Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laittaisitko tällaisen kuvan lapsestasi nettiin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Aika ihmeellistä laittaa lasten kuvia perseeseen zoomattuna kaikkien pällisteltäväksi.

Vierailija
2/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Aika ihmeellistä laittaa lasten kuvia perseeseen zoomattuna kaikkien pällisteltäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-logiikan mukaanhan lapset eivät saa esiintyä julkisella paikalla (rannalla) uikkareissa.

että kuvasta innostuu joku henkilö vähän eri syistä, kuin mitä kuvan nettiinlaittaja on tarkoittanut.

Vierailija
4/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarnan blogi on täynnä paljon arveluttavampia kuvia.

Vierailija
5/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen juteltiin siskon kanssa tämmösistä tapauksista. Siinä missä minä ja mahdollisesti myös kaikki te näette kuvassa "ihanan pikku lapsosen pitämässä hauskaa vesipuistossa(?), sillä on söpö pikku uimapukukin missä on prinsessä hörheleitä!" niin joku pedofiili voi nähdä kuvassa ties mitä kiihokkeita. Kuva sitten päätyy jonnekkin nettisivustolle/yksityiseen galleriaan tms. ja sen äärellä tehdään asioita joita minä en henk.koht. tahdo lapseni kuvaa katsottaessa tehtävän. En tuomitse todellakaan kuvan laittajaa. Lapsellahan ei näy kasvoja ja hänellä on vaatteet päällä. Lapsi ei ole kokenut mitään vahinkoa ja on ihan normaalia kuvata lasta myös uimassa ollessa. On mukavaa tallentaa kivan päivän tunnelmia. Minäkin kuvaisin lastani rannalla, mutta säilyttäisin sitten kuvia ihan omassa kuva-albumissani. En pistäisi niitä nettiin joka on pedofiilien ja muiden sekopäiden oma pikku leikkikenttä.

Vierailija
6/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä sen verran, että minulla on kuvia netissä. Jos joku pervo niistä vetää kiihokkeita ja tahtoo kopioida omaan käyttöön niin siitä vaan. Minä olen aikuinen ja kykenen suojelemaan itseäni. On loppujen lopuksi omaa tyhmyyttäni jos ja kun olen pistänyt sellaisia kuvia nettiin. Lapseni saa sitten aikuisena tehdä omat päätöksensä. Siihen asti en laita hänen kuviaan nettiin jos on vaara että ne päätyvät pedofiilien käyttöön.

Vierailija
7/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpulan maauimalassa on valokuvaaminen kielletty. Pitää olla tosi hölmö että laittaa nettiin kuvan joka otettu vastoin sääntöjä.

Vierailija
8/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpulan maauimalassa on valokuvaaminen kielletty. Pitää olla tosi hölmö että laittaa nettiin kuvan joka otettu vastoin sääntöjä.

Mutta eihän tätä naista mitkään säännöt pidättele.

Vierailija
9/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota kuvaa netissä kuten ap.

Vierailija
10/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla tosi typerä, että levittää tuota kuvaa netissä kuten ap.

Hmmm. Kukakohan tuon kuvan on alunperin nettiin laittanut? ;) Oliskohan lapsen äiti itse.

Vierailija
11/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kuvan ottanut henkilö ole täysin tietoinen, että valokuvaukseen Kumpulan maauimalan alueella tarvitaan liikuntalaitososaston kuvauslupa.

Vierailija
12/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-logiikan mukaanhan lapset eivät saa esiintyä julkisella paikalla (rannalla) uikkareissa.

Uimahalli on kuitenkin ok.

Vierailija
13/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk.kohtasesti tykkään paljon kuvista joissa lapsi katsoo jonnekin pois kamerasta.

En kiinnittänyt kuvassa erityisesti huomiota takapuolen näkymiseen ennenkö ap sanoi että laittaisitko kuvan nettiin. Eli juu, saattaisin laittaa ihan tajuamatta että joku voisi kiinnostua jostain muusta kuvassa.

Pitäisi varmaan kiinnittää enempi huomiota tuohon kuvan rajaamiseen?

Vierailija
14/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä kauempaa otetun kuvan voisin laittaa.

Tuo on omaan makuuni vähän liian läheltä otettu :-/

Vierailija
15/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpulan maauimalassa valokuvaaminen on kielletty!

Nyt häkki heilahtaa!

Vierailija
16/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikanaan on ollut suljetulla sivustolla, mutta nekin on nyt poistettu.

Vierailija
17/17 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap koita keksiä muuta juhannuspuuhaa kuin tuon blogin kaivelemisen = älä lue, jos tekee pahaa.

Kuvassa ei ole mitään vikaa, pervoja on maailma puolillaan, mutta ihan kaikea ei voi ja kannata omassa elämässään tehdä niiden ehdoilla, kyllä ne tumputusinspiksesnsä aina jostain keksii.