Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok että mies nukkuu sängyn alla laatikossa?

Vierailija
22.06.2012 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se etämies?Törkeää pistää etämies nukkumaan laatikkoon,kun omat nukkuu sängyissä! Häpeä!

Vierailija
2/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi Kreivi Dracula?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä mies on itse mieltä?

Vierailija
4/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin jos se on ollut miesporukassa viihteellä, niin petaan sille sängyn sinne. Mä en oikein arvosta sitä hajua, mikä tollasesta miehestä lähtee, kun se on kosteahkon illan aikana jotenkin nuhjaantunutkin ja pyörinyt ties missä. Tiedättekö mitä tarkoitan?

Vierailija
5/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil mies tykkää kun kännis kierähdän sen päälle. On yrittäny kyl sanoo, et se ei todellakaan oo suositeltavaa eikä sen parhaaksi. Ja aika raskaastihan tuo silloin on tavannut hengitää, et kyl sil joku vaikutus on. Pelottaa miten sen raasun joku kerta viel käy.

Vierailija
6/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä vain viikonloppuisin. Olisi ihan hassua alkaa ostamaan isompaa sänkyä tähän mun asuntoon, joka on yksiö. Mies nukkuu sängynaluslaatikossa ja sen saa sitten aripäiviksi kätevästi pois näkyvistä.Siinä on sekin hyvä puoli, että jos tuon viikolla "ystävän" asuntooni niin antaahan tuo kapea sänky musta vankan sinkkutytön kuvan.

Vierailija
7/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saisi helposti tissin suuhun, mutta pelkään, että varsinkin alkoholia käytettyäni saattaisin vahingossa kierähtää miehen päälle. :(

osannut huomioida mahdolliset riskit. :D

Vierailija
8/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saisi helposti tissin suuhun, mutta pelkään, että varsinkin alkoholia käytettyäni saattaisin vahingossa kierähtää miehen päälle. :(

että mies humaltuu lutkutettuaan rintaa, jos olet nauttinutt alkoholia.

Vierailija
9/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis herran tähden ei kai kukaan ota miestä sänkyyn? Hyi hitto miten epähygieenistä! Ai kun kiva sitten jos se on tonkinu jossain pihalla jotain paskakasoja ennen ku tulee sänkyyn tai nuolee siinä sitten vaikka pallejaan teidän vieressä? Ja mitä kaikkia tauteja, ulko- ja sisäloisiakin niistä voi saada. Punkkiaika ja kaikkea!

Vierailija
10/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis herran tähden ei kai kukaan ota miestä sänkyyn? Hyi hitto miten epähygieenistä! Ai kun kiva sitten jos se on tonkinu jossain pihalla jotain paskakasoja ennen ku tulee sänkyyn tai nuolee siinä sitten vaikka pallejaan teidän vieressä? Ja mitä kaikkia tauteja, ulko- ja sisäloisiakin niistä voi saada. Punkkiaika ja kaikkea!

oon kuullut tapauksesta, jossa nainen tuli RASKAAKSI,kun mies oli samassa sängyssä!

Vierailija
11/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ois kyllä tosi paha.. Sais jotain traumoja vielä.

Vierailija
12/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista vaan viedä peitto ja vähän ruokaa sinne ;)

Vierailija
13/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka neuvolassa sanotaankin, että mies kasvaa sen takia jotenkin kieroon.

Vierailija
14/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on nukkunut heti alusta asti omassa huoneessaan pinnasängyssä. Pinnasänky on vähän ahdas mutta mies tykkää edelleen siinä nukkua kun se luo turvan tunnetta. Hän osaa itse kiivetä sieltä pois mikä helpottaa aamuisin, tepsuttelee sitten herättyään mun viereen köllimään.

Vierailija
15/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitin miehen ulos telttaan. Yritettiin tuota sängynaluslaatikkoa, mutta mies potki niin paljon öisin, etten saanut nukuttua. Miettikää nyt, kun just on saamassa unenpäästä kiinni ja mies jysäyttää polvensa patjan läpi kylkeen. :(

Teltta takapihalla on paljon parempi.

Vierailija
16/19 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon vähän pelänny, milloin naapurit tekee siitä viranomaisille ilmoituksen ja tulee pakkohuostaanotto, no, mutta se on sitten sen ajan murhe! Kai sitä sit ilmankin tottuu elämään!

Vierailija
17/19 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikaisemaan jalat, on ok, muuten tuntuu vähän epäreilulta, jos joutuu olemaan polvet suussa jne.

Vierailija
18/19 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/19 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon vähän pelänny, milloin naapurit tekee siitä viranomaisille ilmoituksen ja tulee pakkohuostaanotto, no, mutta se on sitten sen ajan murhe! Kai sitä sit ilmankin tottuu elämään!

Siis ei tästä aiheudu pakkohuostaanootja vaan pakkoruotsin kertauskurssi tulee automaattisesti. Itse har jag blivit en halvsvedu efter alla dessa kurserna...