Huono suhdedynamiikka?
Tapailunainen haluaa lopettaa tapailun syynä tuo että dynamiikka ei toimi välillämme. Miten tuo pitäisi tulkita? Voiko asian korjata vai onko se dynamiikka vaan se mikä nyt sattuu olemaan? Onko tuo kiertoilmaus sille etten ole tarpeeksi rikas ja komea? Olen ihan mukava ja tavallinen,oknäköinen ja aika kiltti mies.
Kommentit (16)
Jos itse käyttäisin sanaa dynamiikka en tarkoittaisi rahaa tai ulkonäköä. Mutta minulla onkin tapana puhua suoremmin ja oikeilla sanoilla. Eikä raha tai ulkonäkö minulle muutenkaan ole mikään kynnyskysymys. Jos tarkoitti kemiaa niin sitä joko on tai ei ole. Vaikea tehdä
Ettet vaan olisi sellainen takertuva ja jatkuvasti odottamassa palveluksia? Tai etsit äitihahmoa?
Naurettava tuo rikas tai komea -kommentti
Mulle toi tarkottaisi että kanssakäyminen ei ole luontevaa tai muuten tyydyttävää.
Ehkä et ole ollut tarpeeksi kuunteleva, vastavuoroinen, aktiivinen.. mitä ikinä. Tai liikaa noita ja ko. nainen ei koe sellaista hyväksi dynamiikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle toi tarkottaisi että kanssakäyminen ei ole luontevaa tai muuten tyydyttävää.
Ehkä et ole ollut tarpeeksi kuunteleva, vastavuoroinen, aktiivinen.. mitä ikinä. Tai liikaa noita ja ko. nainen ei koe sellaista hyväksi dynamiikaksi.
Tämä. Itse olen lopettanut juttuja joissa olen joko itse saanut olla aina aloitteellinen tai sitten niin että mieheltä ei saa hetken rauhaa kun jatkuvasti pommittaa viesteillä tai kinuaa seuraa.
Totesi sinut huonoluonteiseksi kilttimieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava tuo rikas tai komea -kommentti
Miehet aina vetoaa tähän tai johonkin muuhun ulkoiseen tekijään kun eivät voi tai halua ymmärtää että luonteessaan olisi kehittämisen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Olen lopettanut itse tapailun, kun en ole osannut olla oma itseni miehen seurassa, rennosti.
Kun miehen vitsit ei naurata, seksi on kömpelöä, juttelu ei luista. Silloin sanoisin ettei dynamiikka toimi.
Miten on ap, saitko hänen nauramaan?
Eikös tuo ole vähän sama kuin että kemiat eivät kohtaa. Hieman vaan eri tavalla ilmaistu.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole vähän sama kuin että kemiat eivät kohtaa. Hieman vaan eri tavalla ilmaistu.
Ja jatkan vielä, että asiaa ei voi korjata, mistä kertoo se että nainen haluaa sen vuoksi lopettaa tapailun. Hyväksy asia ja ala etsimään uutta seuraa.
Ette ole samalla aaltopituudella ja jutut ei luista.
Olet varmaan perässävedettävä lapanen.
Vierailija kirjoitti:
Ettet vaan olisi sellainen takertuva ja jatkuvasti odottamassa palveluksia? Tai etsit äitihahmoa?
Jo pelkästään aloituksen perusteella voi analysoida ap:n olevan takertuva, koska hän miettii voiko asian korjata vaikka nainen on jo ilmoittanut haluavansa lopettaa tapailun.
Tuo on noita hienoja kiertoilmauksia sille, ettei enää halua tapailla. Vähän kuin sanoisi, ettei kemianne kohtaa astraalitasolla.