Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten toisilla on varaa kaikkeen vaikka tekee osa-aikahommia??

Vierailija
21.06.2012 |

miten tolla värikkäällä pipsalla on varaa kaikkeen ihanaan??? on iso kasa vaatteita, oma asunto, UUSI auto ja ihan vaan osa-aikasen siivoojan palkalla mikä ei oo kovin suuri. varmaan puoliksi ne on sen miehen kanssa mutta silti se kuulostaa liian isolta summalta. ettei vaan tee pimeetä työtä sivussa?? tai jotain muuta???

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei se kyllä oikeesti elä pelkällä siivoojan palkalla ja huoraamista ei voi ajatella sen ulkonäön takia. oisko se piilorikas??

Vierailija
22/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöjä, perintöä, tuottavaa omaisuutta esim osakkeita, rahastoja tms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöjä, perintöä, tuottavaa omaisuutta esim osakkeita, rahastoja tms..

Vierailija
24/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen noin viiden tunnin päivää ja mulla ei todellakaan ole varaa matkustella, eikä autoakaan ole. Palkkakaan ei ole minimipalkkoja. Ei vaan jaksa laskea joka kahvilassa käyntiä tai muuta pientä...

Vierailija
25/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa vaatteita postimyynnistä ja palauttaa suurimman osan sovitettuaan.

Suositut bloggarit saavat vaatteita ilmaiseksi ja varmaan myös lainaan, jotta tekisivät tekevät niistä juttuja. Lihavien duunarinaisten vaatteita harvoin mainostetaan kadunvarsilla, joten blogi voi olla hyväkin mainoskanava. En tiedä onko näin tässä tapauksessa.

Vierailija
26/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osakkeilla? ei nimittäin päältä päin uskoisi kovinkaan fiksuksi ihmiseksi.

Vierailija
27/53 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei noita ulkomailta tilattuja ja ymmärsin että nuo ulkomailta tilatut on kalliimpia kuin elloksen rätit. ja mitä oon noiden kauppojen hintahaitaria katsonut niin 20-150e väliltä on vaatteiden hinnat eli ei oo kovinkaan halpaa mut mielenkiintoonen idea et saisko se osan noista vaatteista ilmaseks ku mainostelee nii paljon?

Vierailija
28/53 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäisi olevan alimmillaan 7 euroa tunnilta

Vierailija
29/53 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on ns. laitoshuoltaja palkka pieni. Jos taas perustaa oman firman, voi pyytää miten paljon palkkaa tahansa. Toki asiakkailla on katto minkä yli eivät maksa. Mutta mistäs sen tietää vaikka olisi miehensä firman siivoojana tuntipalkka 100€/h.

Vierailija
30/53 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku toi nainenhan on iss:llä hommissa ja palkka varmaan juurikin tuo 7euroa tai ehkä 7,50euroa tunnissa. kyllä mua ainakin ihmetyttää miten tolla palkalla maksellaan asuntolainat ja auto lainat ja vielä ostetaan vaatteita ja eletään ja maksetaan muutkin laskut. aika miinuksella mennee sitten mutta tiedä sitten jos on joku luotto tai semmonen tai ehkä tekee sivussa jotain muuta hmmaa`?

Vierailija
31/53 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ite tehnyt siivoojan töitä osa-aikaisena ja oli todella piukkaa et mitään ylimäärästä ei ostettu. vaatteetkin löysin kirppiksiltä.

Vierailija
32/53 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsan mies tienaa ihan hyvin ja maksaa pariskunnan yhteiset menot. He eivät ole remontoineet kotiaan, he eivät sisusta, Pipsa ei käytä kosmetiikkaa, auto ei suinkaan ole uusi vaan käytettynä ostettu ja korjattu, he eivät matkustele kuin kerran vuodessa lahteen. Kyllä tuollaisella elämäntavalla jo muutaman mekon vuodessa ostaa ja loput myy ylihintaan muille läskeille fb:n kautta.

Vierailija
33/53 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole ihmisten ainoita tuloja, useimmilla on mm. Pääomatuloja

Vierailija
34/53 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en tarkoita tuota siivoojaa, mutta yleisemmin on kyllä olemassa osa-aikatöitä, joissa tienaa hyvin. Esim. itse olen tienannut 60% työajalla suunnilleen saman kuin työkaverit kokopäivätyössä. (Teen siis eri hommia kuin he.)

Vierailija
35/53 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitte siivoojan palkalla pärjää ku sen voi heittää niihin vaatteisiin huoletta jos kert mies maksaa kaikki yhteiset menot mukaanlukien ilmeisesti asunto ja autolainan

Vierailija
36/53 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et jos mies maksaa kaiken muun, jää vaikka siivoojan palkasta shoppailuun ja matkusteluun. Minkäs teet sitten, jos oma mies ei pulitakaan kaikkea, eikai sitä ukkoa silti vaihtoon pidä laittaa vai mitä meinaatte siivellä eläväiset?

Vierailija
37/53 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tunnen piian ja se on mulle sanonu että makselevat kaikki puoliksi. ei oo siis siivellä elämistä ku piia inhoo sitä.

Vierailija
38/53 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten joillain siivoojilla on hyväkin palkka:) En oo tutustunut blogeihin, hajuakaan kuka tää Piia on, mut vaikea uskoa, et siivoojan peruspalkalla kummempaa saisi. Kovasti ilahdun tietty, jos siivoojat voi tienata hyvinkin:)

Vierailija
39/53 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tarvitse edes olla kovin isot palkkatulot jos on pääomatuloja.

Itselläni on ainkain pieni palkka, mutta sästöön ja matkusteluun jää ihan hirveästi. Kun ajattelen niin että palkkalla eletään ja pääomatuloilla hankitaan omaisuutta. Eli asunto jossa asun lapseni kanssa on velaton pieni velaton asunto ja muut kiinteät kulutkin ovat pieniä.

Vierailija
40/53 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ole maalta kotoisin? Ettei vain olisi isojen maalaistalojen kasvatteja kumpikin? Tilalliset on Suomessa kuninkaita, nostaa kaiken maailma tukia, myy kalliilla ja tienaa omaisuuksia. Niillä vasta sitä rahaa on millä mällätä! Ja jos rahat meinaa loppua niin eikun metsää, maata tai elukoita muutama myyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän