/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

budjetista, mutta kyllä kelpaisi! Kaikin puoli upea talo ja sisustuskin oli juuri minun makuuni.

Vierailija
5/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärä paikkakunta, outoja ikkunoita, keittiö ei ole minun makuuni ja jälleen kerran kamalasti hukattu tilaa kun on tehty kahden kerroksen korkuinen huone sinne alakertaan.

Vierailija
6/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luonnossa niissä on tilaa enemmän, voisin harkita, vaikkei ole ollenkaan minun tyylinen.

Keittiön mallista en pidä.

Outo takkahuone, kun kukaan ei voi istua kohden takkaa.

Vierailija
7/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sisätiloissa en pidä kirsikansävyisistä paneloinneista enkä laajoista mustista kivipinnoista. Ottaisin silti toki ilomielin vastaan, jos tuollaisen talon esimerkiksi perisin :)

Vierailija
8/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 560000-620000 euron välille. Talomme sijainti on ehkä parempi, mutta talomme on paljon vanhempi ja kunto heikompi. Siinä mielessä ap:n ehdottaman talon hintakin on mielestäni ihan kohdallaan.

t. 5

Vierailija
9/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en pidä värivalinnoista... Jos olisi rahaa laittaa kaikki lattiat ja seinät uusiksi, voisin harkitakin. Myös harmaa takka lähtisi vaihtoon lennossa.

Muuten en muuttaisi tuollaiseen, vaan haluaisin mieluummin vanhan talon.

Vierailija
10/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin talon pelkistetystä estetiikasta.

Omaan asuntoon ei tosin ole varaa.

Vierailija
11/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin natsais kaikki kohdalleen! (No, sijainti ja hinta on mulle väärä, mutta muuten)

Ihana sisustus, ei tarttis tehdä mihinkään mitään, kaikki värät on mun värejä joita itsekin valitsisin. Riittävästi tummia värejä valoisassa asunnossa, just hyvä.

Vierailija
12/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tuo koti vaan enemmän julkistila. En haluais.

Vierailija
13/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos itse saisin valita, niin tuota en valitsisi.

Jälleen kerran kummastuttaa se, että kun neliöitä on paljon, niin missään ei ole avaruutta (muuta kuin pystysuunnassa niissä olohuoneissa)...

Vierailija
14/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos saisin asunnon mutta jos olisin tuollaisella rahalla (meidän asuntobudjetti max puolet tuosta hinnasta ja nyt asutaan paljon paljon halvemmassa) asuntoa hankkimassa en hankkisi tuota vaan jotain ihan muuta. Vanhaa puutaloasuntoa tai laadukasta kerrostaloasunota mielisin minä. Siitä tykkäsin, että talossa oli käytetty vaaleaa puuta. En pidä tummasta puusta, jota nykyisin suositaan monissa uusissa taloissa.

Kaikkineen ok talo. Ei mitään erityistä. Ei raivostuta muttei myöskään ihastusta erityisesti.

Vierailija
15/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän ruma ja kolkko.

Vierailija
16/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään. Ruma ja ja jotenkin kolkko. Väritkään eivät iske. Samalla rahalla saa jo oman maun mukaistakin.

Vierailija
17/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en halua asua Espoossa enkä omakotitalossa.

Vierailija
18/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa talossa sillä olen vanhojen, ennen 1960-lukua rakennettujen kerrostaloasuntojen ystävä. Ja olen lisäksi autoton joten voisin kuvitella, että tuossa paikassa joutuisi se auto olemaan. Ja kolmanneksi, haluaisin ensisijaisesti asua yhdessä kerroksessa.

Joten tuo talo ei siis ole mun juttu, vaikka sinänsä varsin edustava ja moderni ja varmasti monen mieleen kaikin puolin täydellinen.

Vierailija
19/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ekana hylkii se kirsikan punainen väri seinissä ja muualla. Liian räikeä mun silmiini. Toiseksi minäkin olen autoton ja töissä Helsingin keskustassa, tuo paikka tuntuu olevan tosi hankalan matkan päässä, kauempana kuin jopa Kauniainen. Kolmanneksi on liia kallis, koska nyt on aika kaukana itse pääkaupungista eli oikeasta keskustasta, ennemmin sitten vaikka Lohjalta vastaava lukaali paljon halvemmalla, kun kerta matkaa olisi.

Vierailija
20/37 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, neliöihin nähden liian vähän makuuhuoneita, meille 5 on minimi, nyt on kuusi, joten en vaihtaisi. Lisäksi minun makuuni liian moderni ja liikaa avoimia tiloja, varmasti hieno tiettyjen ihmisten silmissä, mutta omaksi kodikseni en haluaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi