Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä päin Helsinkiä on pulaa päivähoitopaikoista?

Vierailija
21.06.2012 |

Kyselee perhepäivähoitajaksi aikova. Yhtään lasta ei ole syksyksi löytynyt vaikka olen ilmoitellut vaikka missä:/ Kaikenlaista hanttihommaa nyt iltatyöksi hakenut, kun on oma pieni vielä kotona. Perhepäivähoitajista kuulemma pulaa, missä päin muka? Olen ilmoitellut myös ilta, viikonloppu ym hoidosta mutta mitään ei tunnu löytyvän.

Kertokaas missä voisi vielä ilmoitella? Mistä etsitte itse hoitajaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy muillakin hoitajilla täällä päin olevan vajaita ryhmiä:/

Vierailija
2/4 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maununneva/Hakuninmaa/Kannelmäki alueelta, ei löytynyt. Netistä ihan googlaamalla haettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maununneva/Hakuninmaa/Kannelmäki alueelta, ei löytynyt. Netistä ihan googlaamalla haettiin.

Luulin että tilanne olis ihan joka paikassa sellanen että perhepäivähoitajia on liian vähän. Niin tän alueen ohjaajakin antoi ymmärtää että lapsia kyllä riittää. Kun olisi saanut edes sen yhden lapsen hoitoon niin olisi sekin riittänyt. Nyt olen miettinyt jo omani laittamista hoitoon ja muualle töihin menoa.

Ap

Vierailija
4/4 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eiköhän lapsia löydy. Koko kantakaupunki, Munkkiniemen alue ja Lauttasaari ovat hankalia alueita.

Oma kokemus on kyllä perhepäivähoitajista, että saa olla aikamoinen hätä, että lapseni sellaiselle laitan. Omassa leikkipuistossa yksi pph istuttaa pieniä lapsia rattaissa koko ulkoilun ajan, jotta saa itse istua peppu penkissä. Siinä ne sitten katselee kun muut lapset keinuu, ajaa mopoilla, lutraa altaalla tai leikkii hiekkalaatikolla. Nämä eivät saa tulla rattaista pois kun muuten tietty joutuisi itsekin tekemään jotain.