Ällöttävin ruokakokemus
Tuli tossa mieleeni kun söin lounaakseni kylmiä lihapullia suoraan paketista, että mikä on kaikkien aikojen pahin ruokakokemuksenne?? Itse ostin 10vuotta sitten kanaviillokin valmispakkauksessa ja kanapalat olivat täynnä HÖYHENIÄ, siis ihan keltaisia sulkia ja höyheniä. Kaikenkukkuraksi kyseinen viillokki oli säilytetty huoneenlämmössä kaupassa(tajusin vasta jälkeenpäin). Mutta jäipä syömättä kun nuo sulat näin. Muidenkin kokemuksia, olkaas hyvät!!
Kommentit (25)
Noh, meikäläisen kokemus pahimmasta päästä oli Hotel Palacessa syöty Riimikarhu + jotain yrttiä. Oikein hienosti syötiin juhlatilaisuuden takia ja meikäläinen miettii mihin nurkkaan mä oksentaisin hotelli palacessa...
Rosolli on suurta herkkuani vaaleanpunaisella kastikkeella mutta äitini ihanaan reseptiin ei kuulu silli..
Meinasi yökky tulla kun maistoin hyvällä ruokahalulla, en voi sietää silliä.. hih
Vierailija:
siis ihan keltaisia sulkia ja höyheniä.
siis ihan keltaisia SULKIA.. oon minäkin ruskeita kanoja ajanut takaa eikä ollu keltasia sulkia niissäkään..
Tilasin iiiiiiiison perhepizzan ja heti ekalla haukkasulla tuli perkeleen rustonpala suuhun (jäänyt siis kinkkusuikaleiden joukkoon pakkaustilanteessa) ja laatta lensi. Ei oo mitään muuta niin kauheeta olemassa kuin rustonpalat eri ruuissa, YÄK! Tosin eipähän tule osteltua pahemmin eineslihapullia tuon takia...
Siinä ei sinänsä ollut mitään vikaa, mutta sairastuin sitten heti perään vatsatautiin (ei johtunut kuitenkaan ruuasta vaan oli tavallinen kulkutauti) ja lopulta jouduin sairaalaan. Ensimmäinen ruoka jonka siellä sain kun olin alkanut paranemaan oli JUURI SAMAA KUIN OLIN SYÖNYT ennen sairastumistani valkoista porkkanakastiketta myöten. Aivan uskomaton yhteensattuma, kun koulu ja sairaala olivat eri kaupungeissakin. Täytyy sanoa että ruokahalu romahti kun ruoka sairaalassa tuotiin eteeni, yhdistin sen vatsatautiin. Ja muutenkin ihmetytti se että sairaalassa annetaan vatsatautipotilaalle makkaraa ensimmäiseksi. Jokin kevyempi olisi varmasti vatsaystävällisempää.
En kyllä osta muutenkaan mitään valmisruokia kun ne maistuu niiiiin pahalle,YÄKS.
Ala-asteelta on jäänyt mieleen joku perinneruoka juttu,se oli vissiinki jälkiruokaa ja siinä oli piimää,rusinoita ja jotain muuta..Oksennus tuli,ei voinu mitään
Bigmacistä löytyi pubichair eli häpykarva... Arvatkaa olenko karttanut koko puljua siitä lähtien?
tilliliha, jonka ope pakotti syömään - melkein oksu tuli.
kanarialla tilaamani pihvi, kun en tajunnut sanoa että " weel done" - verihän sieltä tirskahteli. jäi tällä äipällä lihat syömättä.
Ällöttävin kokemus on varmaankin tuhatjalkainen koulun ruokailussa salaatin seassa. oksennus tuli, ei voinu mitään.
Viimeksi kesällä kaverin lapsen synttäreillä, otin jauhelihapiirakkaa ja, yllätys yllätys, hius löytyi seasta. Inhottavaa ja noloa.
..Vieläkin meinaa yrjö lentää, kun muistelee, kyseinen keitto sisälsi ainakin: pullan palasia, rusinoita, leipäjuustoa ja kaljaa ... Yöks.. Sit jotain piimää siinä tais kans olla...
kans " kaljasoppaa" ,jossa oli ainakin:kaljaa,jauhoja,rusinoita...en tiä mitä kaikkee muuta...:D hyi!no,itepä yritin juoksuttaa muita hakeen mulle juotavaa:D juomatta jäi:)
Siina oli joku iso luunpala. Yök! Saimme uuden tilalle, mutta ei kyllä enää siitä paikasta pizzoja tilattu.
Ja sama pulju, samat keittäjät ja samat systeemit; lihapullasta löytyi kumilenkki. :o
Näin afrikkalaisen puolisona tuli mieleen, että Mäkkärillä on paljon afrikkalaisia töissä, ja se häpykarvaksi luulemasi saattoi olla afrikkalaisen työntekijän hius, siis jos oli musta?
muurahaiset porkkanaraasteessa ja iso, hiuksinen sinitarramöykky lasagnessa
Siis hyi, jonkun taskunpohjalla (tai ties missä?) pyörineitä nöyhtäisiä metallilämisköitä. Ja muutenkin koulun safkat maistuivat aivan mattotelineelle :-(
Olin silloin raskaana ja kiikutin pihvin samantien takaisin, ulkomaalainen kokki rupes mulle jauhaa että ei ole raaka! Voi helvetti...sitten lähti puhisten ruokakauppaan ostaa mulle sitä pihviä ja siinä menikin sitten aikaa. Ei olis pitäny maksaa mitään ja vielä otti täyden hinnan. Se oli viimeinen kerta siellä ravintolassa.
Toinen juttu oli kaverilla, missä on likaista. Pöydät ja lattiat ihan paskasia jne. syö siinä sitten hyvällä ruokahalulla jotain kun hygieniasta ei ole tietoakaan!
oot ehkä askarrellu liikaa..