miten toisilla on varaa kaikkeen vaikka tekee osa-aikahommia??
miten tolla värikkäällä pipsalla on varaa kaikkeen ihanaan??? on iso kasa vaatteita, oma asunto, UUSI auto ja ihan vaan osa-aikasen siivoojan palkalla mikä ei oo kovin suuri. varmaan puoliksi ne on sen miehen kanssa mutta silti se kuulostaa liian isolta summalta. ettei vaan tee pimeetä työtä sivussa?? tai jotain muuta???
Kommentit (53)
Moni varmaan ihmettelee, kuinka meidänkin tavis-perheellä on varaa asua näin "hienossa" talossa ilman lottovoittoa tai perintöjä...
Olemme mieheni kanssa kummatkin intohimoisia puutarhaihmisiä ja tykkäämme nikkaroida ja laittaa taloa. Emme tarvitse mitään lisäharrastuksia, kallista autoa, merkkivaatteita tai kalliita lomamatkoja, koska viihdymme kotona ja nautimme oman työn tuloksista!
"Törsäämme" oikeastaan vain hyviin kodinkoneisiin ja laadukkaisiin pintamateriaaleihin...(snobbailuahan sekin on...).
siis oma firma ni kai sillä leiviks on lyöny ni sillä ne elää ja muisteliisn pipsan kertoneen et tekee työtä myös tuolla miehensä firmassa eli ei oo pelkästään siivoojana?
Nytkö täällä ollaan kateellisia jo tuollekin bloggaajalle?!
Kyllä te näköjään aina syyt keksitte...
ihmettelen vain sitä rahankäyttöä siivoojan palkalla koska ei tee siis edes kokopäivästä siivoojan työtä
eivät ole ihmisten ainoita tuloja, useimmilla on mm. Pääomatuloja
Mistä nuo "useimmat" niitä pääomatuloja saavat? Eiköhän useimmat sentään elä ihan palkkatulojen varassa.
Ainakin omasta mielestään aina niin täydellisiä av-mammoja vituttaa kun pipsalla on hyvin tienaava insinöörimies ja heidän omat ukkonsa makaa rahattomina sohvalla kaljatölkki toisessa ja kaukosäädin toisessa kourassa. Asiaa!
vai pitäskö heittää ykköset niskaan ja lähtee iskemään toi pipsan mies. kyl varmasti tämmönen rotukissa kelpaa paremmin kuin läski-pipsa
kommenttisi laadun perusteella epäilen ettei kyllä kelpaisi
Itse teen osa-aikatyötä, kuin myös mieheni. On auto, on asunto(laina), lapsia ja matkustellaan. Moni (huomattavasti enemmän tienaava) ihmettelee, miksi meillä on varaa ja heillä ei. No: en käy kampaajalla kerran kahteen viikkoon, eikä mieheni saatika lapsenikaan. Emme tilaa lehtiä. Emme käy juurikaan baareissa. Teemme itse ruokamme, emme käy ravintoloissa, kahviloissa tms. Vaatteet ostetaan aleista (niitä samoja, joita muutkin ostavat, mutta vasta sitten, kun ovat alennuksessa). Siinä pari syytä...
Riippuuhan tuo paljon siitäkin, miten ne rahansa "sijoittaa". Jos millään ei ole väliä ja ostetaan mitä vaan silloin, kun siltä tuntuu, niin kyllähän sitä rahaa menee. Itse sijoitan mielummin matkoihin, kuin jokapäiväiseen kahvilassa istumiseen - kun kahvia saa keitettyä kotonakin... :)
oon paljon kauniimpi kuin toi läskipipsa ja sivistyneempikin (opiskellut enemmän ku se) joten varmasti toi akateemisesti koulutettu mies tykkäisi tästä enemmän
kun kukaan ei edes tiedä mitlä se näyttää. vähän on siis turhan iso pala purtavaksi enkä kyllä usko että se mies tosta vaan pipsaa edes jättäisi koska persoonana tuo nainen on ihan kymppiluokkaa
tietääks kukaa mikä on siivoojan tuntipalkka?
miehen dippainssi palkalla ja Pipsa saa käyttää omat tienestinsä itseensä.