Ällöttävin ruokakokemus
Tuli tossa mieleeni kun söin lounaakseni kylmiä lihapullia suoraan paketista, että mikä on kaikkien aikojen pahin ruokakokemuksenne?? Itse ostin 10vuotta sitten kanaviillokin valmispakkauksessa ja kanapalat olivat täynnä HÖYHENIÄ, siis ihan keltaisia sulkia ja höyheniä. Kaikenkukkuraksi kyseinen viillokki oli säilytetty huoneenlämmössä kaupassa(tajusin vasta jälkeenpäin). Mutta jäipä syömättä kun nuo sulat näin. Muidenkin kokemuksia, olkaas hyvät!!
Kommentit (25)
Sen takia meillä ei syödä koskaan kalaa. Anoppi tietää ongelmani, mutta juuri sen takia tekee usein kalaruokia, että minä oppisin syömään kalaa. Ei mene jakeluun, että todellakin tulen pahoinvoivaksi pelkästä kalan hajusta. YÖKS!
toinen kokemus on raskausajalta tykkäsin aivan hirveästi subwayn leivistä kunnes pahoinvoinnin aikana oksensin sitä leipää koko illan, enää ei voi edes katsoa koko subwayn kylttiä....harmi
ja tänne. En syönyt kuukausiin kanaa.
Tosin nykyään maistuvat, vaikka onkin vähän jäänytkin siistimättä.
Ei ne sulat mitään merkkaa...
sama täällä ja nimenomaan oksettaa valmistetun kalan haju. Sen sijaan ongella pystyn istumaan ihan kepoisesti ja käsittelemään kaloja. Mutta en syö, en!
Tilliliha on hirveää, mämmi myös. Tulee mieleen koiranpaska.
Kamalin ruokalaji, mitä olen nähnyt lounaslistalla, oli:
SILAKKAPINAATTIKEITTO
enkä lukenut väärin, joku kokin kokeilu..
minua oksettaa pelkkä kalan hajukin, saati että söisin sitä. en tiedä miksi.
jos ravintolassa joku tilaa viereiseen pöytään kalaa, jää minulta sillä kertaa syönnit väliin kun kuvottaa niin... saati että oma ruokaseurani tilaisi sitä, sitten kyllä poistun jo paikalta.
miesparkanikaan ei saa syödä kalaa tai joutuu sohvalle nukkumaan.
kaupassa juostaan lasten kanssa kalatiskin ohi.......