Kelpaisiko tämä talo AV-raadille? (jos hinnalla ei olisi väliä)
Kommentit (37)
Toinen miinus tulee katosta, joka puun värinen. Mutta se olisi helposti korjattavissa, maalaamalla valkoiseksi.
Mutta upea talo ja juuri meidän tyyliin sopiva piha!
Etsin omani Helsingin puolelta=)
Synkkä, ihmeen pienet huoneet ja liian moderni mun makuun.
Lainkaan hintaa tai sijaintia miettimättä, ei kelpaisi.
Kylmä laatikko jossa eniten puistatti tuo kammottava kahden kerroksen olohuone, mä en voi sietää tuollaisia tiloja. Tontti liian siistiksi niistetty.
Mun talo on pieni mummonmökki ja perunamaa.
Minä haluaisin hirsitalon, ison tuvan, pari kamaria ja saunaosaston yhdessä tasossa.
Mutta sen saisi helposti korjattua esim. lampimansavyisilla seinakaakeleilla ja matoilla.
Myoskin avaisin keittion olohuoneeseen pain JOS se olisi arkiolohuone, ja toisalla olisi sitten toinen, aikuisempi ja muodollisempi oleskelutila.
Korkea olohuone voi olla kolkko, sekin riippuu niin siita miten on muuten sisustettu, esim. valaisuratkaisut vaikuttaa paljon.
Pesukoneen eteen tarvittaisiin ovet. Ei ole kiva kun tulee etuovesta sisalle, etta heti on pyykkihommat silmissa, vaikka olisi kaikki siististi korjattu poiskin.
Muuten oikein makuuni sopiva.
no onhan noi keittion kaapit ja varsinkin vetimet tosi rumat. Ja toi avohylly uunin edessa aika akward.
Autotallista vois olla kaynti suoraan sisaan.
Talo on liian moderni, en tykkää. Pohjakaan ei ole meille sopiva.
En ostaisi.
Minä just EN tykkää isoista lasipinnoista ja kaiteista, rosterista enkä muutenkaan ns. modernista. Talo on jotenkin funkkistyylinen, ja ei lainkaan minun tyyliseni.
Jos saisin valita minkä talon tahansa, niin valitsisin puutalon, ehkä jonkun Kannustalon Onnelan tai Ainolan tms. Tai sitten saman tyylisen vanhan talon. Tykkään vanhan tyylisistä pihoista, eli ei liian siloiteltua.
Nyt asutaan vanhassa rintamamiestalossa, jossa on lautalattiat, takka ja muita tulisijoja, puulämmitteinen sauna ja suuri tontti vanhoine omenapuineen, sireeneineen ja istutuksineen. Viihdyn täällä ihan hyvin, joten se Kannustalon puute ei kamalasti haittaa.
Rintamamiestalossa lapsuuden asuneena ja nyttemmin sellaisen itse ostaneena en voisi kuvitella asuvani uudemmassa rakennelmassa. Makukysymyksiä :)
Olisi järjen köyhyyttä maksaa tuolla alueella olevasta talosta yli kolmesataa tonttua. Sijainti on espoolaisittain ajateltuna surkea. Ja se sijaintihan on loppuen lopuksi se tärkein asia talon arvon kannalta, itse en ikinä muuttaisi. Samalla rahalla saa meren rannalta lukaalin Etelä-Espoosta.
Haluan asua yhdessä tasossa, se oli ensimmäisiä kriteerejä kun taloa hankittiin.
Tykkäsin kohteen saunan lauteiden asettelusta. Sopisi tosi hyvin perheelle jossa on pieniä lapsia, turvallinen.
En asuisi tuolla vaikka ilmaiseksi saisin! Saan ihan oikeasti oksennusreaktion tuollaisista pohjoismaalaista designia edustavista kolkoista talohirvityksistä!
Mutta makunsa kaikilla. Makuasioista ei voi kiistellä. Tiedän että moni ei suostuisi asumaan minun unelmatalossani, pitsihuvilatyylisessä puutalossa.
Linkin talolle on kyllä pakko antaa plussapisteitä siedettävästä ulkonäöstä, voisi olla paljon rumempikin.
Ja perustelen seuraavasti: Sisätiloissa käytetty aivan liikaa erilaisia keltaiseen/oranssinpunaiseen taittavia puunsävyjä. Lattia keltaista/kellertävää parkettia, portaikon seinässä vahvaa oranssia ja pahimpana kaikista on katossa puuverhoilu. Katto tulee tummumaan ja kellastumaan ajan myötä ja on todella työläs maalattava. Lisäksi se on yksityikohta, johon asunnossa ensimmäiseksi kyllästyisi.
Lukekaa ilmoitus loppuun asti ja huomaatte, että on osa taloyhtiötä. Siinä sitten mietit hallituksen pj:n kanssa mihin omenapuusi istutat ja mitä remppoja teetät.
Ei kiitos. Enempää en viitsinyt edes tutkia.
Muistan tämän talon jostain sisustuslehdestä. Mutta: omaan taloon haluaisin kirsikan sijasta koivuvaneria ja mustan/grafiitinharmaan takka-leivinuunin sijasta valkoiseksi rapattua. Mustan keittiönkin vaihtaisin korkeakiiltoiseen valkoiseen. Plus punaisia yksityiskohtia maalauttaisin valkoisiksi. Vähän turhan iso talo minun makuuni, 1-lapsisen perheen (kuten me) pitäisi mahtua noin 150 neliöönkin.
En todellakaan haluaisi asua noin kolkossa talossa! Keittiö aivan järkyttävä, kuten takkakin enkä pidä korkeista tiloista ja isoista ikkunoista! Ja ne vanerit...eiiih.
Johtuen sijainnista. Tosi pitkä työmatka tulisi Helsinkiin. En Espoota varsinaisesti tunne, mutta eikö tuo Espoon keskus ole myös aika huonomaineista aluetta?
Talo on pihaa myöten siisti moderni ja persoonaton. Uunista pidin ja lasisista kaiteista. Keittiön kaapit ovat aika karmeat, mutta se on sivuseikka.