Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on Firstin raja Stockalla? 5000/v?

Vierailija
22.04.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pukeutumispalvelu ole ollut kaikille maksuton? Ja ainakin ennen verhosuunnittelu oli maksuton kotikäynteineen?

Firstit saa kai nettiostojen toimituksen postiin ilmaiseksi ja niitä -10% päiviä on kai neljä vuodessa. Mulla on FIrst-kortti enkä koe saavani siitä mitään kovin kummoista etua. Se Lounge ei ole kummoinen -ilmaista kahvia/mehua, mutta jos haluaa syötävää, niin tavalliseen kahvilaan mentävä. Lisäksi iltapäivällä siellä saattaa olla paljon teinejä, joilla vanhempien rinnakkaiskortti.

Luulen että kortin raja on 8000€, mutta en tiedä millä ostoilla me siihen ollaan päästy. Aika paljon ruokaa ja lasten vaatteita Stockalta hankin.

Vierailija
2/7 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen saisi kasaan? Ostamalla ruuatkin Herkusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on musta kortti ;)

Vierailija
4/7 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita etuja kuin 7. krs:n lounge ja ostospäivä pari kertaa vuodessa?

t. ap

Vierailija
5/7 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huonekalujen kokoamispalvelu ainakin, ehkä jotain muutakin. En muista tarkkaan.

Vierailija
6/7 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen saisi kasaan? Ostamalla ruuatkin Herkusta?

Vierailija
7/7 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pukeutumispalvelu ole ollut kaikille maksuton? Ja ainakin ennen verhosuunnittelu oli maksuton kotikäynteineen?

Firstit saa kai nettiostojen toimituksen postiin ilmaiseksi ja niitä -10% päiviä on kai neljä vuodessa. Mulla on FIrst-kortti enkä koe saavani siitä mitään kovin kummoista etua. Se Lounge ei ole kummoinen -ilmaista kahvia/mehua, mutta jos haluaa syötävää, niin tavalliseen kahvilaan mentävä. Lisäksi iltapäivällä siellä saattaa olla paljon teinejä, joilla vanhempien rinnakkaiskortti.

Luulen että kortin raja on 8000€, mutta en tiedä millä ostoilla me siihen ollaan päästy. Aika paljon ruokaa ja lasten vaatteita Stockalta hankin.