Pinoon varmimmat keinot saada tykkäyksiä FB: ssa
Mä aloitan:
1. Hehkuta lomaa tai juhlapyhää (tähän riittää päivitykseksi "Loma! Jeeee!" ja tykkäyssuma on taattu)
2. Laita kuva lemmikistäsi
Kommentit (25)
ja napsutin ne velvollisuustykkäykset niille, joiden tiesin niitä odottavan. Pikaisesti joku lässynlässyn päivitys "ihana aamu hyvin nukutun yön jälkeen" ja seuraavan kerran taas vasta seuraavana päivänä.
Sitten lopetin tilin, koska se touhu tuntui tosi naurettavalta :)
jotain tykkäämisiä?? Olen ollu facebookissa vuosia ja mulla on melkein 300 kavereia enkä koskaan ole katsonut saati laseknut kuinka moni tykkää mun jutuista! Onhan noista tykätty joo, mutta että mä kalastelisin tykkäyksiä?? En todellakaan koskaan päivitä sen takia että saisin tykäyksiä :) Ehkä mun jutuista on aina tykätty sen verran että ei ole tarvinnu miettiä koko asiaa...
Mielenkiintoinen ketju. Ja vilpittömästi mulle uusi ajatus, että päivitysten tykkäämisiin kiinnitetään näin paljon huomiota!
Itse taas olen yllättynyt siitä, että on joukko kavereita, joiden ei oikeestaan edes muista olevan facessa, koska eivät näy eikä kuulu, mutta kas kummaa, heti jos päivitän jotakin ikävää tai surullista, ilmestyvät vauhdilla kyselemämään lisää ikävästä uutisesta. Tällainen ilmiö omien tuttujen keskuudessa on todella yllättänyt mut enkä osaa päättää ovatko nämä tosi empaattisia (toivon näin) vai todella vahingoniloisia!
1. Lasteni silmien loiste voittaa auringonkin loisteen.
2. Mulla on maailman ihanin mies, heräsin päikkäreiltä ja oli sillä aikaa tehnyt lammaspataa ja vihannesjuureslisuketta ja avannut viinipullon.
3. Minna ei enää ole sinkku vaan parisuhteessa.
4. Perjantai ja kavereiden kanssa terdelle, mies hoitaa lapsia kotona.
5. Mökillä, grilli kuumana ja lapsille mies rakensi oman uima-altaan.
6. 2 viikkoa karppausta ja - 5 kiloa, täältä tullaan kesäkunto.
7. Ihanaa, koko yö unta, vauva nukkui 10 tuntia putkeen.
8. Hirvee krapula, pizzaa.
9. Huomenna Espanjaan miehen kanssa laatuaikaa!
10. Aloin harrastaan riippuliitoa.
jne
Totea, että on viikonloppu.
Totea, että on juhannus, jouluaatto, äitienpäivä tai mikä päivä nyt sitten kalenterin mukaan onkin.
Totea, että aurinko paistaa (tähän vielä sydän perään).
Ja kas - pösilöt klikkaavat heti vauhkona tykkää-nappia. Jos haluat olla luovalla ja filosofisella tuulella, voit vielä huokaista toteamisesi perään, miten "parhaat asiat elämässä ovat pieniä ja/tai ilmaisia", mutta pelkkä asioiden (viikonpäivän, juhlapyhän tai säätilan) nimeäminenkin riittää.
Kyyneleet silmissä räkätän täällä, tämä on niin totta!!
TGIF!!
kai tää tykkäysten miettiminen kuuluu meille, jotka onnistumme kirjoittamaan 4-10 päivitystäkin ilman ainoatakaan tykkäystä tai kommenttia.
Siinä tulee vähän hönö olo, että mitä mää täällä edes teen kun ei näytä ketään kiinnostavan mun jutut.